چگونه می‌توان سهام شرکت اسکانسا (Skansa) را خریداری کرد؟

شرکت اسکانسا (Skansa) یک شرکت ساخت‌وساز سوئدی است که بسیاری پروژه در خارج از خاک اروپا دارد. این فعالیت در مناطق مختلف، سرمایه‌گذاری در شرکت اسکانسا را جذاب می‌کند. در این مقاله، بهترین روش‌های خرید سهام Skansa را بررسی خواهیم کرد.

چگونه سهام اسکانسا را خریداری کنیم؟

سرمایه‌گذاری در اسکانسا می‌تواند بسیار جذاب باشد. این شرکت سوئدی، توجه زیادی به پایداری محیط‌زیست دارد و می‌داند چگونه می‌تواند پروژه‌های زیادی را در سراسر دنیا برنده شود.

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام اسکانسا را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام اسکانسا استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

درباره شرکت اسکانسا

شرکت ساختمانی چندملیتی اسکانسا در سوئد مستقر شده است. این شرکت، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه ساخت‌وساز در سراسر دنیاست. از پروژه‌های معروف این شرکت می‌توان به بازسازی دفتر سازمان ملل متحد، بیمارستان Mater Tei در مالتا و انتقال دفتر تجارت جهانی اشاره کرد. دفتر مرکزی Skansa در شهر استکهلم سوئد قرار دارد.

تاریخچه شرکت

مؤسس این شرکت، Rudolf Fredrik Berg است که شرکت Scanian Cement Casting Ltd را در سال 1887 در شهر مالمو سوئد تأسیس کرد. این شرکت در ابتدا تنها سازه‌های بتنی تولید می‌کرد. اما کمی بعد، تبدیل به یک شرکت ساخت‌وساز شد. این شرکت نقشی مهم در گسترش زیرساخت‌های سوئد مثل ساختن راه، خانه، دفتر و ایستگاه‌های انرژی داشته است.

در دهه 50 میلادی، گسترش تجارت جهانی باعث شد تا اسکانسا بتواند با بازارهای بین‌المللی وارد شود. این شرکت توانست فعالیت‌های خود را در آمریکای جنوبی، آفریقا و آسیا آغاز کند. این شرکت توانست در سال 1971 وارد بازار آمریکا شود. اکنون این بازار، یکی از مهم‌ترین بخش‌های شرکت است. این شرکت در جهان همواره با نام Skansa شناخته می‌شد و نام این شرکت در سال 1984 به طور رسمی به Skansa تغییر پیدا کرد.

خریداری و واگذاری‌ها

این شرکت در دهه 90 میلادی، رشد بسیار زیادی را تجربه کرد. بخشی از این رشد، به دلیل خریداری شرکت‌های دیگر بود. مثلاً، این شرکت بخش ساختمانی Kvaerner را در سال 2000 خریداری کرد. در سال 2011، شرکت آمریکایی Industrial Contractors که در شهر Evansville ایالت Indiana فعال بود، خریداری شد.

اسکانسا تصمیم گرفت تا بخش سرمایه‌گذاری‌های آسیایی خود را در سال 2004 واگذار کند. بخش هندی این شرکت توسط شرکت ایتالیایی Thai Development که در کشور تایلند فعال بود، خریداری شد.

همان گونه که مشاهده می‌کنید، اسکانسا فعالیت‌های تجاری بسیاری دارد و در بسیاری از مواقع شرکت‌های دیگر را خریداری می‌کند و یا بخشی از فعالیت‌های خود را واگذار می‌کند. این موارد را پیش از سرمایه‌گذاری در سهام Skansa به‌خاطر داشته باشید!

همیاری در محیط‌زیست

شرکت‌های ساختمانی، تأثیر زیادی بر روی محیط‌زیست دارند. اما Skansa توانسته در سال 2011 به‌عنوان سبزترین شرکت ساختمانی در بریتانیا شناخته شود. Financial Times در سال 2014 نوشته است که این شرکت قصد دارد تبدیل به سبزترین شرکت ساختمانی در دنیا شود. این شرکت، مدرسه‌ای تحت عنوان زنجیره عرضه پایدار در بریتانیا تأسیس کرده است. در این مدرسه با استفاده از آموزش الکترونیکی، به عرضه‌کنندگان لوازم ساختمانی درباره پایداری محیط‌زیست آموزش داده می‌شود.

اتاق بازرگانی آمریکا استانداردهایی را تحت عنوان LEED برای پایداری انرژی ساختمان‌ها تعریف کرده است. اما اسکانسا از جولای سال 2013 از این سازمان خارج شد.

ساخت کارخانه‌ای پایدار

در سال 2015 اسکانسا کارخانه Bentley را در شهر Doncaster بریتانیا بازسازی کرد. با این بازسازی، اسکانسا توانست پایدارترین کارخانه در بریتانیا را بسازد. این بازسازی باعث شد که این شرکت تقریباً هیچ اتلاف انرژی نداشته باشد. این شرکت نیروی خود را از پنل‌های خورشیدی سوخت‌های زیست‌توده تأمین می‌کند.

این شرکت بسیار انرژی کمی مصرف می‌کند. هرکجا که امکان آن وجود داشته، محیط نور طبیعی دارد و در باقی محیط‌ها، لامپ‌های LED وجود دارد. دستشویی‌های این کارخانه حداقل آب را مصرف می‌کنند.

پایداری انرژی برای بسیاری از سرمایه‌گذاران مهم است. اگر شرکتی مثل اسکانسا بتواند بیشتر بر روی این مورد تمرکز کند، می‌تواند سرمایه‌گذارانی که آگاهی بیشتری نسبت به این مسائل دارند را جذب کند و ممکن است بتواند قیمت سهام شرکت را نیز افزایش دهد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *