چگونه میتوان سهام ایسر(Acer) را خریداری کرد؟

شرکت ایسر (Acer) که در تایوان مستقر است، بزرگترین شرکت فعال در زمینه تکنولوژی در دنیا است. این شرکت به تولید لپ تاپ معروف است و محصولاتی که ارائه میکند، نسبت به قیمتشان، بسیار با کیفیت هستند. علاوه بر لپ تاپ، این شرکت محصولات متنوع دیگری نیز تولید میکند. آیا در فکر سرمایه گذاری در شرکت ایسر هستید؟ در این مقاله، تمام چیزهایی که باید قبل از خرید سهام ایسر بدانید را به شما خواهیم گفت.

چگونه سهام ایسر را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام ایسر را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام ایسر استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

شرکت ایسر در چه حوزه ای فعالیت میکند؟

ایسر (Acer) بیشتر برای لپ تاپ هایش شناخته میشود و این لپ تاپ ها، به مقرون به صروفه بودن مشهور هستند. اما ایسر تنها لپ تاپ تولید نمیکند. محصولات دیگر ایسر، شامل کامپیوتر، گوشی هوشمند، مانیتور، پروژکتور و تلویزیون میشود. شرکت ایسر سالانه میلیون ها محصول میفروشد. دفتر مرکزی شرکت نیز، در تایپه تایوان قرار دارد.

عملکرد ایسر در فروش لپ تاپ بسیار خوب است. اما سهام این شرکت در آمریکای شمالی کمی افت داشته است. هر چند، عملکرد شرکت در اروپا مطلوب است و فروشنده شماره یک تجهیزات رایانه ای به نهادها و دولت ها محسوب میشوند. همچنین، این شرکت با اسپانسر شدن در المپیک زمستانه در ونکوور، توانست به شهرت خود اضافه کند.

به علاوه، ایسر در تلاش است با حذف برون سپاری خدمات مشتریان، این سرویس را بهبود ببخشد. در نتیجه، امید دارند که مشتریان بیشتری جذب کنند و به همین دلیل، سرمایه گذاری در این برند جذاب تر خواهد شد.

خرید_سهام_ایسر

رقابت تنگاتنگ

هنگامی که قصد سرمایه گذاری در ایسر را دارید، باید حواستان به رقبای این شرکت نیز باشد. رقابت بین شرکت های تکنولوژی بسیار شدید است. این شرکت ها، رقیب اصلی شرکت ایسر محسوب میشوند:

  • Dell
  • Sony
  • Hewlett-Packard
  • Asus
  • Apple

هنگامی که قصد سرمایه گذاری در ایسر دارید، باید ببینید عملکرد این شرکت در مقابل شرکت های رقیب چگونه است. با این کار، از خرید سهام شرکتی که عملکرد مناسبی ندارد، جلوگیری خواهید کرد.

تاریخچه ایسر

درسال 1976، شرکت ایسر (Acer) در تایپه تایوان توسط Stan Shih افتتاح شد. در آن زمان، این شرکت لپ تاپی تولید نمیکرد و حتی نامش ایسر نیز نبود. این شرکت Multitech نام داشت و در تولید میکرو پردازنده فعال بود.

در اوایل دهه 80 میلادی، Multitech اولین کامپیوتر خود را ساخت. این کامپیوتر، Microprofessor 2 نام داشت. بعد ها در سال 1986، نام این کمپانی به ایسر تغییر کرد و این برند در دسترس مشتریان بیشتری نیز قرار گرفت. ایسر به سرعت جایگاه خود را در بازار کامپیوتر پیدا کرد. این شرکت، حتی پیش از شرکت معروف IBM توانست یک کامپیوتر 32 بیتی عرضه کند.

لپ تاپ های ایسر

ایسر در ابتدا، لپ تاپ های حرفه ای برای کسب و کارها تولید میکرد.مدلAcer Travelmate اما توجه مشتریان عادی را نیز جلب کرد. در سال 1999، سری Acer Aspire را تولید کرد که مناسب مشتریان عادی بود. اولین مدل از این سری لپ تاپ ها، Acer Aspire 1511 بود. این لپ تاپ مجهز به پردازنده Intel Pentium بود که 200 MHz قدرت داشت.

خط تولید جدید

در سال 2010، ایسر شروع به تولید تلفن هوشمند کرد. همچنین، بخش تجاری تلویزیون نیز، راه اندازی شد. با این دو خط تولید جدید، توجه این شرکت، از لپ تاپ به بخش های دیگر معطوف شد.

2016: محصولات جدید

در سال 2016، ایسر (Acer) از محصولات جدیدی رونمایی کرد. لپ تاپ Acer Spin به بازار عرضه شد که میتوانست بیشتر از لپ تاپ های معمول باز شود. با چرخش 360 درجه این لپ تاپ، این دستگاه میتوانست به یک تبلت تبدیل شود. Acer Switch نیز دستگاهی همه منظوره بود که با اتصال یک کیبورد به آن، تبدیل به یک لپ تاپ میشد.

علاوه بر این دو دستگاه، ایسر در سال 2016 از Acer Swift نیز رونمایی کرد. ضخامت این دستگاه حدود 10 میلیمتر بود که میان لپ تاپ های پرچمدار آن زمان، نازک ترین لپ تاپ جهان نام گرفت.

نوآوری های ایسر

این شرکت دائما در حال کار بر روی نوآوری ها و تکنولوژی های جدید است. برای مثال، ایسر (Acer) در حال کار بر روی محصولات مرتبط با لپ تاپ است. همچنین، این شرکت در حال بازاریابی برای دستگاه های Chromebook است. اولین کروم بوک ایسر، مدل C620 بود و بعد از آن، ایسر تبدیل به بزرگترین تولید کننده لپ تاپ های کروم بوک دنیا شد. یکی دیگر از نوآوری های ایسر، تولید لپ تاپ برای کاربرد های مختلف است. در سال 2001، این شرکت لپ تاپی تولید کرد که توانایی چرخش صفحه به طور افقی داشت. در نتیجه، کاربر میتوانست، صفحه را با دیگران به اشتراک بگذارد.

آیا فکر میکنید ایسر به نوآوری در زمینه تکنولوژی ادامه میدهد؟ پس شاید بهتر باشد سهام ایسر (Acer) را خریداری کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *