چگونه می‌توان سهام جنرال الکتریک (General Electric) را خریداری کرد؟

آیا دوست دارید در سهام جنرال الکتریک (General Electric) سرمایه‌گذاری کنید؟ این کار کاملاً ممکن است! در این مقاله، می‌توانید ببینید چه راه‌هایی برای خرید سهام جنرال الکتریک وجود دارد. همچنین، قیمت کنونی سهام جنرال الکتریک را نیز مشاهده خواهید کرد.

چگونه سهام جنرال الکتریک را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام جنرال الکتریک را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام جنرال الکتریک استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام جنرال الکتریک چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام جنرال الکتریک چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم جنرال الکتریک در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت جنرال الکتریک

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت جنرال الکتریک را پیدا کنید.

تحلیل جنرال الکتریک

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام جنرال الکتریک مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم جنرال الکتریک در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام جنرال الکتریک در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام جنرال الکتریک را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم جنرال الکتریک در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند جنرال الکتریک در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام جنرال الکتریک است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

آیا سرمایه‌گذاری در جنرال الکتریک هوشمندانه است؟

جنرال الکتریک برای سال‌ها، یکی از پیشروترین شرکت‌های فعال در حوزه الکترونیک بود. امروزه نیز همین‌طور است. این شرکت، ثبت اختراع‌های مهمی در دست دارد و به همین دلیل، سرمایه‌گذاران با اعتماد زیادی در این شرکت سرمایه‌گذاری می‌کنند. به‌علاوه، افزایش تنوع حوزه فعالیت‌های شرکت، یکی دیگر از نکات مثبت جنرال الکتریک محسوب می‌شود.

علی‌رغم این نکات مثبت، جایگاه مستحکم General Electric کمی متزلزل شده است. در گذشته، چندین بار هشدار سود منتشر شده است. به دلیل همین هشدارهای سود، هیئت‌مدیره شرکت تصمیم گرفته است تا سود سهام پرداختی به سهام‌داران را به نصف کاهش دهد. با این کار، جنرال الکتریک می‌تواند مبلغ 4.2 میلیارد دلار ذخیره کند. علاوه بر این، سهام این شرکت در سال 2018 از شاخص Dow Jones Industrial Average حذف شد و این مورد نیز می‌تواند زنگ خطری برای سرمایه‌گذاران این شرکت باشد. به همین دلیل، به‌عنوان یک سرمایه‌گذار همواره باید از تحولات پیرامون جنرال الکتریک مطلع باشید.

ریسک دیگری که سرمایه‌گذاری در جنرال الکتریک را تهدید می‌کند، بار سنگین بخش مالی سابق شرکت است. پیش از بحران 2008، این بخش حداقل 50% درآمد این شرکت را تأمین می‌کرد. اما مشکل بخش مالی این بود که نتایج حاصل از این بخش به‌صورت دوره‌ای بود و در زمان‌هایی که اقتصاد اوضاع خوبی نداشت، جنرال الکتریک با مشکلات زیادی مواجه می‌شد. در نتیجه، حتی هنوز هم بخش مالی این شرکت، زیان‌ده محسوب می‌شود.

مدیریت کمپانی General Electric، گاهی تصمیمات متوسطی می‌گیرد. مثلاً این شرکت بخش سلامت خود را به مبلغ 20 میلیون دلار فروخت. جنرال الکتریک می‌تواند از سود حاصل از فروش این بخش، استفاده‌های بسیاری کند، اما خود بخش سلامت نیز، می‌توانست برای این شرکت سودآور باشد. به همین خاطر، جای سؤال است که آیا مدیریت General Electric همواره بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرد یا خیر. پیش از سرمایه‌گذاری در این شرکت، پیشنهاد می‌کنیم که از تصمیمات آتی مدیرعامل این شرکت مطلع شوید.

پس از وقوع بحران مالی، جنرال الکتریک به کمک‌های زیاد دولتی برای ادامه فعالیت خود نیاز داشت. حتی حالا نیز، این شرکت در حال تغییرات سازمانی بسیاری است. بسیاری از بخش‌های شرکت عملکرد خوبی ندارند و کارهای زیادی در جهت بهبود شرکت نیاز است که انجام شود. به همین دلیل می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری در سهام جنرال الکتریک بدون ریسک نیست.

در حال حاضر جنرال الکتریک چه فعالیت‌هایی دارد؟

بخش مراقبت‌های سلامت اهمیت بسیار زیادی در General Electric دارد. مثلاً، این بخش درحال‌توسعه تکنولوژی خاصی است که پیش از وقوع بیماری، آن را تشخیص می‌دهد. دستگاه‌های درمانی این شرکت نیز، به پزشکان این امکان را می‌دهد که بهترین درمان را انتخاب کنند.

این شرکت بخشی نیز برای تولید اقلام خانگی و اداری دارد. این بخش، اجناسی مثل نورپردازی و تجهیزات و لوازم‌خانگی تولید می‌کند. هنگامی‌که اوضاع اقتصادی خوب است، این بخش نیز سوددهی بالایی دارد.

این شرکت در بخش زیرساخت نیز، جایگاه مستحکمی دارد. مثلاً، General Electric تکنولوژی استفاده از انرژی، نفت، گاز و آب را برای کشورهای درحال‌توسعه ممکن می‌کند. با این کار، جنرال الکتریک علاوه بر کسب سود، کاری خیر نیز انجام می‌دهد.

در آخر، بخش مالی جنرال الکتریک به نام GE Money قرار دارد. این بخش به ارائه وام به مشتریان و کارآفرینان می‌پردازد. هنگامی‌که اوضاع اقتصادی مطلوب نباشد، جنرال الکتریک می‌تواند در بازپس‌گیری وام‌های خود با مشکل مواجه شود و ضرر کند.

نقشه راه خرید سهام جنرال الکتریک

آیا دوست دارید سهام General Electric را خریداری کنید؟ پس این راهنمای گام‌به‌گام را دنبال کنید تا بتوانید سریعاً سهام جنرال الکتریک را خریداری کرده و آن را به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کنید.

اولین قدم خرید سهام جنرال الکتریک، افتتاح یک حساب کاربری در یک کارگزاری است. کارگزاری نهادی است که خرید و فروش سهام را برای شما ممکن می‌کند. بسیار مهم است که یک کارگزاری قابل‌اعتماد و کم کارمزد را انتخاب کنید. در این صورت، می‌توانید سود بیشتری از سرمایه‌گذاری خود به دست آورید. برای مقایسه کارگزاری‌ها، اینجا را کلیک کنید.

قدم دوم پس از افتتاح حساب کاربری در یک کارگزاری، واریز وجه به‌حساب است. البته قبل از واریز وجه، باید کمی اطلاعات شخصی برای تأیید هویت در حساب خود وارد کنید.

پس از این‌که پولی را به‌حساب خود واریز کردید، در قدم سوم باید سهام مورد نظر را پیدا کنید. شما می‌توانید در صفحه کاربری خود در قسمت جستجو نام General Electric را سرچ کنید تا سهام این شرکت را پیدا کنید. پس از این‌که سهام را پیدا کردید، بر روی گزینه Buy کلیک کنید تا صفحه ثبت سفارش برای شما باز شود.

در قدم چهارم، باید اقدام به ثبت سفارش کنید. در این مرحله باید میزانی که قصد خرید سهام دارید را مشخص کنید. باید ببینید که چند درصد از سرمایه خود را می‌خواهید در این سهام سرمایه‌گذاری کنید. همچنین ببینید که می‌خواهید با ثبت سفارش بازار (Market Order) سهام را در قیمت کنونی آن خریداری کنید یا می‌خواهید با ثبت سفارش محدود (Limit Order) سهام در قیمت مشخصی برای شما خریداری شود.

قدم پنجم در واقع هیچگاه تمام نمی‌شود: شما باید دائماً سرمایه‌گذاری خود در General Electric را بررسی کنید تا ببینید هنوز هم سودآور است و آیا هنوز با استراتژی شما همخوانی دارد یا خیر. اگر جواب به این سؤالات منفی بود، بهتر است سهام جنرال الکتریک را بفروشید.

یکی از سردمداران بازار لوازم الکترونیکی

کمپانی جنرال الکتریک یکی از بزرگ‌ترین رهبران بازار تجهیزات و لوازم الکترونیکی شناخته می‌شود. به‌علاوه، این کمپانی در صنعت هوایی، تجهیزات پزشکی و انرژی‌های تجدیدپذیر مثل انرژی باد نیز فعال است. بخش مالی General Electric نیز، یکی دیگر از حوزه‌های فعالیت این شرکت است. یک نکته جالب که باید بدانید این است که کمپانی فرانسوی Thomson محصولات خود را تحت نام General Electric Consumer Electronics در آمریکای شمالی به فروش می‌رساند. البته، این محصولات، جدا از محصولات خود جنرال الکتریک هستند.

این تنوع فعالیت در بخش‌های مختلف، ریسک سرمایه‌گذاری در جنرال الکتریک را کاهش می‌دهد. سهام شرکت‌هایی که طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف دارند، می‌تواند جذاب باشد.

جنرال_الکتریک

تاریخچه جنرال الکتریک

هرکسی که به سرمایه‌گذاری علاقه‌مند باشد، حداقل یک‌بار نام شرکت General Electric را شنیده است. اما چیزی که بیشتر افراد نمی‌دانند این است که این شرکت تاریخی بسیار قدیمی دارد. مؤسس این شرکت نیز کسی نیست جز توماس ادیسون! توماس ادیسون آزمایشگاه خود را در سال 1876 در Menlo park نیوجرسی تأسیس کرد. این آزمایشگاه، محل چند مورد از بزرگ‌ترین اختراع‌های تاریخ بشری است.

قطعاً مهم‌ترین اختراع توماس ادیسون، اختراع لامپ برقی است. در سال 1890، ادیسون تصمیم گرفت تا فعالیت‌های گوناگونی را به کسب‌وکار خود اضافه کند. در ابتدا نام این شرکت Edison General Electric بود. در سال‌های بعد (در حین مناقشه با رقیب ادیسون، توماس هیوستن) این شرکت حق ثبت اختراع‌های بسیاری را خریداری کرد. در نتیجه، دو شرکت General Electric و Thomas Houston بخش بزرگی از بازار را در دست گرفتند.

خرید_سهام_جنرال_الکتریک

قطاری تولید شده توسط جنرال الکتریک در سال 1970

در سال 1980، در آخر این دو شرکت بزرگ با هم ادغام شدند و تحت نام General Electric به فعالیت خود ادامه دادند. در سال 2015، تغییر استراتژیک مهمی در جنرال الکتریک رخ داد. در این سال، جنرال الکتریک تصمیم گرفت تا بخش بزرگی از سرمایه خود را در بخش مالی قرار دهد. در 26 ژوئن 2018، سهام این شرکت از شاخص Dow Jones Average حذف شد.

مختصری درباره جنرال الکتریک

کمپانی General Electric یک شرکت چندملیتی و جهانی است. این شرکت برای تولید و عرضه محصولات الکترونیکی و تجهیزات تکنولوژی و خدمات دیگرش شناخته می‌شود.

درگذشته از جمله در سال 2016، این شرکت در میان بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا، رتبه 68 را در لیست Forbes Global 2000 کسب کرده است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر Fairfield ایالت کنتیکت آمریکا قرار دارد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *