چگونه میتوان سهام گوپرو (GoPro) را خریداری کرد؟

سهام شرکت (GoPro) عرضه اولیه فوق العاده ای داشت و پس از عرضه، قیمت این سهام به طور کم سابقه ای رشد کرد. در سقف قیمتی سهام، این شرکت بیش از 10 میلیارد دلار ارزش داشت! اما طولی نکشید که قیمت سهام این شرکت سقوط کرد. این روزها، سهام گوپرو تنها چند درصد قیمت عرضه اولیه خود را دارد. در چنین شرایطی، سرمایه گذاری در شرکت گوپرو میتواند بسیار سود ده باشد. اما چگونه میتوان سهام GoPro را خریداری کرد و قیمت کنونی این سهام چقدر است؟

چگونه سهام GoPro را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام GoProرا خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام GoPro استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام GoPro چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام GoPro چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم GoPro در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت GoPro

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت GoPro را پیدا کنید.

تحلیل GoPro

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام GoPro مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم GoProدر دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام GoPro در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام GoPro را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم GoPro در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند GoProدر 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام GoPro است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

آیا سرمایه گذاری در گوپرو هوشمندانه است؟

بسیاری از افراد میپرسند آیا سرمایه گذاری در شرکت GoPro هوشمندانه است یا خیر. خصوصا با سقوط قیمت سهام این شرکت، برای خرید سهام این شرکت باید بسیار هوشیار باشید. اما این شرکت در حال قدم گذاشتن در مسیرهای جالب و جذابی است. شبکه اجتماعی این شرکت به نام Platform که کاربران میتوانند فیلم های خود را با هم به اشتراک بگذارند نیز بسیار محبوب شده است. خود این شبکه اجتماعی درآمدی برای شرکت ندارد اما کاربران مشتاقی که دوست دارند محصولات و لوازم جانبی های خود را از GoPro بخرند، میتوانند درآمد خوبی برای شرکت داشته باشند.

همچنین، این شرکت نوآوری های بسیاری نیز دارد. مثلا یکی از محصولات اخیر این شرکت Zeus Mini است که یک سیستم نوری مغناطیسی است که در زیر آب نیز کار میکند. با این محصول، میتوانید عکس های زیبا و روشنی زیر آب بگیرید. البته محصولات GoPro بسیار گران قیمت هستند. خصوصا در زمانی که اوضاع اقتصاد خوب نیست، محصولات این شرکت برای اکثر کاربران گران محسوب میشوند.

خرید_سهام_گوپرو

درباره شرکت گوپرو

شرکت آمریکایی GoPro، دوربین های اکشن تولید میکند. این دوربین ها ضد آب و بسیار خوش ساخت هستند. این دوربین ها برای فیلم برداری در شرایط سخت و ورزش های پرهیجان استفاده میشوند. این شرکت، پهپادهای دوربین دار نیز تولید میکند.

تاسیس شرکت گوپرو

در سال 2002، Rick Woodman که عاشق موج سواری بود، شرکت Woodman Labs را تاسیس کرد. سفری به استرالیا ایده تاسیس این شرکت را در سر او انداخت. همچنین، او دوربینی خوب برای ثبت تصاویر موج سواری نداشت، و همین زمینه تاسیس شرکت GoPro شد.

ساخت بهترین دوربین ها

Woodman هیچگونه بازاریابی و بازارسنجی انجام نداد. او فکر میکرد که نبود دوربین های خوب اکشن، دغدغه بقیه افراد نیز هست. در نتیجه، هدف خود را تولید دوربینی برای این قشر قرار داد. با خلق چنین دوربینی، همه میتوانستد لحظات فوق العاده خود را ثبت کنند.

ساخت اولین دوربین دو سال از او زمان برد و این تازه شروع کار بود. دوربین های Hero که اکنون تولید میشوند، میتوانند عکس های متحیر کننده ای ثبت کنند. هنگام نگاه کردن به این عکس ها، مخاطب حس میکرد خودش نیز در حال موج سواری است. به همین دلیل شعار این کمپانی نیز، Be a hero است.

کسب و کاری موفق

Rick Woodman موسس این شرکت موفق شد اولین دوربین خود را در سال 2004 بفروشد. در همان سال، گردش مالی شرکت به بیش از 150،000 دلار رسید. در سال 2007، این شرکت رکورد گردش مالی خود را زد و بیش از 3.4 میلیون دلار گردش مالی داشت. در سال 2015، فروش شرکت به 900 میلیون دلار رسید. همچنین این شرکت توانست با عرضه اولیه سهام خود بیش از 425 میلیون دلار سرمایه جذب کند.

تصویری آشنا

تصاویر گرفته شده با دوربین های GoPro قابل شناخت هستند. برای مثال، به تصویر بسیار شفاف Peleton از تور دو فرانس نگاه کنید. همچنین، تصاویر دوربین های GoPro در یوتیوب و فیسبوک نیز یافت میشوند. اگر تصویری بسیار شفاف از صخره نوردی، موج سواری های هیجان انگیز و اسکی و اسنوبورد های زیبا ببینید، میتوانید مطمئن باشید که با دوربین های گوپرو گرفته شده اند.

محصولات گوپرو

GoPro چه محصولاتی تولید میکند؟ دوربین های Hero، نرم افزار ادیت ویدیو و محصولات جانبی دوربین های فیلمبرداری و عکاسی از محصولات گوپرو هستند. به علاوه، دوربین های GoPro میتوانند بر روی پهپادهای خاصی سوار شوند. البته خود شرکت نیز پهپاد خود را دارد که Kama نام دارد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *