چگونه میتوان سهام رولز رویس (Rolls-Royce) را خریداری کرد؟

کمپانی رولز رویس (Rolls-Royce) تاریخی غنی دارد و به ساخت خودروهای بسیار با کیفیت مشهور است. اما برای سرمایه گذاری در این شرکت، لازم نیست تا خودروهای این شرکت را خرید و فروش کنید. BMW اکنون مالک رولز رویس است و جالب است بدانید که هنگامی که در شرکت Rolls-Royce سرمایه گذاری میکنید، به طور غیر مستقیم در صنعت هوایی نیز، سرمایه گذاری خواهید کرد. اما بهترین کارگزاری برای خرید سهام Rolls-Royce کدام است؟ قیمت کنونی این سهام چقدر است؟

چگونه سهام رولز رویس را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام رولز رویس را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام رولز رویس استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام رولز رویس چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام رولز رویس چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم رولز رویس در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت رولز رویس

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت رولز رویس را پیدا کنید.

قیمت‌های سهام رولز رویس در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام رولز رویس را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

تاریخچه رولز رویس

در سال 1904، Charles Royce و Henri Rolls اولین خودروی رولز رویس را به بازار عرضه کردند. خودروی 10 HP اولین خودرو از سری ماشین های لوکس و با کیفیت این شرکت بود. خودروهای رولز رویس، به شکست ناپذیری معروف هستند. 65 درصد خودروهای تولیدی این شرکت، هنوز در حال کار کردن هستند.

Rolls-Royce همچنین موتور هواپیما نیز تولید میکند. اولین بار، این شرکت در سال 1915 موتور هواپیمای Rolls Eagles را تولید کرد. بعد از جنگ جهانی دوم، این شرکت خط تولید موتور جت نیز راه اندازی کرد. در سال 1971، یک نقص فنی در موتور جت RB-211 باعث شد این شرکت ورشکست شود.

در سال 1973، رولز رویس تقسیم شد و بخش تولید خودرو که بسیار سودآور بود، به فعالیت خود ادامه داد. موتور خودروهای Rolls-Royce دست ساز هستند و همین مورد، ماشین های این شرکت را بسیار خاص میکند.

خرید_سهام_رولز_رویس

بهترین خودروی جهان

در سال 1906، Rolls-Royce به دلیل ساخت خودروی Silver Ghost لقب سازنده بهترین خودروی دنیا را گرفت. این خودرو، یک موتور شش سیلندر داشت. تا سال 1925، 6125 خودرو از این مدل به فروش رسید و هنوز تقاضا برای این مدل وجود داشت. در سال 1921، رولز رویس کارخانه Springfield را تاسیس کرد و در همان سال 1701 خودرو در این کارخانه تولید شد. این کارخانه در سال 1931 تعطیل شد.

خودروهایی با روحیه هیجانی

در سال 1910، رقابتی تنگاتنگ میان خودروسازی های لوکس در جریان بود. هنرمندی به نام Charles Sykes نمادی به شکل بدن یک زن برای رولز رویس طراحی کرد. از آن زمان، تمام خودروهای این شرکت، با این نماد تولید میشوند.

تصاحب رولز رویس توسط BMW و Volkswagen

هم شرکت فولکس واگن و هم شرکت BMW، صاحبان رولز رویس بوده اند. در سال 1998، فولکس واگن برند رولز رویس را به قیمت 30 میلیون دلار خریداری کرد. در سال 2003، BMW این شرکت را تصاحب کرد . در GoodWood در ساسکس غربی، یک کارخانه و خط تولید جدید برای Rolls-Royce افتتاح کرد.

اما با خرید سهام رولز رویس، در چه بخش هایی سرمایه گذاری میکنید؟ با خرید سهام رولز رویس، در هولدینگ رولز رویس نیز سرمایه گذاری میکنید که یک شرکت بریتانیایی است. این شرکت، در بخش تولید موتور هواپیما نیز فعال است و سومین تولید کننده موتور هواپیما در دنیا محسوب میشود. پس با خرید سهام Rolls-Royce، در بخش های گوناگونی سرمایه گذاری خواهید کرد.

افزایش فروش در سال 2020

در سال 2020 به لطف عرضه مدل شاسی بلند Cullinan، فروش رولز رویس به شدت افزایش یافت و در این سال، فروش شرکت نسبت به 2018، 20 درصد بیشتر بوده است. رولز رویس در سال 2018، 4107 خودرو و در سال 2019، 5152 خودرو فروخته است. یک سوم فروش شرکت در ایالات متحده است. البته رولز رویس آمار فروش مدل Cullican را در سال 2019 اعلام نکرده است.

کمپانی رولز رویس

بخش تولید خودروی Rolls-Royce، توسط BMW تصاحب شده و اداره میشود. اگر شما سهام Rolls-Royce را خریداری کنید، درواقع در هولدینگ رولز رویس سرمایه گذاری خواهید کرد. این شرکت، سومین تولید کننده موتور هواپیما در دنیاست. بخش های دیگر این شرکت، تولید موتور کشتی، تجهیزات دفاعی و انرژی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *