چگونه می توان سهام شیائومی را خریداری کرد؟

شیائومی (Xiaomi) ” curr=”USD” curr_symb=”$”] ممکن است چندان در اروپا شناخته شده نباشد. اما این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن هوشمند بعد از اپل، سامسونگ، هواوی و اوپو در جهان است. این شرکت خصوصا در چین، طرفداران بسیاری دارد. شیائومی اخیرا توانسته است وارد بازار دیگر کشورها نیز بشود. اما چگونه میتوان سهام شرکت شیائومی را خریداری کرد و آیا سرمایه گذاری در این شرکت عاقلانه است؟

چگونه سهام شیائومی را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام شیائومی را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام شیائومی استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام شیائومی چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام شیائومی چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم شیائومی در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت شیائومی

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت شیائومی را پیدا کنید.

تحلیل شیائومی

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام شیائومی مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم شیائومی در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام شیائومی در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام شیائومی را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم شیائومی در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند شیائومی در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام شیائومی است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

شرکت شیائومی چه فعالیت هایی دارد؟

شیائومی در سال 2010 تاسیس شد و می توان گفت که یک شرکت تازه تاسیس محسوب میشود. در سال 2011، اولین مدل گوشی خود را به نام M1 ارائه کرد. بعد از موفقیت این تلفن هوشمند، شیائومی مدل های دیگری را نیز به بازار ارائه داد. این روزها، Xiaomi با شرکت های بسیاری همکاری میکند و محصولات متنوعی را نیز طراحی و تولید میکند. اخیرا این شرکت، دوربین های اکشن و لامپ های هوشمند را نیز به محصولات خود اضافه کرده است.

شیائومی

آینده شیائومی

هنگامی که شیائومی تاسیس شد، بیشتر فروش این شرکت از بخش تلفن های هوشمند تامین میشد. اما این روند در حال تغییر است. در سال های اخیر، سهم تلفن های هوشمند از فروش سالانه شرکت کم شده و بخش تجهیزات جانبی شیائومی جای آن را گرفته است. این میتواند فرصت خوبی باشد تا این شرکت محصولات خود را متنوع تر کند و مشتریان جدیدی پیدا کند. اگر شیائومی بتواند جایگاه خوبی در بخش تجهیزات جانبی پیدا کند، خرید سهام شیائومی میتواند بسیار جذاب باشد.

Xiaomi interests

در ابتدا، تمرکز شرکت Xiaomi فقط بازار چین بود. اما اکنون این شرکت به بازار دیگر کشورها نیز راه یافته است. هنوز هم اکثر فروش این شرکت در چین است، اما اکنون شیائومی بیش از پیش، در کشورهای گوناگون حضور دارد. برای مثال، اکنون شیائومی به یکی از بازیگران اصلی بازار هند تبدیل شده است.

Xiaomi regios

ظاهرا شیائومی در جهانی سازی برند خود، موفق بوده است. Xiaomi توانسته است با ارائه محصولات جدید و خدمات متنوع، به بازارهای جدیدی دست پیدا کند. عملکرد شرکت قطعا رو به بهبود است. اگر به عنوان سرمایه گذار، به آینده این شرکت ایمان دارید، حتما سهام این شرکت را خریداری کنید.

عرضه اولیه سهام این شرکت چگونه پیش رفت؟

عرضه اولیه سهام شیائومی کمی نا امید کننده بود. Xiaomi انتظار داشت در روز عرضه سهام، حداقل 10 میلیارد از عرضه سهام خود در بازار بورس هنگ کنگ بدست آورد. متاسفانه، این نتیجه حاصل نشد. کل سرمایه دریافتی شیائومی از عرضه سهام حدود 6 میلیارد بود که ارزش شرکت را به 50 میلیارد دلار کاهش داد.

سرمایه جذب شده از فروش سهام شرکت، برای توسعه برنامه های شرکت استفاده شد. اکثر سرمایه جذب شده در برنامه تحقیق و توسعه شرکت هزینه شد. بخش دیگر این سرمایه نیز، صرف ایجاد بخش اینترنت اشیاء شد.

چند نکته برای سرمایه گذاری

  • ریسک های خود را در بخش های مختلف پخش کنید: همه سرمایه خود را در سهام Xiaomi قرار ندهید.
  • از حد ضرر برای جلوگیری از ضرر سرمایه گذاری استفاده کنید.
  • تغییرات و اخبار گوشی های هوشمند را به دقت دنبال کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *