چگونه می‌توان سهام آدکو گروپ (Adecco Group) را خریداری کرد؟

آدکو (Adecco) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کاریابی و منابع انسانی در دنیاست. شرکت‌های زیادی، از نیروی کار منعطف استفاده می‌کنند و Adecco نیز می‌تواند از این روند، سود کسب کند. در این مقاله، خواهیم دید چگونه می‌توان سهام شرکت آدکو را خریداری کرد. همچنین نگاهی به قیمت کنونی این سهام خواهیم داشت.

چگونه سهام آدکو را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام آدکو را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام آدکو استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام آدکو چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام آدکو چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم آدکو در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت آدکو

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت آدکو را پیدا کنید.

قیمت‌های سهام آدکو در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام آدکو را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

شرکت آدکو

شرکت بین‌المللی آدکو (Adecco) در سال 1996 تأسیس شد. این شرکت از ادغام دو شرکت سوئیسی Adia و فرانسوی Ecco به وجود آمد. اکنون شرکت آدکو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه منابع انسانی در دنیاست. این شرکت، رهبری بازار سوئیس، فرانسه، ایتالیا و کشورهای دیگری را در دست دارد. دفتر مرکزی این شرکت در سوئیس قرار دارد. سهام آدکو نیز، در بازار بورس سوئیس عرضه شده است.

خرید سهام آدکو

بزرگی شرکت آدکو

این شرکت در 60 کشور دنیا فعالیت می‌کند و بیش از 5,500 شعبه در سراسر دنیا دارد. آدکو با 32,000 کارمند، سعی می‌کند 700,000 نیروی کار موقت را به 100,000 مشتری خود وصل کند. ورود این شرکت به چین، باعث خواهد شد رشد آدکو بیشتر شود و روزانه 3.5 میلیون استخدامی بیشتر به این شرکت اضافه خواهد کرد.

آدکو گروپ در کشورهایی مثل فرانسه، بریتانیا، ایرلند، اتریش، ژاپن، استرالیا و نیوزیلند فعال است. هنگامی‌که قصد سرمایه‌گذاری در شرکت آدکو را دارید، پیشنهاد می‌کنیم اقتصاد این کشورها را مورد بررسی قرار دهید. اگر اوضاع اقتصادی مساعد باشد، سوددهی شرکت نیز افزایش می‌یابد.

خدمات ارائه شده توسط آدکو

کمپانی Adecco Group، خدمات متنوعی ارائه می‌کند. از خدمات این شرکت می‌توان به یافتن نیروی کار موقت، توسعه کسب و کار، تصدی، پرورش استعداد، مشاوره و برون‌سپاری را نام برد.

افزایش فروش بخش IT به لطف ابزاری مخصوص

آدکو سال مالی 2017 را با رشد فروش به اتمام رساند. در این سال، بخش IT حائز اهمیت بود. در سال 2017، آدکو ابزاری جدید برای تحلیل به نام HR Analytics ارائه کرد.

در سال 2017، آدکو پلتفرمی جدید برای استخدام طراحی کرد. این پلتفرم بیشتر بر روی نیروهای بخش IT، فروش و بخش مالی تمرکز دارد. این پلتفرم با استفاده از یادگیری ماشین، داوطلبان کار را به کارفرما متصل می‌کند.

پیشنهادهای بهتر به لطف نرم‌افزار تحلیل داده

اخیراً Adecco از نرم‌افزاری برای تحلیل داده استفاده می‌کند. این نرم‌افزار که Adecco Analytics نام دارد، اطلاعات خود شرکت را در بردارد. در قدم بعد، اطلاعات شرکت با اطلاعات کارفرما از چندین منبع ترکیب می‌شود. در نتیجه، آدکو می‌تواند پیشنهادهای بهتری برای کارفرمایان و نیروی کار داشته باشد.

در سال 2017، آدکو از دو پلتفرم آنلاین Adia برای کارمندان آنلاین و Yoss برای نیروی کار آزاد استفاده کرد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *