چگونه می‌توان سهام فیلیپ موریس (Philip Morris) را خریداری کرد؟

دهه‌هاست که صنعت تنباکو، یکی از سودآورترین بخش‌های اقتصاد محسوب می‌شود. به دلیل اعتیادآور بودن سیگار، هر برند، مشتریان ثابت و وفادار خود را دارد. به همین دلیل، سرمایه‌گذاری در شرکتی مثل فیلیپ موریس (Philip Morris) می‌تواند بسیار سودمند باشد. در این مقاله، نگاهی به سهام شرکت Philip Morris خواهیم داشت. همچنین، قیمت کنونی این سهام را نیز، می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید.

چگونه سهام فیلیپ موریس را خریداری کنیم؟

مصرف تنباکو دائماً تقبیح می‌شود. را که سالانه تعداد زیادی از افراد به دلیل استفاده از آن، جان خود را از دست می‌دهند. تنها در آمریکا، در سال گذشته تقریبا نیم میلیون نفر جان خود را به دلیل استفاده از تنباکو از دست دادند. اما این مضرات، نتوانسته است سرمایه گذاران را از این محصول دور نگه دارد. چرا که سرمایه‌گذاری در تنباکو، سود زیادی دارد.

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام فیلیپ موریس را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام فیلیپ موریس استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام فیلیپ موریس چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام فیلیپ موریس چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم فیلیپ موریس در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت فیلیپ موریس

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت فیلیپ موریس را پیدا کنید.

تحلیل فیلیپ موریس

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام فیلیپ موریس مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم فیلیپ موریس در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام فیلیپ موریس در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام فیلیپ موریس را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم فیلیپ موریس در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند فیلیپ موریس در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام فیلیپ موریس است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

آیا سرمایه‌گذاری در فیلیپ موریس هوشمندانه است؟

کمپانی فیلیپ موریس یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان تنباکو در دنیاست. به همین دلیل، در سال‌های اخیر، این شرکت فعالیت‌های خود را در 180 کشور جهان گسترش داده است. این جایگاه دائمی، باعث می‌شود Philip Morris بتواند بازاری ثابت در تولید و توزیع تنباکو داشته باشد. در نتیجه، می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری در فیلیپ موریس، سرمایه‌گذاری امنی است. این برند، یکی از شناخته شده‌ترین برندهای سیگار است و معمولاً افرادی که سیگار مصرف می‌کنند، دائماً مشتری یک برند هستند.

هرچند که Philip Morris بخش ثابت و بزرگی در بازار را در اختیار دارد و گردش مالی قابل‌توجهی را نیز دارد، اما سرمایه‌گذاری در این شرکت، ریسک‌هایی نیز به همراه دارد. البته این ریسک‌ها، متوجه تمام شرکت‌های فعال در صنعت تنباکو هستند. طبق قوانین جدید، شرکت‌های این حوزه موظف هستند تا تصاویر زشت و هولناکی را بر روی پاکت‌های سیگار قرار دهند تا مصرف‌کنندگان را از عواقب مصرف تنباکو آگاه سازند. این قوانین امید دارند که در درازمدت، افراد سیگار را ترک کنند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، سوددهی فیلیپ موریس کاهش خواهد یافت. همچنین، چاپ چنین تصاویری، از جذب مشتریان جدید نیز جلوگیری می‌کند.

خرید_سهام_فیلیپ موریس

Philip Morris سعی دارد با شناخت خطرهای تنباکو برای سلامتی با این مشکل مقابله کند. این روزها، این شرکت سعی می‌کند محصولاتی ارائه کند که کمتر برای سلامتی خطر آفرین باشند. مثلا، این شرکت اخیرا محصولاتی را عرضه کرده است که تنباکو را کمتر داغ می‌کنند و در نتیجه، مواد سمی کمتری را وارد بدن می‌کند. این محصولات اکنون تنها در ژاپن عرضه شده اند اما با افزایش آگاهی عمومی درباره سلامتی، احتمالا محبوبیت این محصولات در آینده افزایش خواهد یافت.

یکی از مزایای سرمایه‌گذاری در فیلیپ موریس این است که این شرکت، حتی در زمانی که اقتصاد سیر نزولی دارد نیز، عملکرد مثبتی دارد. این شرکت، مشتریان ثابتی دارد که به آسانی محصولات این شرکت را کنار نمی گذارند. همچنین، معمولاً افراد در زمانی که استرس بیشتری دارند، بیشتر سیگار میکشند. به همین دلیل، در زمان بحران اقتصادی، سرمایه‌گذاری در سهام Philip Morris می‌تواند تصمیم بسیار درستی باشد.

با در نظر گرفتن این موارد، می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری در شرکت فیلیپ موریس می‌تواند سودآور باشد. اما پیش از سرمایه‌گذاری در این شرکت باید از خود بپرسید که آیا از لحاظ اخلاقی، مشکلی با سرمایه‌گذاری در یک شرکت فعال در حوزه تنباکو دارید یا خیر. در سال‌های اخیر، بیشتر مردم سعی کرده اند که در شرکت‌هایی سرمایه‌گذاری کنند که مسئولیت پذیری اخلاقی بالایی دارند. اگر این روند ادامه یابد و سهامداران قصد فروش سهام خود را داشته باشند، احتمالا قیمت سهام این شرکت پایین خواهد آمد.

درباره شرکت فیلیپ موریس

یکی از مهمترین و بزرگ‌ترین تولید کنندگان تنباکو در جهان، فیلیپ موریس نام دارد. در زمان نگارش این مقاله، کمپانی Philip Morris در بیش از 180 کشور در جهان فعال است. این شرکت در سال 1847 تاسیس شد و زیر مجموعه های بسیاری دارد. این شرکت تولید و توزیع انواع تنباکو مهارت بسیاری دارد. سهام Philip Morris در بازار بورس نیویورک تحت نام PM قابل معامله است.

یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تنباکو در جهان

محبوبیت بسیاری از برندهای سیگار در بین مردم، چندان کم نیست. این برندها شامل Marlboro، L&M و Chesterfield میشوند. البته خود برند Philip Morris نیز در میان این برندها جا دارد.

یکی از فعالیت‌های اخیر شرکت فیلیپ موریس که اهمیت زیادی نیز پیدا کرده است، تولید تنباکوهای تبخیری و تنباکوهایی است که چندان داغ نمیشوند. این شرکت، این محصولات را “محصولاتی با ریسک کمتر” نامیده است. دلیل این نامگذاری این است که این محصولات، زیان کمتری را به مصرف کننده وارد می‌کنند.

تاریخچه شرکت فیلیپ موریس

کمپانی Philip Morris در سال 1847 تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در نیویورک قرار دارد اما دفتر دیگری نیز در لوزان سوئیس دارد. در ابتدا، برند فیلیپ موریس حاصل تقسیم گروه تجاری Altria بود. در 31 مارس 2008، سهام این شرکت در بازارهای بورس نیویورک و پاریس عرضه شد.

از آن لحظه به بعد، فیلیپ موریس به‌عنوان یک برند مستقل، فعالیت خود را ادامه داد. جدایی این دو برند از هم، به دلیل تمرکز بیشتر بر روی فعالیت‌های منطقه‌ای بود. Altria تمرکز خود را بر بازار ایالات متحده گذاشت و Philip Morris نیز، بر روی بازار سایر جهان تمرکز کرد.

یکی از صفحات سیاه تاریخ فیلیپ موریس، در سال 2011 رقم خورد. در آن سال، فیلیپ موریس تصمیم گرفت که علیه دولت استرالیا شکایت کند. اما دلیل این شکایت چه بود؟ به گفته فیلیپ موریس، دولت استرالیا قوانین تجارت آزاد را که بین طرفین نگاشته شده بود، زیر پا گذاشته بود.

اما دولت استرالیا تنها کاری که کرده بود، این بود که تصمیم گرفته بود بر روی تمام سیگارهای موجود بر روی بازار، تصاویر نامناسب و آزاردهنده قرار دهد. این پرونده حقوقی، توجه زیادی را برانگیخت. قضات پرونده، از این دعوا به‌عنوان مثالی از حد و حدود تجارت آزاد نام بردند. در آخر، دولت استرالیا مجبور به پرداخت هیچ غرامتی نشد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *