خرید و فروش سهام بیاند میت (Beyond Meat)

روزهایی که عاشقان گوشت، پادشاهان دنیا بودند، تمام شده است… شرکت‌هایی مثل بیاند میت (Beyond Meat) گواهی بر این مدعاست. این سهام هنگام عرضه اولیه، رشدی 160% را تجربه کرد. اما چگونه می‌توان از سرمایه‌گذاری در شرکت بیاند میت، سود کسب کرد؟ از کدام کارگزاری می‌توان سهام این شرکت را خرید و فروش کرد؟ هنگام سرمایه‌گذاری در این شرکت، به چه نکاتی باید توجه کرد؟ در این مقاله، نگاهی عمیق به سهام شرکت Beyond Meat خواهیم داشت.

چگونه سهام بیاند میت را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام بیاند میت را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام بیاند میت استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام بیاند میت چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام بیاند میت چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم بیاند میت در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت بیاند میت

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت بیاند میت را پیدا کنید.

تحلیل بیاند میت

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام بیاند میت مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم بیاند میت در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام بیاند میت در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام بیاند میت را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم بیاند میت در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند بیاند میت در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام بیاند میت است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

به طور خلاصه: فعالیت‌های بیاند میت

کمپانی Beyond Meat، شرکتی است که به تولید جایگزین‌های گوشت مشغول است. بگذارید صادقانه بگوییم… بیاند میت در این زمینه بسیار موفق بوده است. مثلاً یکی از محصولات این شرکت The Beast است که طعمی کاملاً مشابه گوشت دارد. اما گوشت‌های جایگزین این شرکت مثل همبرگر، از مواد گیاهی مثل روغن نارگیل و پروتئین گیاهی تولید می‌شوند. اما چگونه می‌توان در شرکت بیاند میت سرمایه‌گذاری کرد؟ آیا این شرکت در آینده نیز به رشد خود ادامه خواهد داد؟

سرمایه گذاری در بیاند میت

سرمایه‌گذاری در شرکت بیاند میت

شما می‌توانید به‌راحتی با استفاده از یک کارگزاری آنلاین، در شرکت Beyond Meat سرمایه‌گذاری کنید. سرمایه‌گذاری مجازی به این معناست که دو گزینه متفاوت پیش روی شما قرار دارد:

سهام بیاند میت نوسانات بسیاری دارد! این سهام، افزایش قیمت زیادی را تجربه کرده است و در آینده نیز، انتظار می‌رود قیمت این سهام، بالا و پایین‌های بسیاری داشته باشد. نوسان قیمت به معنای موقعیت کسب سود است و در این مورد خاص، استفاده از ابزارهای مالی می‌تواند مفید باشد. ابزارهای مالی به شما اجازه می‌دهند تا به‌صورت کوتاه‌مدت، این سهام را معامله یا ترید کنید.

اگر به آینده شرکت Beyond Meat و سهام این شرکت اطمینان دارید، می‌توانید این سهام را به‌صورت فیزیکی خریداری کنید. شما می‌توانید این سهام را از یک کارگزاری خریداری کنید. کارگزاری به شما اجازه می‌دهد به طور آنلاین سهام شرکت‌های مختلف را خرید و فروش کنید. هنگامی‌که قصد خرید سهام بیاند میت را دارید، بسیار مهم است که بهترین کارگزاری را انتخاب کنید، چراکه کارمزد کارگزاری‌ها می‌توانند بسیار متفاوت باشند. از لینک زیر، می‌توانید بهترین کارگزاری‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید:

دورنمای آینده

آینده شرکت Beyond Meat، بسیار روشن و زیبا به نظر می‌رسد. البته، اگر این شرکت بتواند در این بازار دوام آورد. حقیقت این است که بیاند میت از زمان تأسیس تاکنون نتوانسته است سودآور باشد. البته، هرروزه تعداد بیشتری از افراد از مصرف گوشت امتناع می‌کنند. یکی از دلایل کاهش مصرف گوشت، دلایل زیست‌محیطی و آلایندگی صنعت تولید گوشت است. به‌علاوه، عدم مصرف گوشت می‌تواند مزایایی نیز برای سلامتی داشته باشد.

حذف گوشت از رژیم غذایی و استفاده از جایگزین مد شده است و به نظر بسیاری از افراد، کاری جذاب است. همچنین، محصولات شکست‌خورده جایگزین گوشت، متعلق به گذشته هستند. Beyond Meat توانسته است محصولات متنوعی را جایگزین گوشت کند. به‌جز محصولات The Beast که پیش‌تر ذکر کردیم، بیاند میت سوسیس‌های گیاهی و مرغ نیز تولید می‌کند. از لحاظ طعم، محصولات بیاند میت کاملاً مشابه گوشت واقعی است، اما این دلیل خوبی برای خرید سهام این شرکت نیست.

خرید سهام بیند میت

Beyond Meat: آیا تفاوتی با گوشت واقعی دارد؟

آیا باید سهام بیاند میت را خریداری کنید؟

بسیاری از سرمایه‌گذاران مبتدی این اشتباه را مرتکب می‌شوند که تنها به دلیل این‌که شرکتی را دوست دارند، اقدام به خرید سهام آن شرکت می‌کنند. البته کمپانی Beyond Meat، شرکتی پایدار است که گزارش عملکرد خود را شفاف منتشر می‌کند. اما این الزاماً به این معنا نیست که می‌توانید با خرید سهام بیاند میت، سود زیادی کسب کنید. هنگام سرمایه‌گذاری در این شرکت، باید به جنبه‌های مختلفی توجه کنید.

مثلاً، یکی از این جنبه‌ها این است که این شرکت هنوز موفق به سوددهی نشده است. همچنین در مجموع، این شرکت نسبتاً کوچک است. مثلاً در سال 2018، گردش مالی این شرکت 87.9 میلیون دلار بوده است و زیان این شرکت در همین سال 28.7 میلیون دلار بوده است. در زمان نگارش این مقاله، این شرکت چندین میلیارد دلار ارزش دارد. پس ممکن است رشد این شرکت تنها یک حباب باشد. فست‌فودهای زنجیره‌ای مثل Wendy’s نیز ارزشی معادل این شرکت دارند اما توانسته‌اند به سوددهی 150 میلیون دلاری برسند.

رقابت تنگاتنگ یکی دیگر از ریسک‌های سرمایه‌گذاری در این شرکت است. شرکت‌های زیادی در تلاش هستند که محصولات جایگزین گوشت ارائه کنند. حتی شرکت‌هایی که فعالیت اصلی آن‌ها عرضه گوشت بوده است نیز، سعی کرده‌اند به این بازار وارد شوند. آیا بیاند میت می‌تواند در بازاری که رقبای بزرگی در حال ورود به آن هستند، دوام بیاورد؟

البته این شرکت هنوز پتانسیل زیادی دارد. رشد درصدی این شرکت بالای 100% بوده است و این شرکت حمایت افراد سرشناس مثل Bill Gates و Leonardo DiCaprio را کسب کرده است. حتی مدیرکل مک‌دونالد نیز درگذشته نسبت به این شرکت، ابراز علاقه کرده است.

باند میت لئوناردو دیکاپریو

استراتژی سرمایه‌گذاری شما

این روزها، توجه بیش از حدی به Beyond Meat شده است. اما شما می‌توانید از نوسانات قیمت این سهام سود کسب کنید. به‌خاطر داشته باشید که هم کاهش و هم افزایش قیمت، می‌توانند سودآور باشند.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *