چگونه میتوان سهام هواپیمایی سنگاپور (Singapore Airlines) را خریداری کرد؟

هواپیمایی سنگاپور (Singapore Airlines) به عنوان بهترین هواپیمایی در جهان شناخته میشود. آیا دوست دارید در این ایرلاین محبوب سرمایه گذاری کنید؟ پس جای درستی آمده اید! در این مقاله، به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توان سهام هواپیمایی سنگاپور را خریداری کرد. همچنین، قیمت کنونی سهام این ایرلاین را نیز، مشاهده خواهید کرد.

چگونه سهام سنگاپور را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام سنگاپور را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام سنگاپور استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام سنگاپور چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام سنگاپور چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم سنگاپور در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت سنگاپور

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت سنگاپور را پیدا کنید.

قیمت‌های سهام سنگاپور در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام سنگاپور را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

درباره شرکت هواپیمایی سنگاپور

Singapore Airlines بزرگترین ایرلاین کشور سنگاپور است. این شرکت هواپیمایی، با دیگر ایرلاین ها نیز، همکاری میکند. مثلا در اتحادیه هوایی Star Alliance، هواپیمایی سنگاپور با ایرلاین هایی نظیر هواپیمایی آلمانی Lufthansa، Air Canada، Air Brussel، Austrain Airlines و SAS همکاری میکند. این اتحادیه اکنون بیش از 29 کشور را در بر میگیرد. دفتر مرکزی هواپیمایی سنگاپور در شهر فرانکفورت آلمان قرار دارد.

هواپیمایی سنگاپور

تاریخچه هواپیمایی سنگاپور

هواپیمایی سنگاپور در سال 1947 با نام Malayan Airways افتتاح شد. دلیل این نامگذاری، این بود که این ایرلاین، شرکتی مشترک بین کشورهای مالزی و سنگاپور محسوب میشد. در سال 1972، این ایرلاین دو پاره شد. به همین دلیل، اکنون دو شرکت Malaysia Airlines و Singapore Airlines به طور مستقل فعالیت میکنند.

بعد از این جدایی، هواپیمایی سنگاپور به رشد خود در آسیا ادامه داد و هواپیماهای بوئینگ 707 و 737 را به ناوگان هوایی خود اضافه کرد. از دهه 80 میلادی، این شرکت شروع به پرواز بر فراز قاره اروپا و آمریکای شمالی کرد. از دهه 90 میلادی نیز، خطوط هوایی این شرکت، به مقصد آفریقا سفر میکنند.

در سال 2000، هواپیمایی سنگاپور اولین مشتری هواپیمای تازه ساخت ایرباس A380 بود. در آن سال، 19 هواپیمای جدید به ناوگان هوایی این شرکت اضافه شد که 15 هواپیمای آن، از این مدل تازه ساخته شده بودند. اما ساخت این هواپیما با تاخیر مواجه شد و در سال 2007، اولین هواپیمای A380 ایرباس به این شرکت تحویل داده شد. در این هواپیمایی، پروازی دائم و مستقیم میان سنگاپور و سیدنی وجود دارد.

ماجراجویی فوق سریع با عمری کوتاه

شرکت Singapore Airlines در سال 1977 تصمیم گرفت تا در پرواز بحرین به سنگاپور، به هواپیمایی British Airways بپیوندد. در این سفر هوایی، از هواپیمای فوق سریع Concorde استفاده شد. بر روی یک سمت بدنه این هواپیما، نقش ایرلاین سنگاپور و بر طرف دیگر آن، نقش هواپیمایی بریتانیا نقش بسته بود. این نوع هواپیما موفقیتی دی پیش نداشت و تنها بعد از یک هفته، پرواز آن متوقف شد.

دلیل توقف این پرواز این بود که کشور مالزی، عبور این هواپیما را بر فراز خاک این کشور، ممنوع کرده بود. دو سال بعد، اکثر کشورها قوانین محدود کننده ای برای این نوع پرواز وضع کردند و در نتیجه، پرواز های این هواپیما، بسیار کم شد. به علاوه، نرخ اشغال هواپیما نیز کاهش پیدا کرد. هواپیمایی سنگاپور، پرواز هواپیمای Concorde را در اول نوامبر سال 1989 متوقف کرد.

نوآوری های اینچنینی، میتوانند تاثیر زیادی بر روی قیمت سهام Singapore Airlines داشته باشند. آیا فکر میکنید این شرکت در آینده نیز، نوآوری های تازه خواهد داشت؟ در این صورت، بهتر است اقدام به خرید سهام این ایرلاین کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *