چگونه می‌توان سهام سان پاور (SunPower) را خریداری کرد؟

شرکت آمریکایی سان پاور (SunPower) یک شرکت فعال در حوزه انرژی است که در زمینه انرژی خورشیدی فعالیت می‌کند. این شرکت کریستال‌های سیلیکونی فتوولتائیک و پنل‌های خورشیدی طراحی و تولید می‌کند. شرکت SunPower در سال 1985 تأسیس شد و بخش بزرگی از آن در دست شرکت Total قرار دارد. این شرکت، سومین شرکت بزرگ انرژی است که سهام آن عرضه عمومی شده است.

چگونه سهام سان پاور را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام سان پاور را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام سان پاور استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام سان پاورچقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام سان پاور چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم سان پاور در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت سان پاور

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت سان پاوررا پیدا کنید.

تحلیل سان پاور

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام سان پاورمهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم سان پاوردر دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام سان پاور در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام سان پاور را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم سان پاور در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند سان پاور در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام سان پاور است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

تاریخچه شرکت سان پاور

تحقیقات بر روی انرژی خورشیدی از آزمایشگاهی در دانشگاه استنفورد آغاز شد. پروفسور Richard Swanson همراه با دو تن از همکاران خود، شرکت EOS Electric Power را در سال 1985 تأسیس کرد. در سال 1988، نام این شرکت به SunPower تغییر یافت. این شرکت، تولیدکننده سلول‌های خورشیدی است.

در سال 1993، این شرکت خودروی مشترکی با Honda تولید کرد که به‌وسیله سلول‌های خورشیدی شارژ می‌شد و در مسابقه خودروهای خورشیدی توانست فاصله دو شهر Darwin و Adelaide در استرالیا را طی کند و برنده مسابقه شود. شرکت Cypress Semiconductor در سال 2002 مبلغ 8 میلیون دلار در این شرکت سرمایه‌گذاری کرد. این شرکت شعباتی نیز در Bavaria و Philippines در سال 2004 تأسیس کرده است. در سال 2005، سهام این شرکت عرضه عمومی شد.

خرید سهام سان پاور

شرکت‌های خریداری شده توسط سان پاور

  • 2007: سان پاور شرکت PowerLight Corporation را خریداری کرد. این شرکت نیز، یک شرکت بزرگ فعال در حوزه انرژی‌های خورشیدی است.
  • 2010: سان پاور در این سال، شرکت اروپایی SunRay Renewable Energy را به مبلغ 227 میلیون دلار خریداری کرد.
  • 2011: این شرکت قراردادی برای تصاحب Tenesol SA امضا کرد.
  • 2013: درا ین سال، سان پاور شرکت Greenbotics Inc را خریداری کرد. این شرکت، ربات‌هایی مرتبط با پنل خورشیدی تولید می‌کند. این خدمات و محصولات، توسط نیروگاه‌های برق خورشیدی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • 2018: در سال 2018، سان پاور شرکت SolarWorld Americas را خریداری کرد. این خریداری باعث شد سان پاور بتواند ظرفیت تولید داخلی خود را افزایش دهد. در همین سال، نیروگاه بزرگ SolarWorld Americas در شهر Hilsboro در شهر Oregon خریداری شد.

آیا فکر می‌کنید خرید چنین شرکت‌هایی، می‌تواند عملکرد SunPower را بهبود ببخشد؟ پس شاید بهتر باشد اقدام به خرید سهام SunPower کنید.

تضمین محصولات قابل‌اعتماد با سان پاور

پنل‌های خورشیدی سان پاور، آن‌قدر خوب ساخته شده‌اند که تا دهه‌ها کار می‌کنند. در سال 2017، این شرکت بهترین گارانتی تعویض در بین شرکت‌های پنل‌های خورشیدی ارائه کرد. این گارانتی، عملکرد و کیفیت کارکرد محصولات SunPower را تا بیست و پنج سال تضمین می‌کند. این گارانتی، فارغ از فاکتورهایی نظیر تغییر دما، آب‌وهوای نامناسب و استهلاک پنل‌های خورشیدی است.

سان پاور، بازدهی انرژی محصولات خود را در سال اول، 98% اعلام داشته است و در 24 بعد نیز، پنل‌ها تنها 0.25% افت عملکرد در ماه خواهند داشت. پس از 25 سال، بازده محصولات به 92% خواهد رسید. این میزان بازدهی نسبت به پنل‌های پیشین، بسیار بیشتر است. پس از 25 سال، سان پاور تضمین می‌کند که این پنل‌ها حداقل 80% بازدهی داشته باشد.

آیا فکر می‌کنید فروش آینده سان پاور در آینده افزایش خواهد یافت؟ پس شاید بهتر باشد اقدام به سرمایه‌گذاری در سهام SunPower کنید.

جدایی بخش تولید

در سال 2019، سان پاور تصمیم گرفت تا فعالیت‌های تولیدی خود را به بخشی مجزا منتقل کند. این بخش تحت نام Maxeon Solar در سنگاپور فعالیت خواهد کرد. پنل‌های خورشیدی این شرکت، در کشورهای فرانسه، مالزی، مکزیک و فیلیپین تولید خواهند شد. بخش آمریکایی شرکت تنها بر روی بازاریابی، فروش، ذخیره انرژی خانگی و سیستم‌های پنل خورشیدی تمرکز خواهد داشت.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *