خرید EOS: چگونه می‌توان در ارز دیجیتال EOS سرمایه‌گذاری کرد؟

ارزهای دیجیتال نوسان زیادی دارند و در نتیجه، می‌توان سود خوبی از معامله ارزهای دیجیتال به دست آورد. به همین دلیل است که سهام‌های کمی وجود دارد که سوددهی بالایی به‌اندازه پروژه‌های ارزهای دیجیتال داشته باشند. رشد زیاد ارزهای دیجیتال باعث شده است تا ارزهای جدیدی به بازار عرضه شود. یکی از این ارزها که نام آن ممکن است برای شما آشنا باشد، EOS است. ازآنجایی‌که این پروژه، می‌تواند برای سرمایه‌گذاری مناسب باشد، بهتر است نگاهی دقیق‌تر به این ارز دیجیتال داشته باشیم. با مطالعه این مقاله، می‌توانید به این سؤال که آیا سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال EOS هوشمندانه است یا خیر، پاسخ دهید.

چگونه می‌توان ارز دیجیتال EOS را خریداری کرد؟

ارز دیجیتال EOS از بسیاری از جهات شباهت‌هایی با اتریوم (Ethereum) دارد. یکی از مزایای EOS این است که توسعه‌دهندگان برای استفاده از این پلتفرم مجبور به پرداخت پول نیستند. نوسان زیاد قیمت EOS، این رمزارز را برای سرمایه‌گذاری جذاب کرده است.

آیا دوست دارید ارز دیجیتال EOS را خریداری کنید؟ شما می‌توانید EOS را آنلاین بخرید! شما می توانید در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روی EOS سرمایه گذاری کنید. صرافی کریپتو جایی است که امکان معامله فعال در روند قیمت یک کریپتو را فراهم می کند. در زیر می توانید بلافاصله ببینید که با کدام پلتفرم‌ها می توانید بهترین سرمایه گذاری در EOS را داشته باشید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند “EOS.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو “EOS هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

EOS چیست؟

ارز دیجیتال EOS قابل قیاس با اتریوم است. کاربران می‌توانند از EOS نیز برای قراردادهای هوشمند استفاده کنند. قراردادهای هوشمند این امکان را به کاربران می‌دهند تا به طور امن در بستر بلاک‌چین، توافق مشخصی را به ثبت برسانند. علاوه بر قراردادهای هوشمند، این ارز دیجیتال قصد دارد میزبان اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز نیز باشد.

اگر توکن EOS را در اختیار داشته باشید، می‌توانید از بخشی از پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی بلاک‌چین آن استفاده کنید. با مالکیت این ارز، شما همچنین حق رأی درباره تحولات آینده این پروژه را نیز به دست خواهید آورد.

EOS چیست – اهداف پروژه

زمان آن فرارسیده است تا ببینیم EOS چیست. EOS یکی از بلاک‌چین‌های جدید است که اکنون به‌تازگی در بازار ارزهای دیجیتال عرضه شده است. EOS یک پلتفرم غیرمتمرکز است که طراحی شده است تا میزبان اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApps) باشد. این بلاک‌چین از بسیاری از جهات شبیه بلاک‌چین اتریوم است. EOS بلاک‌چینی است که قصد دارد پلتفرمی برای پردازش هزاران تراکنش در ثانیه بدون هیچ کارمزد تراکنشی بسازد.

EOS چگونه کار می‌کند – مزایا

اکنون که کمی بیشتر درباره EOS دانستید، بهتر است نگاهی به کارکرد این پلتفرم داشته باشیم. در شبکه بلاک‌چین EOS، بلاک‌ها توسط تولیدکنندگان بلاک تولید می‌شوند. تولیدکنندگان بلاک عملکردی شبیه ماینرها در بلاک‌چین اتریوم دارند. هنگامی که بلاکی تولید می‌شود‌، تولیدکنندگان بلاک توسط بلاک‌چین EOS پاداش دریافت می‌کنند. این بدین معناست که پلتفرم EOS کارمزد و هزینه‌ای از کاربران دریافت نمی‌کند.

در شبکه EOS، در هر ثانیه دو بلاک تولید می‌شوند. قراردادهای هوشمند نیز می‌توانند در پلتفرم EOS ساخته شوند. شبکه بلاک‌چین EOS قدرت خود را از توکن‌های EOS کسب می‌کند. بلاک‌چین EOS مزایای زیادی دارد:

  • EOS برای کاربران عمومی و خصوصی و توسعه‌دهندگان ساخته شده است.
  • EOS مناسب تمامی کسب‌وکارهاست و برای دنیای حقیقی طراحی شده است.
  • EOS امکان پردازش امن اپلیکیشن‌ها را در نهایت سرعت فراهم کرده است.

گسترش آسان – مقیاس‌پذیری EOS

بیشتر بلاک‌چین‌ها مثل بیت‌کوین و اتریوم از پروتکل Consensus به‌جای Status استفاده می‌کنند. این بدین معناست که تمامی کامپیوترهای شبکه در هر زمانی می‌توانند وضعیت کل شبکه بلاک‌چین را بررسی کنند. در نتیجه، از فساد و تأیید آسان تراکنش‌ها جلوگیری می‌کنند. هنگامی که بلاک جدیدی تولید می‌شود و به شبکه بلاک‌چین اضافه می‌شود، Nodeهای سیستم تمام تراکنش‌های بلاک را بررسی کرده و وضعیت تمام آدرس‌های مرتبط با تراکنش‌ها را به‌روزرسانی می‌کنند.

اما عملکرد EOS کمی متفاوت است. این شبکه از پروتکل Consensus برای افزایش میزان مقیاس‌پذیری استفاده می‌کند. در این پروتکل تمرکز بر روی خود تراکنش‌هاست. در این روش به‌جای تأیید وضعیت شبکه در هر لحظه، نودهای شبکه تاریخچه تراکنش‌های شبکه تا کنون را دنبال و بررسی می‌کنند و تا وضعیت کنونی شبکه را آنالیز کنند. در نتیجه، تراکنش‌های شبکه با سرعت بیشتری انجام می‌شود. به زبان ساده‌تر، این شبکه قادر است تنها با یک دستگاه، در هر ثانیه میلیون‌ها تراکنش انجام دهد.

کاربرد توکن EOS

بلاک‌چین EOS را می‌توان با توکن یا ارز EOS شناخت. این ارز، ارز مورداستفاده در این تکنولوژی است. این ارز دیجیتال، شباهت‌هایی با ارز اتر در پلتفرم اتریوم دارد. EOS یک ارز کاربردی است. ارزهای کاربردی، ارزهایی هستند که به‌عنوان هزینه استفاده از سرویس یا کالایی در سیستم پرداخت می‌شوند. این توکن خاص، برای پرداخت پشتیبانی اپلیکیشن‌ها در مقیاس بالا در این سیستم پرداخت می‌شود. دریافت یا ارسال ارز دیجیتال EOS، کارمزدی ندارد.

در نتیجه، این ارز در مقایسه با اتر که برای هر تراکنش کارمزدی دریافت می‌کند، جایگاه بهتری دارد. در حقیقت، پلتفرم EOS، تورم کارمزد تراکنش‌ها را با پاداش به افرادی که به طور دوره‌ای مدیریت سیستم را به عهده می‌گیرند، جایگزین کرده است و به این افراد توکن‌های جدید EOS می‌دهد. توکن‌های EOS برای نگهداری سایت استفاده می‌شوند. این ارز باعث می‌شود تا کاربران و توسعه‌دهندگان بتوانند منابع کافی برای اجرای اپلیکیشن‌های خود تحت پلتفرم EOS را داشته باشند.

سرمایه‌گذاری در EOS از طریق صرافی

اگر قصد دارید در ارز دیجیتال EOS سرمایه‌گذاری کنید، تنها نیستید. EOS یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های بازار است. آسان‌ترین راه خرید EOS از طریق صرافی است. صرافی شبیه بازار بورس است، با این تفاوت که به‌جای سهام، ارز معامله می‌شود.

در حال حاضر صرافی‌های زیادی وجود دارند. شناخته‌شده‌ترین گزینه‌ها Plus500 و Bitvavo هستند که به شما امکان می‌دهند تا به طور امن ارز خریداری شده را نیز در صرافی نگهداری کنید. یکی از مزایای سرمایه‌گذاری در EOS از طریق صرافی این است که نیازی نیست ارز خریداری شده را به کیف پول دیجیتال منتقل کنید. شما می‌توانید ارز خریداری شده را در صرافی نگهداری کنید.

به چه نکاتی باید توجه کرد؟

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال همواره ریسک به همراه دارد. درگذشته شاهد بوده‌ایم که تنها در یک روز، قیمت اتریوم یا بیت‌کوین ده‌ها درصد در یک روز سقوط می‌کنند. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم تمام سرمایه خود را در ارز دیجیتال EOS سرمایه‌گذاری نکنید تا با ریسک زیادی مواجه نشوید.

استفاده از گزینه پیش‌فروش (Short Sell) همواره می‌تواند هوشمندانه باشد. هنگامی که قیمت EOS رو به کاهش است، شما می‌توانید با پیش‌فروش کردن این ارز، سود کسب کنید. با این کار، شما می‌توانید به طور فعال از افزایش یا کاهش قیمت EOS سود به دست بیاورید.

شما همچنین می‌توانید در معاملات خود از اهرم مالی (Leverage) نیز استفاده کنید. با استفاده از اهرم مالی‌، می‌توان با سرمایه‌ای کم، چندبرابر سرمایه اصلی سرمایه‌گذاری کرد. برای مثال، با سرمایه ۱۰۰۰ دلاری، می‌توان تا ۱۰،۰۰۰ دلار یا بیشتر در ارز دیجیتال EOS سرمایه‌گذاری کرد. در نتیجه، سود یا زیان سرمایه‌گذاری چندبرابر خواهد شد.

در آخر، پیشنهاد می‌کنیم از قابلیت ثبت سفارش (Orders) نیز استفاده کنید. برای مثال، شما می‌توانید معامله خود را درصورتی‌که EOS به قیمت مشخصی رسید، به طور خودکار ببندید. در نتیجه، در صورت سقوط قیمت، ضرر معامله شما محدود خواهد شد.

سرمایه‌گذاری موفق با EOS

اگر قصد دارید سرمایه‌گذاری موفقی با ارز دیجیتال EOS داشته باشید، باید آخرین تحولات را دنبال کنید. بازار ارزهای دیجیتال حساسیت زیادی به تحولات و اخبار دارد. به همین دلیل، سعی کنید افکارعمومی و نقطه‌نظر اکثر سرمایه‌گذاران را در نظر بگیرید و با انتشار اخبار پیش‌بینی کنید که آیا قیمت بالا خواهد رفت یا کاهش خواهد یافت.

اگر از این روش به‌درستی استفاده کنید، می‌توانید سرمایه‌گذاری موفقی در ارز دیجیتال EOS داشته باشید. البته به یاد داشته باشید که همواره ممکن است ضرر زیادی در این سرمایه‌گذاری متحمل شوید!

جمع‌بندی – آیا باید در ارز دیجیتال EOS سرمایه‌گذاری کرد یا خیر؟

اگر آینده‌ای برای تکنولوژی مورداستفاده در EOS متصور هستید، پس بهتر است در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید. این پروژه به دلیل روش اجرای قراردادهای هوشمند، نسبت به اتریوم منحصربه‌فرد است. علاوه بر این، EOS کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌کند، در نتیجه توسعه دهندگان زیادی جذب این پروژه خواهند شد. البته این که آیا باید در ارز دیجیتال EOS سرمایه‌گذاری کرد یا خیر، بستگی به دید شما نسبت به آینده بازار ارزهای دیجیتال دارد. امیدواریم این مقاله و اطلاعات درک بهتری به شما درباره EOS و کارکرد آن داده باشد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *