چگونه می‌توان سهام دیسکاوری (Discovery) را خریداری کرد؟

من هنگامی‌که مریض بودم، ساعت‌ها با برنامه‌های Discovery وقت می‌گذراندم. هنوز هم برنامه‌های دیسکاوری پرطرف‌دار است و با اعلام افتتاح سرویس پخش آنلاین این شبکه، می‌توان انتظار داشت که سوددهی شرکت افزایش پیدا کند. اما بهترین راه سرمایه‌گذاری در Discovery چیست؟ در این مقاله، خواهیم دید که چگونه می‌توان سهام دیسکاوری را خریداری کرد.

چگونه سهام دیسکاوری را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام دیسکاوری را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام دیسکاوری استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام دیسکاوری چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام دیسکاوری چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم دیسکاوری در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت دیسکاوری

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت دیسکاوری را پیدا کنید.

تحلیل دیسکاوری

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام دیسکاوری مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم دیسکاوری در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام دیسکاوری در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام دیسکاوری را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم دیسکاوری در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند دیسکاوری در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام دیسکاوری است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

آیا سرمایه‌گذاری در سهام دیسکاوری هوشمندانه است؟

اگر قصد سرمایه‌گذاری در سهام Discovery را دارید، بهتر است تحولات پیرامون این شرکت را زیر نظر داشته باشید. هر روزه تعداد بیشتری از افراد اشتراک تلویزیون کابلی خود را لغو می‌کنند. در شرایط کنونی بازار، هنوز هم دیسکاوری سود زیادی از پخش برنامه‌های خود در این شبکه‌ها کسب می‌کند.

اما این رویه می‌تواند با افتتاح پخش آنلاین برنامه‌های دیسکاوری تغییر کند. به طور خلاصه می‌توان گفت که دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. هنوز هم تعداد زیادی از افراد بیننده تلویزیون‌های کابلی هستند. اما اگر قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت در سهام دیسکاوری را دارید، باید حواستان به چنین تغییرات و تحولاتی باشد.

خرید_سهام_دیسکاوری

درباره شرکت دیسکاوری

کمپانی Discovery Inc. که پیش‌تر با نام Discovery Communications شناخته می‌شد، یک شرکت عظیم چندملیتی رسانه‌ای است. دیسکاوری مجموعه‌ای از تلویزیون‌هایی با مضمون سبک زندگی و مستند دارد که شبکه‌های Discovery Channel، Animal Planet و TLC از جمله این تلویزیون‌ها هستند. پس از خرید Scripps Networks International در سال 2018، شبکه‌هایی مثل Food Network و Travel Channel به تلویزیون‌های دیسکاوری اضافه شدند.

دفتر مرکزی دیسکاوری در شهر Silver Springs در ایالت مریلند قرار دارد.

تاریخچه شرکت

دیسکاوری در سال 1981 تأسیس شد. در زمان تأسیس، این شرکت تنها یک کانال به نام Discovery Channel داشت. در سال 1991، مالکان دیسکاوری، شبکه The Learning Channel را نیز خریداری کردند. در سال 1994 نام شرکت به Discovery Communications تغییر پیدا کرد.

در سال 1996، دیسکاوری چند شبکه جدید از جمله Animal Planet و چند شبکه کابلی دیجیتال به نام Discovery Kids، Discovery Civilization و Science Channel را افتتاح کرد. در سال 1997، دیسکاوری 70% سهام Travel Channel را خریداری کرد. در سال 1998 نیز، بخشی از سهام شبکه People Channel متعلق به CBS Eye را که با مشکلات مالی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کرد، خرید.

دیسکاوری در جولای 2017 اعلام کرد که قصد خرید Scripps Network International را دارد. این خریداری به مبلغ 14.6 میلیارد دلار در ماه مارس 2018 نهایی شد. پس از خرید این شبکه، نام دیسکاوری به Discovery Inc. تغییر پیدا کرد.

بخش‌های مختلف این شرکت

کمپانی Discovery چهار بخش مختلف دارد: Discovery Networks U.S، Discovery Networks Europe، Discovery Education و Discovery Commerce.

Discovery Networks U.S. هفده شبکه انگلیسی‌زبان و دو شبکه اسپانیایی را مدیریت می‌کند.

اصلی‌ترین کانال‌های دیسکاوری بین‌المللی، Discovery Channel و Animal Planet هستند. این کانال‌ها تقریباً از همه جای جهان قابل‌مشاهده هستند. این بخش، بیش از 100 شبکه مختلف در چهل زبان دارد. اگر قصد سرمایه‌گذاری در Discovery را دارید، بهتر است محبوبیت این شبکه‌ها را زیر نظر داشته باشید. آیا بر تعداد بیننده‌های این شبکه‌ها افزوده می‌شود؟ در این صورت، خرید سهام Discovery می‌تواند تصمیم هوشمندانه‌ای باشد.

ویدئوهای آموزشی Discovery Education به طور آنلاین در دسترس هستند.

Discovery Commerce نیز محصولات مربوط به این شبکه‌ها را می‌فروشد.

راه‌اندازی پخش آنلاین

قرار است در ژانویه 2021، دیسکاوری پخش آنلاین برنامه‌های خود را راه‌اندازی کند. این پخش آنلاین قرار است از ژانویه در 25 کشور از جمله هلند در دسترس باشد. برنامه‌های پخش آنلاین قرار است مشترکان بتوانند به برنامه‌های تلویزیون واقع‌نما از هلند و دیگر کشورها و همین‌طور برنامه‌های ورزشی دسترسی داشته باشند. همچنین برنامه‌های Eurosport نیز در این سرویس قابل‌مشاهده خواهند بود.

شرکت های زیادی وارد عرصه پخش آنلاین شده اند و سودآوری خوبی نیز به دست آورده اند. تقریباً همه افراد Netflix را میشناسند اما سرویس های پخش آنلاین Apple ،Disney و Amazon نیز نتایج خوبی بدست آورده اند. اگر سرویس پخش زنده دیسکاوری نیز موفقیت آمیز باشد، می‌تواند دلیل دیگری برای خرید سهام این شرکت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *