چگونه می‌توان سهام شرکت خودروسازی فراری (Ferrari) را خریداری کرد؟

برند Ferrari را با هیچ برند دیگری نمی توان مقایسه کرد. این شرکت، بیش از 30 برابر سود سالانه شرکت ارزش دارد که این ارزش، از بیشتر شرکت های خودروسازی، بیشتر است. متوسط سود فروش هر خودروی فراری، نسبت به سایر خودروها بیشتر است. به همین دلیل، می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری در سهام Ferrari میتواند سودمند باشد. اما بهترین روش خرید سهام فراری چیست؟ قیمت کنونی این سهام چقدر است؟ در این صفحه، می‌توانید تمام اطلاعات مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در سهام فراری را مطالعه کنید.

چگونه سهام فراری را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام فراری را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام فراری استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام فراری چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام فراری چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم فراری در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت فراری

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت فراری را پیدا کنید.

تحلیل فراری

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام فراری مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم XXX در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام فراری در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام فراری را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم فراری در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند فراری در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام فراری است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

درباره شرکت فراری

Enzo Ferrari در سال 1913 به‌عنوان راننده شرکت Alfa Romeo مشغول به کار شد. در سال 1929، او شرکت Ferrari را به‌عنوان یک تیم مسابقه دهنده در مسابقات اتومبیل‌رانی اسیس کرد. در سال 1947، این شرکت، فعالیت خود را به‌عنوان تولیدکننده خودرو آغاز کرد. همان سال، فراری اولین مدل خودروی خیابانی خود را تولید کرد. دفتر مرکزی این برند ایتالیایی، در شهر Maranello در ایتالیا واقع شده است.

خرید_سهام_فراری

بازار خودروهای اختصاصی

Ferrari یک برند خودروهای اختصاصی است. این شرکت، برای این که اختصاصی بودن خودروهای خود را حفظ کند، سالانه تنها 7000 خودرو تولید می‌کند. این روزها اما، تولید شرکت کمی بیشتر شده است که باعث شده از اختصاصی بودن برند کم شود.

تولید بیشتر الزاماً به معنای فروش بیشتر و سود بیشتر نیست. فراری نیز، هنوز یک برند اختصاصی محسوب می‌شود. اما این شرکت تولید سالانه خود را به 10،000 خودرو رسانده است.

همچنین، این شرکت در حال فروش خودروهای خود در بازارهای جدید است. در چین، شمار افراد متمول رو به افزایش است. به همین دلیل، این شرکت در حال تولید خودروهایی است تا بتواند در این بازار نوظهور، حضور پیدا کند.

فروش در بازار

خودروهای اختصاصی فراری در کجا به فروش می‌رسند؟ یک‌سوم از 9،000 خودروی تولید شده این شرکت در آمریکا به فروش می‌رسند. آلمان و بریتانیا نیز، بازارهای اصلی این شرکت در اروپا محسوب می‌شوند. در سال 2018، 700 خودروی این شرکت نیز در چین به فروش رفته است.

محصولات جانبی فراری

محصولات برند فراری، تنها به خودرو محدود نمی‌شود. این برند، انواع و اقسام محصولات جانبی را نیز تحت برند Ferrari تولید می‌کند. برای مثال، فراری خط تولید لباس، کیف، عطر، ساعت و ماکت نیز به بازار عرضه می‌کند. اجناس زیادی وجود دارد که نام فراری بر روی آن‌ها نقش بسته است. این اجناس، در فروشگاه‌های اختصاصی فراری در شهرهایی مثل لندن، بارسلونا، رم و دبی قابل‌فروش هستند.

فراری از فروش این اقلام سود خوبی به دست می‌آورد. چرا که برند Ferrari برای اکثر افراد آشنا است و بسیاری در رویای داشتن یک خودروی فراری هستند. بار خرید محصولات برند فراری، بسیاری از افراد حس داشتن یک خودروی فراری را تجربه می‌کنند. فروش این محصولات، درآمد بسیاری را برای این شرکت داشته است. در واقع، بیش از 30 درصد از کل گردش مالی شرکت، از این محصولات تأمین می‌شود.

افزایش ارزش فراری

مدل‌های قدیمی فراری در اکثر مواقع، تبدیل به خودروهای کلاسیک با قیمت‌های بسیار بالا می‌شوند. برای مثال، کلکسیونرهای خودرو برای خرید یک خودروی Ferrari F50 باید مبلغ یک و نیم‌میلیون پوند را بپردازند. در واقع قیمت کنونی این خودرو نسبت به قیمت اولیه آن در سال 1995، 328% افزایش داشته است.

وداع فیات کرایسلر با فراری

برند Ferrari دوباره بعد از 47 سال، مستقل شده است. در سال 1969، Fiat پنجاه درصد از سهام فراری را خریداری کرد و در سال 1988، این مقدار به نود درصد سهام فراری رسید. در سال 2016، خودروسازی فیات کرایسلر (FCA) سهام این شرکت را فروخت. البته این وداع برای فیات کرایسلر دردناک بود، چرا که فراری بخش سوددهی برای این شرکت محسوب میشد. هنگامی که فراری از این شرکت جدا شد، ارزش مالی فیات کرایسلر 37 درصد کاهش یافت.

عرضه عمومی سهام

شرکت Ferrari در ماه اکتبر سال 2016، سهام خود را به بازار عرضه کرد. در آن زمان، 10 درصد از کل سهام شرکت که ارزشی برابر با 17.2 میلیون دلار داشت، در بازار بورس نیویورک عرضه شد. در زمان عرضه اولیه سهام، قیمت هر سهم 52 یورو بود. در اولین روز عرضه، قیمت هر سهم فراری به 56 یورو رسید. سود حاصل از عرضه سهام این شرکت، 894.4 میلیون دلار بود.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *