چگونه می‌توان سهام ایرلاین دلتا (Delta) را خریداری کرد؟

هواپیمایی دلتا (Delta Air Lines) یکی از مشهورترین و موفق‌ترین هواپیمایی‌های آمریکا است. سرمایه‌گذاری در دلتا ایرلاین با خرید سهام این شرکت می‌تواند جذاب باشد. در این مقاله، بهترین راه‌های خرید سهام Delta را بررسی می‌کنیم و همچنین قیمت کنونی این سهام را مشاهده خواهیم کرد.

چگونه سهام دلتا ایرلاینز را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام دلتا ایرلاینز را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام دلتا ایرلاینز استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام دلتا ایرلاینز چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام دلتا ایرلاینز چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم دلتا ایرلاینز در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت دلتا ایرلاینز

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت دلتا ایرلاینز را پیدا کنید.

تحلیل دلتا ایرلاینز

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام دلتا ایرلاینز مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم دلتا ایرلاینز در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام دلتا ایرلاینز در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام دلتا ایرلاینز را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم دلتا ایرلاینز در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند دلتا ایرلاینز در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام دلتا ایرلاینز است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

درباره شرکت هواپیمایی دلتا

Delta Air Lines یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در آمریکا است. دفتر مرکزی این شرکت در فرودگاه Hartsfield-Jackson آتلانتا قرار دارد. این شرکت بیشتر پروازهایی به مقاصد ایالات متحده، کانادا و آمریکای لاتین را انجام می‌دهد. البته، خطوطی به آسیا و اروپا نیز وجود دارد.

این هواپیمایی، بیشتر سفرهای ارزان‌قیمت را ارائه می‌کند. مسافران، دلتا ایرلاینز را به دلیل ناوگان هواپیماهای مدرن، قوانین مسافرتی راحت، و امکان صدور کارت پرواز به‌وسیله اینترنت و اپلیکیشن انتخاب می‌کنند.

خرید_سهام_دلتا_ایرلاینز

تاریخچه دلتا ایرلاینز

هواپیمایی دلتا ایرلاینز در سال 1928 در شهر Monroe ایالت میشیگان تأسیس شد. این شرکت کمی بعد از تأسیس به آتلانتا نقل‌مکان کرد و دفتر خود را در فرودگاه Hartsfield-Jackson افتتاح کرد. از آتلانتا همواره پروازهایی به Chicago، New Orleans و Cincinnati وجود دارد.

هواپیمایی Delta از دهه 50 میلادی شروع به پرواز به ونزوئلا و کارائیب کرد. همچنین این شرکت اولین مشتری هواپیماهای DC-8 و DC-9 است. از سال 1970، دلتا تنها با جت پروازهای خود را انجام می‌دهد.

ایرلاینی عظیم

در سال 2008، Delta Air Lines هواپیمایی Northwest Airlines را خریداری کرد. تصاحب این شرکت باعث شد که دلتا بسیار بزرگ‌تر شود. بعد از خرید این ایرلاین، Delta تبدیل به بزرگ‌ترین ایرلاین از نظر تعداد مسافر و مسیرهای هوایی شد. در واقع، اکنون دلتا ایرلاینز به بیش از 353 مقصد سفر می‌کند. ناوگان عظیم این ایرلاین شامل 847 هواپیما می‌شود و 190 فروند دیگر نیز سفارش داده است. این ناوگان جایگزین هواپیماهای فرسوده پیشین خواهند شد.

تأثیر منفی بحران کرونا بر روی دلتا ایرلاینز

در اکتبر سال 2020، Delta Air Lines اعلام کرد که 383 فروند هواپیما را بین سال‌های 2020 تا 2025 از ناوگان خود خارج می‌کند. به علاوه، گفته شده که تحویل هواپیماهای جدید نیز به تعویق افتاده است. این شرکت هنوز هم درگیر عواقب ویروس کرونا است و تنها در سه‌ماهه سوم 2020، 2.3 میلیارد دلار ضرر کرده است. همچنین در نتیجه تعویق تحویل هواپیماهای جدید، ضرر مالی این شرکت در سه‌ماهه چهارم 2020 به بیش از 5.4 میلیارد دلار رسیده است.

می‌توان گفت ضرر اخیر این هواپیمایی بسیار زیاد بوده است. هرچند که گفته می‌شود از سه‌ماهه سوم 2020، این شرکت هر ساعت یک میلیون دلار ضرر می‌کرده است، به‌احتمال زیاد دلتا ایرلاینز ورشکست نخواهد شد. به لطف کمک‌های دولتی و سود سال‌های پیشین این شرکت، Delta اکنون حدود 21 میلیارد دلار نقدینگی دارد.

اما هنوز هم شک و تردیدهای بسیاری برای سرمایه‌گذاری در این شرکت وجود دارد. سرمایه‌گذار معروف وارن بافت (Warren Buffett) 11.1% سهام این شرکت را در دست داشت که اخیرا آن را به مبلغ 340 میلیون دلار فروخت.

آیا فکر می‌کنید Delta Air Lines بتواند باز هم نتایج خوبی در آینده کسب کند؟ در این صورت، شاید بهتر باشد شما هم سهام این شرکت را خریداری کنید.

خرید سهام دلتا ایرلاینز

در پایان سال 2019، سهام دلتا ایرلاینز در میان بهترین سهام‌های مورد استقبال سرمایه‌گذاران در سال جدید، 2020 محسوب می‌شد. هر چه باشد، هواپیمایی Delta هنوز هم شرکتی روبه‌رشد است. این شرکت نسبت قیمت به درآمد خوبی دارد و سود سهام خالص این شرکت 2.73% است. با درنظرگرفتن این موارد می‌توان گفت که این شرکت هنوز هم می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی باشد. به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، توقعات زیادی که از این شرکت وجود داشت، برآورده نشد. قیمت سهام این شرکت نیز در سال 2020 افت شدیدی کرده است. البته نمودار قیمت سهام نشان می‌دهد که از ماه جولای به بعد، ظاهراً سهام این شرکت دوباره روبه‌رشد است.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *