خرید کومودو: چگونه می‌توان در ارز دیجیتال Komodo سرمایه‌گذاری کرد؟

ظهور تکنولوژی بلاک‌چین در سال‌های گذشته توجه همه افراد را به خود جلب کرده است. اکنون این تکنولوژی و ارزهای دیجیتال مورداستفاده در آن در مرکز توجه قرار گرفته‌اند و برای مثال ارزش بیت‌کوین دائماً در حال افزایش است. کومودو (Komodo) قدم بعدی در انقلاب بلاک‌چین است. گاهی به کومودو لقب بلاک‌چین دوم را می‌دهند.

این ویژگی‌ها بسیار جذاب هستند و به همین دلیل در این مقاله نگاهی دقیق‌تر به ارز دیجیتال کومودو خواهیم داشت. نگاهی به نحوه به‌وجودآمدن این ارز دیجیتال خواهیم داشت، و خواهیم دید که آیا سرمایه‌گذاری در کومودو سودآور است یا خیر.

چگونه می‌توان ارز دیجیتال کومودو را خریداری کرد؟

کومودو یکی از ارزهایی است که حفظ حریم شخصی را یکی از اولویت‌های خود می‌داند. کاربران بسیاری به دلیل حفظ حریم شخصی به ارزهای دیجیتال روی می‌آورند. به همین دلیل، سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال Komodo می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

آیا دوست دارید در ارز دیجیتال کومودو سرمایه‌گذاری کنید و این ارز را به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کنید؟ شما می توانید در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روی Komodo سرمایه گذاری کنید. صرافی کریپتو جایی است که امکان معامله فعال در روند قیمت یک کریپتو را فراهم می کند. در زیر می توانید بلافاصله ببینید که با کدام پلتفرم‌ها می توانید بهترین سرمایه گذاری در Komodo را داشته باشید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند “Komodo”.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو “Komodo” هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

کومودو چیست؟

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتیم، Komodo نسخه دوم بلاک‌چین است. در نتیجه، می‌توان گفت که کومودو یک شبکه غیرمتمرکز است که در آن می‌توان پول یا اطلاعات را منتقل کرد. تراکنش‌های غیرمتمرکز در این بستر، کاملاً ناشناس هستند. برای مثال، حتی توسعه‌دهندگان این سیستم نیز نام‌های مستعار دارند. به همین دلیل، کسی نمی‌داند چه کسی شرکت را تأسیس کرده یا این تکنولوژی را توسعه داده است.

عدم وجود واسطه (مثل بانک یا دولت) در تراکنش، در نهایت به نفع حفظ حریم شخصی کاربر است. علاوه بر این، با استفاده از پروتکل Delayed Proof of Work، امنیت کاربران نیز تأمین شده است. این سیستم قابل هک شدن نیست. در ادامه مقاله، بیشتر درباره این ویژگی کومودو صحبت خواهیم کرد.

کومودو چگونه به وجود آمد؟

ارز دیجیتال Komodo در سال ۲۰۱۶ در پی مشکلات حریم شخصی پلتفرم بیت‌کوین به وجود آمد. در نتیجه، کومودو نیز از همان بلاک‌چین بیت‌کوین به وجود آمده است. علاوه بر مسئله حریم شخصی، کومودو بر روی مسئله مقیاس‌پذیری نیز برای این پلتفرم حیاتی بوده است.

مشکل بلاک‌چین‌هایی که تا سال ۲۰۱۶ توسعه یافته‌اند این است که مقیاس‌پذیر نیستند. این سیستم‌ها توانایی اجرا و مدیریت تعداد زیادی از تراکنش‌ها را در مدت زمانی کم ندارند. در نتیجه، هزینه تراکنش‌ها بسیار بالا بود. با مقیاس‌پذیر کردن حجم تراکنش‌ها، کارمزد تراکنش کاهش یافت. کومودو راه حلی برای این قضیه پیدا کرد و توانست با استفاده از روش “Multichain Syncing Technology” تراکنش‌ها را به طور موازی انجام دهد. در پاراگراف بعد، بیشتر درباره این موضوع توضیح خواهیم داد.

اهداف کومودو چیست؟

بخش‌های مختلف شبکه کومودو بر روی افزایش محافظت از حریم شخصی و مقیاس‌پذیری در قیاس با بیت‌کوین تمرکز کرده‌اند. شبکه کومودو برای رسیدن به این اهداف، از پروتکل‌های Delayed Proof of Work و Multichain Syncing Technology استفاده می‌کند.

در ابتدا به پروتکل Delayed Proof of Work خواهیم پرداخت. این تکنولوژی باعث می‌شود یک‌لایه محافظتی در شبکه بلاک‌چین کومودو که همانند بلاک‌چین بیت‌کوین است، ایجاد شود. این بلاک‌چین سپری مجازی برای محافظت از هسته اصلی کومودو ایجاد می‌کند. در واقع، هکرها ابتدا باید بلاک‌چین بیت‌کوین را هک کنند تا بتوانند به اطلاعات کومودو دست پیدا کنند. در نتیجه، می‌توان گفت که پلتفرم کومودو یکی از امن‌ترین پلتفرم‌های موجود است.

در مرحله بعد، این پلتفرم از پروتکل Multichain Syncing Technology استفاده می‌کند. این پروتکل باعث مقیاس‌پذیری سیستم می‌شود. با اجرای موازی تراکنش‌ها، می‌توان در یک‌لحظه چندین تراکنش را بررسی و پردازش کرد. این ویژگی امنیت و ثبات سیستم را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد و درعین‌حال، هزینه و کارمزد تراکنش‌ها را نیز کاهش می‌دهد.

مزایای کومودو چیست؟

  • مقیاس‌پذیری بالا به دلیل استفاده از Multichain Syncing Technology
  • امنیت بالا به دلیل استفاده از Delayed Proof of Work
  • کاهش کارمزد تراکنش
  • اجرای سریع تراکنش

همان گونه که مشاهده می‌کنید، ارز دیجیتال Komodo مزایای زیادی دارد. به همین دلیل، حتماً باید سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال را در نظر داشته باشید.

معایب کومودو چیست؟

علاوه بر مزایایی که کومودو در اختیار کاربران قرار می‌دهد، این ارز دیجیتال معایبی نیز دارد. توسعه‌دهندگان کومودو تصمیم گرفتند تا حفظ حریم شخصی را یکی از اولویت‌های پروژه قرار دهند که برای توسعه و ادامه پروژه، امری ضروری به نظر می‌رسد. برای مثال، توسعه‌دهندگان این سیستم با نام حقیقی خود فعالیت نمی‌کنند و از نام مستعار استفاده می‌کنند. این امر می‌تواند به حفظ حریم شخصی کمک کند، اما ممکن است خلاف‌کاران را نیز به سمت این سیستم بکشاند.

مطالعات اخیر نشان داده است که بسیاری از بزهکاران و خلاف‌کاران از ارزهای دیجیتال و سیستم بلاک‌چین برای محافظت از حریم شخصی خود استفاده می‌کنند. در نتیجه، این ویژگی می‌تواند برای کاربران عادی خطرآفرین باشد.

خرید کومودو

کومودو ارز دیجیتال خود با نماد KMD را دارد. شما می‌توانید به‌راحتی KMD را از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال معامله کنید. در ژانویه ۲۰۲۱، هر KMD ۰.۵۹ دلار قیمت داشت که تفاوت زیادی با قیمت دسامبر ۲۰۱۷ که هر KMD تقریباً ۱۰ دلار بود، دارد.

ما هیچ پیش‌بینی خاصی نسبت به آینده قیمت ارزهای دیجیتال انجام نمی‌دهیم، اما به نظر می‌رسد که ارز KMD و تکنولوژی کومودو پتانسیل زیادی داشته باشد. اگر شبکه کومودو مورداستفاده افراد زیادی قرار بگیرد و عمومی شود، ارزش KMD نیز ممکن است در آینده نزدیک افزایش یابد.

هنگام سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال کومودو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگامی که قصد سرمایه‌گذاری در کومودو یا ارز دیجیتال KMD را دارید، باید مراقب رفتارهای مجرمانه‌ای که درون چنین سیستم‌هایی رخ می‌دهد باشید. تحقیقات نشان داده است که بسیاری از مجرمین برای حفظ حریم شخصی خود از سیستم بلاک‌چین استفاده می‌کنند. کومودو به لطف Delayed Proof of work حفاظت بیشتری از حریم شخصی انجام می‌دهد.

همچنین کومودو به دلیل استفاده از پروتکل Multichain Syncing Technology سرعت زیادی نیز دارد. همچنین حفظ حریم شخصی همیشه از اولویت‌های توسعه‌دهندگان کومودو بوده است. بااین‌همه، کومودو می‌تواند پلتفرمی مناسب برای مجرمین باشد. به‌عنوان سرمایه‌گذار، مراقب باشید که درگیر سقوط قیمت KMD به دلیل رفتار مجرمانه نباشید.

در ارز دیجیتال کومودو سرمایه‌گذاری کنیم یا خیر؟

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاری در کومودو پتانسیل زیادی داشته باشد. این پلتفرم حریم شخصی کاربران، امنیت بالا و کارمزد کم تراکنش‌ها را تضمین می‌کند. این شبکه غیرمتمرکز، نیاز برای وجود نهادهای واسطه را در تراکنش حذف کرده است.

علاوه بر نقاط قوت Komodo و KMD، این مقاله نکاتی را که باید به‌عنوان کاربر کومودو موردتوجه قرار دهید، ذکر کرده است. مجرمین زیادی قصد استفاده از شبکه بلاک‌چین کومودو را دارند و این یکی از ریسک‌های این سیستم است. آیا به آینده کومودو و ارز دیجیتال KMD خوش‌بین هستید؟ پس سرمایه‌گذاری در KMD می‌تواند گزینه جذابی باشد. همواره پیش از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات جامعی انجام دهید و ریسک‌ها را بسنجید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *