آیا Plus500 قابل اعتماد است؟

بسیاری از افراد، میپرسند که آیا Plus500 یک کارگزاری قابل اعتماد است یا خیر. من بیش از یک سال است که درحال معامله با Plus500 هستم و هیچوقت هیچ مشکلی نداشتم. در این مقاله، قابل اعتماد بودن Plus500 را بررسی میکنیم و میبینیم که آیا میتوانید به این کارگزاری اعتماد کنید و با آن شروع به معامله کنید یا خیر.

بررسی اعتبار Plus500:

  • Plus500 در لیست کارگزاری های بورسی لندن ثبت شده است.
  • امتحان کردن معامله با Plus500 رایگان است و بدون هیچ ریسکی میتوانید از نسخه آزمایشی استفاده کنید.
  • Plus500UK مجوز از سازمان FCA را دارد. (شماره ی #509909)
  • Plus500CY Ltd مجاز و تنظیم شده توسط CySEC (#250/14).

بر اساس تحقیقات ما، Plus500 صد در صد قابل اعتماد است. دوست دارید خودتان معامله با Plus500 را امتحان کنید؟ همین حالا با استفاده از لینک زیر یک حساب آزمایشی رایگان ایجاد کنید و شروع به معامله کنید:

٪82 از حساب‌های CFD سود خود را از دست می‌دهند.٪82 از حساب‌های CFD سود خود را از دست می‌دهند.

قابل_اعتماد_بودن_ Plus500

مبالغ فرضی*

بسیاری از افراد، دیدگاه خوبی به Plus500 ندارند، چرا که کار با نرم افزار آن را به درستی بلد نیستند.

Plus500 چیست؟

Plus500 یک کارگزاری آنلاین است که شما میتوانید CFD سهام ها، بورس کالا(طلا، فلزات و …) و فارکس را معامله کنید. شما در Plus500 با نرم افزار تحت وب WebTrader معامله خواهید کرد.

با ابزارها و دستورات موجود در این نرم افزار، شما میتوانید سفارش های خرید و فروش خود را اتوماتیک کنید.

با حداقل مبلغ 100 دلار، میتوانید در Plus500 شروع به معامله کنید. در نسخه ی آزمایشی این کارگزاری، به شما مبلغ 40،000 دلار مجازی اختصاص داده میشود تا امکانات سایت را بدون هیچ ریسکی امتحان کنید. بعد از کار کردن با نسخه ی آزمایشی، میتوانید تصمیم بگیرید که آیا Plus500 یک کارگزاری قابل اعتماد است یا خیر.

آیا قابل اعتماد بودن Plus500 تضمین شده است؟

Plus500 یک کارگزاری حرفه ای است. شما میتوانید صحت کارگزاری ها را در انجمن رگولاتوری کارگزاری ها (Regulatory institution) چک کنید و ببینید که آیا نام آن ها در آنجا ثبت شده یا خیر. FCA یا (Financial Conduct Authority) به این کارگزاری مجوز داده است. FCA، انجمن رگولاتوری کارگزاری ها در انگلستان است و وظیفه ی آن این است که مطمئن شود کارگزاری ها امنیت مالی مشتریانشان را تامین میکنند یا خیر. Plus500UK، حساب هایی مجزا برای هر مشتری دارد پس میتوانید مطمئن باشید که سرمایه شما امن خواهد بود. Plus500CY Ltd مجاز و تنظیم شده توسط CySEC (#250/14).

تجربه نامطلوب؟

اگر در قسمت نظرات هر کارگزاری نگاه کنید، چند نظر منفی خواهید یافت. بعضی از این به اصطلاح “تجارب”، از طرف رقبا نوشته شده است. وقتی یک کارگزاری بخواهد رقیب خود را شکست بدهد، بعضی مواقع، از روش های غیراخلاقی استفاده میکنند. همینطور اکثر نظرات منفی، از طرف معامله گران تازه کار است.

بسیاری از افراد ریسک سرمایه گذاری را درک نمیکنند و شروع به معامله با تمام سرمایه ی خود میکنند. وقتی شکست می خورند و ضرر میکنند، کارگزاری Plus500 را مقصر میدانند و شروع به سرزنش او میکنند. اگر نقد و بررسی های Plus500 را میخوانید، از سایت های حرفه ای استفاده کنید تا نظرات واقعی را بخوانید.

نظرات_منفی_ Plus500

Plus500 چگونه کسب درآمد میکند؟

بسیاری کاربران فکر میکنند که بسیار مشکوک است که Plus500 یک حساب رایگان در اختیار کاربران قرار میدهد. اما در واقع این اصلا عجیب نیست: وقتی امکانات سایت را رایگان امتحان میکنید، احتمال اینکه مشتری آن بشوید بسیار زیاد است.

Plus500 همیشه کارمزد دریافت نمیکند. آن ها اغلب از اختلاف قیمت خرید و فروش یا همان (Spread) قسمتی دریافت میکنند. در هر معامله، اختلاف قیمتی بین خرید و فروش CFD وجود دارد. کارگزاری، معمولا چند سنت از این اختلاف قیمت را به عنوان کارمزد برمیدارد.

آیا سرمایه ی شما در Plus500 محفوظ است؟

تمام وجوه مشتری مطابق با قوانین وجوه مشتری کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) در یک حساب بانکی مشتری جداگانه نگهداری می شود.

محافظت از پول مشتری - Plus500

Plus500 قابل اعتماد است

Plus500 یک کارگزاری قابل اعتماد است و موسسات مالی بریتانیا بر آن نظارت دارند. مدتی است که خودم با Plus500 معامله میکنم و همیشه نهایتا تا چند روز، با من تسویه حساب میکنند. از آنجایی که آن ها همیشه پول مشتریان را در حساب هایی مجزا نگهداری میکنند، میتوانید مطمئن باشید که پولتان محفوظ است. بجز این، شما میتوانید بدون هیچ ریسکی برای یک حساب آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

خیلی مهم است که کارگزاری را انتخاب کنید که با آن و محیط نرم افزاری اش حس راحتی دارید. نگاهی کنید به “بررسی اجمالی بهترین کارگزاری ها” و در هر کدام یک حساب آزمایشی باز کنید. اینگونه میتوانید بدون هیچ ریسکی خودتان آن ها را باهم مقایسه کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *