چگونه می‌توان سهام هربالایف (Herbalife) را خریداری کرد؟

کمپانی هربالایف (Herbalife) که به‌اختصار به MLM نیز شناخته می‌شود، یک شرکت بازاریابی جهانی است. در این شرکت، مشتریان، مشتریان جدیدی برای این شرکت می‌آورند و از فروش محصولات کمیسیونی دریافت می‌کنند. این کسب‌وکار همیشه برای مشتریان سودآور نیست اما برای خود شرکت درآمد بسیاری فراهم می‌کند. در این مقاله خواهید دید که چگونه می‌توانید با خرید سهام این شرکت، از موفقیت شرکت هربالایف سود ببرید! همچنین، قیمت کنونی سهام این شرکت را نیز مشاهده خواهیم کرد.

چگونه سهام هربالایف را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام هربالایف را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام هربالایف استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام هربالایف چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام هربالایف چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم هربالایف در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت هربالایف

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت هربالایف را پیدا کنید.

تحلیل هربالایف

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام هربالایف مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم هربالایف در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام هربالایف در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام هربالایف را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم هربالایف در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند هربالایف در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام هربالایف است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

درباره شرکت هربالایف

Mark Hughes کمپانی Herbalife را در سال 1980 تأسیس کرد. او در آن زمان 19 سال سن داشت و مادرش معتاد به مصرف قرص بود. مادر مارک، بعد از سوءمصرف قرص‌های رژیمی از دنیا رفت. به همین دلیل، مارک تصمیم گرفت شرکتی تأسیس کند تا افراد بتوانند به طور مؤثر و ایمن وزن کم کنند.

او دریافت که مواد مغذی بسیار مهم هستند. به لطف شرکت Herbalife، افراد می‌توانند به طور امن وزن خود را کاهش دهند. در سال اول، گردش مالی این شرکت به 2 میلیون دلار رسید. دفتر مرکزی هربالایف در لس‌آنجلس کالیفرنیا قرار دارد.

خرید_سهام_هربالایف

محصولات هربالایف

کمپانی Herbalife محصولات غذایی می‌فروشد. این شرکت در زمینه‌های کاهش وزن، مراقبت‌های پوستی، تناسب‌اندام، ورزش و صبحانه فعالیت می‌کند. از محصولات هربالایف می‌توان شیک‌های پروتئینی، شکلات پروتئینی، چای، آلوورا و ویتامین اشاره کرد. از محصولات اولیه این شرکت، نوعی وعده غذایی مبتنی بر سویا بود که جایگزین شیک‌های معمول می‌شد.

محصولات این شرکت از محصولات گیاهی و طبیعی ساخته شده است. گروهی از متخصصان علمی، وظیفه تأیید و بررسی محصولات این شرکت را دارند. این شرکت، آزمایشگاهی سلولی و مولکولی در دانشگاه لس‌آنجلس دارد.

کارخانه‌های هربالایف

این شرکت در چین و ایالات متحده، پنج کارخانه و خط تولید دارد. به‌علاوه، بخشی از محصولات این شرکت توسط شرکای خارجی هربالایف تولید می‌شوند. مثلاً هربالایف از سال 2013 برای به‌دست‌آوردن مواد اولیه، با مؤسسه‌ای که مسئولیت استخراج گونه‌های گیاهی در شهر Changsa چین را دارد همکاری می‌کند. این مواد اولیه گیاهی که شامل اقلامی مثل بابونه، گوارانا، بروکلی و بلوبری هستند، برای تولید محصولات Herbalife به کار می‌روند.

فروش محصولات

این شرکت استراتژی بازاریابی چند سطحی برای فروش محصولات خود دارد. محصولات به طور مستقیم به مشتریان فروخته می‌شوند اما علاوه بر این، این شرکت به طور عمده نیز، محصولات را به مراکز پخش توزیع می‌کند. همچنین بازاریابی شبکه‌ای شرکت، 2.7 میلیون فروشنده مستقل دارد که محصولات هربالایف را در 90 کشور دنیا به فروش می‌رسانند.

به‌علاوه، این شرکت فروش غیرمستقیم نیز دارد. این شرکت از طریق وب‌سایت خود و روزنامه‌های بزرگ، نیروی فروش جذب می‌کند. بازاریاب‌های کنونی این شرکت می‌توانند نیروهای جدیدی به این مجموعه اضافه کنند. مشتری محصولی از بازاریاب خریداری می‌کند و بازاریاب کمیسیونی از هربالایف دریافت می‌کند.

هنگامی‌که یک بازاریاب، نیروی جدیدی را وارد شرکت می‌کند، هم عضو جدید و هم بازاریاب قبلی، کمیسیون فروش دریافت می‌کنند. در واقع از یک فروش، هر دو نفر سود خواهند برد.

هربالایف چندین بار به تأسیس شرکت هرمی متهم شده است

کمپانی Herbalife تاکنون چندین بار به تأسیس سیستمی شبیه شرکت‌های کلاهبرداری هرمی متهم شده است. سازمان حمایت از مشتریان بلژیک، پرونده‌ای علیه این شرکت با همین اتهام در دادگاه باز کرد. این سازمان باورداشت ازآنجایی‌که بازاریاب‌های این شرکت با به عضویت درآوردن اعضای جدید سود کسب می‌کنند، پس این شرکت یک شرکت هرمی است. دادستانی ابتدا پرونده را پذیرفت اما بعداً دادگاه این اتهام را رد کرد.

سرمایه‌گذار آمریکایی Bill Ackmann نیز اعتقاد داشت روش فروش این شرکت همانند یک شرکت هرمی است. در ادامه اظهارات او در سال 2015، قیمت سهام این شرکت افت شدیدی تجربه کرد. Ackmann که یک میلیون دلار سهام این شرکت را پیش‌فروش کرده بود، از کاهش قیمت این سهام سود خوبی کسب کرد. البته FBI تحقیقاتی را آغاز کرد تا ببیند آیا او عامدانه قصد کاهش قیمت سهام را داشته یا خیر.

کمیسیون معاملات ایالات متحده و مقامات ایالت ایلینوی نیز تحقیقاتی را درباره نحوه فروش شرکت Herbalife در سال 2014 آغاز کردند. این تحقیقات بدون پیامد نبود. در سال 2016، هربالایف تصمیم گرفت که مدل فروش خود را در بازار آمریکا تغییر دهد. به‌علاوه، 200 میلیون دلار نیز برای خاتمه تحقیقات پرداخت کرد.

کسب‌وکار و نوع فروش شرکت هربالایف در بعضی موارد شبیه کلاهبرداری است. این یکی از ریسک‌هایی است که هنگام سرمایه‌گذاری در این شرکت باید در نظر بگیرید. به همین خاطر، پیش از خرید سهام، از قوانین مربوط به نوع کسب‌وکار Herbalife آگاهی کسب کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *