چگونه می‌توان سهام لویی ویتون (LVHM) را خریداری کرد؟

تقریباً همه برند لویی ویتون (Louis Vuitton) را می‌شناسند. شرکت‌های دیگر، دائماً محصولات این برند را کپی می‌کنند و %18 کل محصولات فیک، برند لویی ویتون را یدک می‌کشند. این شرکت با نماد LVHM در بازار بورس معامله می‌شود و همچنین این برند صاحب شرکت شامپاین سازی Moët & Chandon و شرکت تولید کنیاک Hennessy است. آیا دوست دارید در شرکت LVHM سرمایه‌گذاری کنید؟ در این مقاله بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری در این شرکت و سهام آن را بررسی می‌کنیم.

چگونه سهام لویی ویتون را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام لویی ویتون را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام لویی ویتون استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام لویی ویتون چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام لویی ویتون چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم لویی ویتون در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت لویی ویتون

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت لویی ویتون را پیدا کنید.

قیمت‌های سهام لویی ویتون در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام لویی ویتون را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

درباره شرکت لویی ویتون

Louis Vuitton Malletier که به‌اختصار Louis Vuitton (LVHM) شناخته می‌شود، یک برند مشهور فرانسوی است که به تولید چمدان، کیف، پوشاک و زیورآلات مشغول است. یکی از محصولات کلاسیک لویی ویتون کیفی است که در سال 1932 رونمایی شد. همچنین، لوگوی مونوگرام لویی ویتون که توسط George Vuitton در سال 1996 معرفی شد، از سمبل‌های این شرکت است. این مونو گرام از دو حرف L و V تشکیل شده است که بر روی یک پس‌زمینه قهوه‌ای خودنمایی می‌کند. دفتر مرکزی Louis Vuitton در شهر پاریس قرار دارد.

تاریخچه شرکت

در سال 1849، هنرمندی به نام Louis Vuitton شرکتی به نام خود ثبت کرد. این هنرمند، به تولید کیف‌های دستی، چمدان و زیورآلات مشغول بود. در سال 1987، این شرکت با تولید کننده شامپاین Moët Chandon ادغام شد. پیش‌ازاین نیز، این شامپاین سازی با شرکت تولید کنیاک Hennessy ادغام شده بود. این سه شرکت، در مجموع کمپانی Louis Vuitton Moët Hennessy را به وجود آوردند. این شرکت سهام خود را با نماد LVMH در بازار بورس پاریس عرضه کرده است.

طراح معروف Marc Jacobson که 16 سال مدیر هنری لویی ویتون بود، اکنون بخش تولید پوشاک این برند را برعهده دارد. در سال 1997، اولین خط تولید لباس زنانه این برند، رونمایی شد. در سال 2000 نیز، پوشاک مردانه آن هم با طراحی Jacobson به تولیدات لویی ویتون اضافه شد.

خرید_سهام_لویی_ویتون

محصولات تقلبی این برند

Louis Vuitton به سمبل و نماد ویژه‌ای بدل شده است. به همین دلیل است که محصولات این برند، دائماً توسط شرکت‌های دیگر کپی‌برداری می‌شود. در سال 2004، %18 کل محصولات فیک، برند لویی ویتون را بر روی خود داشتند. این شرکت یک تیم حقوقی و تحقیقی ویژه برای پیگیری این محصولات تقلبی دارد. این برند، از تولیدکنندگان محصولات فیک Louis Vuitton در دادگاه‌ها شکایت می‌کند. حدود نیمی از بودجه روابط‌عمومی شرکت، برای این دعواهای حقوقی صرف می‌شود.

کاهش شدید سود شرکت مادر لویی ویتون در 2020

LVHM که شرکت مادر برند لویی ویتون محسوب می‌شود، بخشی از سود خود در نیمه اول 2020 را از دست داد. به دلیل همه‌گیری کرونا و قرنطینه سراسری، این شرکت با کاهش شدید فروش خود مواجه شد. به دلیل اقدامات پیشگیرانه کرونا، LVHM مجبور شد که فروشگاه‌های خود را در چندین کشور تعطیل کند.

در شش‌ماهه اول 2020، درآمد این شرکت بیش از %27 کاهش یافت. میزان سود حتی کاهشی شدیدتر از فروش تجربه کرد. در نیمه اول 2019، لویی ویتون توانسته بود به سودی 3.3 میلیارد یورویی دست پیدا کند. اما در نیمه اول 2020، سود این شرکت تنها 522 میلیون یورو بوده است.

این شرکت بیشترین ضرر را در ایالات متحده و اروپا متحمل شده است. فروش کنونی این شرکت در آسیا دوباره روبه‌رشد است.

شما به‌عنوان یک سرمایه‌گذار فعال، می‌توانید از کاهش قیمت سهام نیز سود کسب کنید. برای مثال، می‌توانید به پیش‌فروش (Short) سهام Louis Vuitton بپردازید و در مواقع چنین بحران‌هایی، از کاهش قیمت سهام سود به دست بیاورید. همچنین، می‌توانید سهام این شرکت را در قیمت کمتر خریداری کنید و هنگامی‌که به قیمت پیشین بازگشت، از این افزایش قیمت نیز سود کسب کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *