چگونه می‌توان سهام شرکت سوزوکی (Suzuki) را خریداری کرد؟

سوزوکی (Suzuki) یکی از شرکت‌های خودروسازی است که به تولید خودروهای کوچک اما قابل‌اعتماد معروف است. این روزها که مسئله آلایندگی خودروها، یکی از بحث‌های داغ روز است، خودروهای کوچک، طرفداران بسیاری دارد. آیا در فکر سرمایه‌گذاری در شرکت سوزوکی هستید؟ پس بهتر است بهترین و کم کارمزدی‌ترین کارگزاری را برای خرید سهام این شرکت پیدا کنید. همچنین، باید از قیمت کنونی این سهام نیز، مطلع شوید.

چگونه سهام سوزوکی را خریداری کنیم؟

آیا به آینده کمپانی سوزوکی اعتماد دارید؟ آیا فکر می‌کنید محبوبیت خودروهای کوچک در آینده افزایش خواهد یافت؟ یا فکر می‌کنید خودروهای بزرگ‌تر مخاطب بیشتری خواهد داشت؟ درهرصورت، سرمایه‌گذاری در کمپانی Suzuki می‌تواند گزینه بسیار جذابی باشد.

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام سوزوکی را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام سوزوکی استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام سوزوکی چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام سوزوکی چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم سوزوکی در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت سوزوکی

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت سوزوکی را پیدا کنید.

تحلیل سوزوکی

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام سوزوکی مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم سوزوکی در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام سوزوکی در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام سوزوکی را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

درباره شرکت سوزوکی

کمپانی Suzuki یکی از ده تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان است. این شرکت به طراحی و تولید خودرو و موتورسیکلت مشغول است. این شرکت در ژاپن واقع شده و در سال 2017، سه میلیون خودرو در سال تولید کرده است. حدود یک‌سوم این میزان در ژاپن به فروش می‌رسد. بخش عمده‌ای از تولیدات سوزوکی نیز در بازار هند عرضه می‌شود. مدتی است که تولید موتورسیکلت تحت‌فشار است و میزان تولید آن نیز کاهش‌یافته است.

به همین دلیل، اگر قصد سرمایه‌گذاری در سهام Suzuki را دارید، بهتر است بازار ژاپن و هند را به‌خوبی بررسی کنید. هنگامی‌که تقاضا برای خودرو در این بازارها افزایش یابد، سوددهی و عملکرد شرکت سوزوکی نیز بهبود می‌یابد.

سرمایه_گزاری_در_سوزوکی

تاریخچه شرکت سوزوکی

شرکت Suzuki در ابتدا محصولات متنوعی را تولید می‌کرد. اما در سال 1937، این شرکت خودروی کوچکی را تولید کرد و عرضه این خودرو به بازار، باعث رشد سریع این شرکت شد. در سال 1970، سوزوکی وارد بازار هند شد. در این بازار نیز، خودروهای کوچک سوزوکی بسیار مورد استقبال قرار گرفتند. در سال 1981، کمپانی جنرال موتورز 5 درصد سهام سوزوکی را خریداری کرد و این میزان در سال 2001، به بیست درصد رسید. سوزوکی هم‌زمان موتورسیکلت‌های متعددی را به بازار عرضه می‌کرد. همچنین، با کمک جنرال موتورز، سوزوکی توانست محصولات خود را به بازار آمریکا نیز عرضه کند.

عقب‌نشینی از بازار چین

در سال 2018، سوزوکی از بازار چین خارج شد. این شرکت، با توافقی، پنجاه‌درصد از شراکت مشترک را با شرکتی دیگر به دست آورد. اکنون، محصولات سوزوکی، در خود کشور چین و تحت لیسانس سوزوکی ژاپن تولید می‌شوند. بازار چین نیز، تغییرات زیادی داشته است. قبلاً مشتریان چینی خودروهای کوچک‌تر را ترجیح می‌دادند، اما اکنون محبوبیت خودروهای بزرگ بالا رفته است.

رسوایی دیزلی

هرچند که تاکنون، سوزوکی هیچ رسوایی زیست‌محیطی نداشته است، اما هنوز مشخص نیست که موتورهای دیزلی سوزوکی، چه مقدار آلایندگی تولید می‌کنند. اگر آلایندگی این موتورها از حد مشخصی بیشتر باشد، فروش محصولات سوزوکی در اتحادیه اروپا ممنوع خواهد شد.

نهادها و سازمان‌های گوناگونی، پس از رسوایی معروف فولکس‌واگن در سال 2015، در حال آزمایش موتورهای دیزلی برندهای مختلف هستند. فولکس‌واگن در سال 2015، سعی کرد با یک تقلب نرم‌افزاری، آلایندگی‌های خودروهای خود را در آمریکا، کمتر از چیزی که واقعاً بود، نشان دهد. البته سوزوکی چنین خطایی را مرتکب نشده است، اما ممکن است فروش خودروهای دیزلی این برند در اروپا، ممنوع شود.

چنین اتفاقات و رسوایی‌هایی، می‌تواند تأثیری منفی بر روی قیمت سهام شرکت داشته باشد. آیا ممکن است اتفاقی منفی در آینده سوزوکی را تحت تأثیر قرار دهد؟ پس پیشنهاد می‌کنیم اگر چنین اتفاقی رخ داد، اقدام به‌پیش فروش سهام سوزوکی کنید تا از کاهش قیمت سود کسب کنید.

سهام_سوزوکی

اجاره خصوصی اتومبیل

سوزوکی برند محبوبی است، خصوصاً میان خریداران شخصی. اکنون، شرکت سوزوکی امکان اجاره خودرو به این خریداران را فراهم کرده است. تأمین اعتبار این قرارداد که توسط سوزوکی انجام می‌شود، باعث می‌شود خریداران آسودگی خاطر و اعتماد بیشتری به برند داشته باشند. این خریداران دقیقاً می‌دانند با چه چیزی مواجه خواهند شد. همچنین، قیمت خرید پایین بسیاری از خودروها، باعث می‌شود انتخاب‌های جذابی پیشروی مشتریان وجود داشته باشد. به همین دلیل، خرید خودرو برای مشتریان سوزوکی، آسان‌تر شده است.

مدل‌های بزرگ‌تر

سوزوکی به خودروهای کوچک خود شناخته می‌شود. اما این شرکت در حال طراحی و تولید مدل‌های بزرگ‌تر است تا طیف محصولات خود را گسترده‌تر کند. Suzuki امید دارد با ارائه خودروهای بزرگ‌تر، بازار خودروهای خود را گسترش دهد و سوددهی شرکت را نیز بالا ببرد.

این خبر بسیار خوبی برای سهام‌داران خصوصاً در این شرایط است، چرا که بازار در حال تغییر است. ازآنجایی‌که Suzuki در بازارهای متعددی فعالیت دارد، امکان استفاده از موقعیت‌ها و مشتریان گوناگون برای این شرکت فراهم خواهد شد. همچنین، این احتمال وجود دارد که مشتریان، از یک خودروی سوزوکی کوچک، به سمت یک خودروی سوزوکی بزرگ‌تر بروند. آیا فکر می‌کنید مدل‌های بزرگ‌تر سوزوکی، موفق خواهند بود؟ اگر جوابتان مثبت است، پس ممکن است خرید سهام سوزوکی، نتایج مثبتی در پیش داشته باشد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *