چگونه میتوان سهام ایجیاس (Ageas) را خریداری کرد؟

ایجیاس (Ageas) یک شرکت بیمه است که از سال 2008 در حال فعالیت است. بانک ها و دولت بلژیک، بخش بانکی این شرکت را خریداری کرده اند. اما اکنون با فروش بخش های دیگر، این شرکت میتواند بر بخش های سود ده تمرکز بیشتری داشته باشد. در سال های اخیر، اعتماد مشتریان به این برند افزایش داشته است. آیا دوست دارید در Ageas سرمایه گذاری کنید؟ در این مقاله، تمام مواردی که باید درباره این سهام بدانید را به شما خواهیم گفت.

چگونه سهام ایجیاس را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام ایجیاس را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام ایجیاس استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام ایجیاس چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام ایجیاس چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم ایجیاس در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت ایجیاس

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت ایجیاس را پیدا کنید.

قیمت‌های سهام ایجیاس در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام ایجیاس را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

بانک بزرگ ایجیاس

در گذشته، ایجیاس علاوه بر شرکت بیمه، یک بانک بزرگ نیز محسوب میشد. این شرکت در بلژیک و هلند فعالیت داشت. همچنین، از سال 2008، این شرکت تحت نام Fortis Holding، شرکت مادر Fortis نیز محسوب میشد. در بحران مالی سال 2008، این شرکت، بخش Fortis را از دست داد.

با کمک و مداخله دولت های هلند و بلژیک، بخش های مهم Fortis از ورشکستگی نجات پیدا کرد. بخش های تجاری Fortis نیز خریداری شد و تنها بخش بیمه با وامی سنگین باقی ماند.

خرید_سهام_ایجیاس

شرکت کنونی بیمه ایجیاس

برند Fortis اعتبار خود را از دست داده بود. در سال 2010، با توافق  سهامداران، نام این شرکت به Ageas تغییر پیدا کرد. این شرکت بلژیکی، انواع بیمه را به مشتریان خود ارائه میکند. همچنین، این شرکت، 75 درصد سهام AG Insurance را داراست و شرکت مادر این کمپانی محسوب میشود. ایجیاس، بازیگر مهمی در بازار بیمه است و در 12 کشور فعالیت میکند.

فعالیت در اروپا و آسیا

بیشتر فعالیت Ageas در اروپا و آمریکاست. Ageas از طریق سرمایه گذاری مشترک توانسته که در بازار رو به رشد آسیا حضور پیدا کند. از کشورهای آسیایی که ایجیاس در آن ها فعال است، میتوان چین، فلیپین، هند، تایلند و ویتنام را نام برد.

شرکای ایجیاس

  • ایجیاس 75 درصد از مالکیت AG Insurance را داراست. پیش از این، این شرکت با نام شرکت هلندی Fortis فعالیت میکرد.
  • یکی دیگر از شرکای ایجیاس، Ageas Insurance International است. این شرکت نیز، پیش از این با نام Fortis فعالیت میکرد.
  • ایجیاس همچنین 45 درصد از سهام Royal Park Investment را نیز داراست.

پرداخت قرامت به سهامداران پیشین

پس از ورشکستگی Fortis، سهامداران این شرکت ضرر زیادی را متحمل شدند. در سال 2016، ایجیاس به توافقی با سهامداران دست یافت. این توافق، به هیچ وجه ایجیاس را مقصر تلقی نمی کرد. این توافق، باعث شد که دعوای حقوقی چند ساله سهامداران با این شرکت پایان یابد و ایجیاس متعهد شد که بیش از 1.2 میلیارد یورو غرامت به سهامداران Fortis پرداخت کند.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *