چگونه میتوان سهام شرکت اریکسون (Ericsson’s) را خریداری کرد؟

اریکسون (Ericsson’s) یک شرکت شناخته شده سوئدی است که در زمینه شبکه های مخابراتی فعال است. اخیرا، این شرکت، همکاری هایی را با اپراتور مخابراتی KPN آغاز کرده است. آیا دوست دارید با خرید سهام شرکت اریکسون، در این کمپانی سرمایه گذاری کنید؟ این مقاله، بهترین راه های سرمایه گذاری در شرکت اریکسون را به شما یاد میدهد. همچنین، میتوانید قیمت کنونی سهام اریکسون را نیز مشاهده کنید.

چگونه سهام اریکسون را خریداری کنیم؟

اگر به آینده شرکت اریکسون (Ericsson’s) اطمینان دارید، میتوانید سهام این شرکت را خریداری کنید. باید این کار را در یک کارگزاری کم کارمزد انجام دهید. بسیاری از سرمایه گذاران از اهمیت میزان کارمزد بی اطلاع هستند و در نتیجه پول زیادی از دست میدهند. جای تاسف دارد!

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام اریکسون را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام اریکسون استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام اریکسون چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام اریکسون چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم اریکسون در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت اریکسون

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت اریکسون را پیدا کنید.

تحلیل اریکسون

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام اریکسون مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم اریکسون در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام اریکسون در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام اریکسون را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم اریکسون در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند اریکسون در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام اریکسون است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

درباره شرکت اریکسون

امروزه، حوزه فعالیت شرکت اریکسون (Ericsson’s)، تجهیزات مخابراتی است. اما در دهه 90 میلادی، این شرکت در تولید تلفن همراه فعال بود. در آن زمان، اریکسون 30 درصد بازار گوشی های همراه را در دست داشت و بازیگری قدرتمند میان سازندگان تلفن همراه بود. دفتر مرکزی این شرکت در استکهلم قرار دارد.

خرید_سهام_اریکسون

تاریخچه شرکت اریکسون

Lars Magnus Ericssons این شرکت را در سال 1876، به عنوان یک مغازه تعمیر تلگراف شروع کرد. در سال 1878، این شرکت سفارش تلفنی از سوی شرکت Bell دریافت کرد و بعد از آن به خرید و مطالعه تلفن های زیمنس (Siemens) روی آورد. در سال 1879، اولین تلفن اریکسون به بازار عرضه شد.

در سال 1883، شرکت اریکسون (Ericsson’s) قراردادی برای تامین تجهیزات تلفنی با شرکت Hendrik Tore Cedergren امضا کرد. در سال 1884، اولین تلفن دستی به بازار عرضه شد. در قرن بیستم نیز، اریکسون توانست تولید کننده اول تلفن های دستی دنیا شود.

در سال 1987، شرکت اریکسون (Ericsson’s) اولین گوشی خود را به بازار عرضه کرد و در سال های بعد به بزرگترین تولید کننده تلفن همراه تبدیل شد. اما در دهه 90 میلادی، شركت ضرر های زیادی را متحمل شد. در نتیجه این ضرر ها، این شرکت با شرکت Sony ادغام شد و برند Sony-Ericssons پدید آمد. هسته اصلی فعالیت های این شرکت، تولید و عرضه تجهیزات مخابراتی است.

عرضه سهام اریکسون

در سال 1928، اریکسون، سهام خود را در دو نوع A و B عرضه کرد. سهام A برابر 1000 سهم عادی بود و قدرت تصمیم گیری به سهامداران میداد. با فروش تعداد زیادی سهام B، این شرکت توانست درآمد بالایی بدست آورد. امروز، سهام این شرکت در بازار بورس استکهلم و بازار بورس Nasdaq در آمریکا قابل معامله است.

بازسازی هسته اصلی تجهیزات KPN به کمک اریکسون

در اکتبر سال 2020، KPN که یک اپراتور تلفن همراه است، تصمیم گرفت تجهیزات خود را نوسازی کند تا بتواند خدمات 5G را در بستر تلفن همراه با کیفیت بالایی ارائه کند. این نوسازی، با کمک شرکت اریکسون (Ericsson’s) انجام شد. KPN به دلایل امنیتی میخواست که یک شرکت غربی این بازسازی تجهیزات را انجام دهد. در سال 2019، بخشی از تجهیزات KPN را شرکت چینی Huawei ساخته بود.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *