چگونه می‌توان سهام شرکت‌های سوئیسی را خریداری کرد؟

سوئیس به داشتن نظام رازدار بانکی معروف است. به همین دلیل، بسیاری از افراد ثروتمند، بخشی از ثروت خود را در بانک‌های سوئیس قرار می‌دهند. اما حتی افراد عادی و قشر متوسط نیز می‌تواندد از سرمایه‌گذاری در سوئیس سود کسب کند. چگونه می‌توان سهام شرکت‌های سوئیسی را با کارمزدی کم خریداری کرد؟

چگونه سهام شرکت‌های سوئیسی را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام شرکت‌های سوئیسی را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام  شرکت‌های سوئیسی استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

سرمایه_گذاری_سوئیس

بهترین سهام‌های سوئیسی کدام‌اند؟

سوئیس کشوری متمول است که اقتصاد قدرتمندی دارد. این کشور خصوصاً در زمینه بانکداری، بسیار موفق بوده است. به همین دلیل، سرمایه‌گذاری در شرکت‌های سوئیسی می‌تواند جذاب باشد.

آیا دوست دارید در سهام شرکت‌های سوئیسی سرمایه‌گذاری کنید؟ پس باید ببینید مناسب‌ترین شرکت برای شما کدام است. شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف می‌توانند خصوصیات متفاوتی داشته باشند و هر شرکتی مناسب هر سرمایه‌گذار نخواهد بود.

به همین خاطر، پیش از سرمایه‌گذاری، باید بررسی کنید که سهامی که مدنظر شماست چه ریسک‌هایی در بر دارد. مثلاً می‌توانید رقبای شرکت را بررسی کنید یا برنامه‌های آینده شرکت را تحلیل کنید.

سرمایه خود را در سوئیس سرمایه‌گذاری کنید

در گذشته، بسیاری از افراد ثروتمند یک حساب بانکی در سوئیس داشتند و به طور مخفیانه در آنجا سرمایه‌گذاری می‌کردند. دلیل این پنهان بودن، سیستم بانکی سوئیس است که به دولت‌های دیگر اجازه نمی‌دهد موجودی حساب افراد را مشاهده کنند.

اما این سیستم، متعلق به گذشته است.

اخیراً دولت‌ها به دلیل مبارزه با فرار مالیاتی در حال همکاری با یکدیگر هستند و اطلاعات بانکی را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. به همین خاطر، پیشنهاد نمی‌کنیم که برای فرار مالیاتی، پول خود را در بانک‌های سوئیس قرار دهید.

خرید سهام‌های سوئیسی در اروپا

به دلیل مناقشه‌ای که در سال 2019 رخ داد، شما تنها می‌توانید سهام شرکت‌های سوئیسی را در بازار بورس این کشور خریداری کنید. در گذشته، بسیاری از شرکت‌ها سهام خود را در بازار بورس دیگر کشورهای اروپایی عرضه کرده بودند. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سرمایه‌گذاری در سوئیس را دارید، از تحولات این کشور مطلع شوید.

به نرخ مبادله ارز توجه کنید

هنگامی‌که در کشور سوئیس سرمایه‌گذاری می‌کنید، باید به نرخ مبادله ارز نیز توجه کنید. ازآنجایی‌که ارز رایج در سوئیس، فرانک سوئیس است، اهمیت نرخ مبادله بیشتر نیز می‌شود.

فرانک سوئیس عملکرد خوبی در زمان بحران اقتصادی دارد. بسیاری به این ارز، به عنوان یک دارایی امن نگاه می‌کنند. هنگامی‌که ارزش ارز شما در برابر فرانک سوئیس سقوط می‌کند، ممکن است در سرمایه‌گذاری خود در سوئیس ضرر کنید. هر چه باشد، برای سرمایه‌گذاری در سوئیس ابتدا باید ارز خود را به فرانک سوئیس تبدیل کنید و دوباره برای دریافت سود، آن را به ارز خود تبدیل کنید. هنگامی‌که شروع به سرمایه‌گذاری در سوئیس می‌کنید، باید به تحولات نرخ مبادله ارز، توجه داشته باشید.

چگونه می‌توان سهام شرکت اسیتی (Essity) را خریداری کرد؟

کمپانی اسیتی (Essity) یک شرکت شناخته شده سوئدی است که محصولات بهداشتی و سلامت تولید می‌کند. آیا دوست دارید با خرید سهام اسیتی در این شرکت سرمایه‌گذاری کنید؟ در این مقاله، راه‌های سرمایه‌گذاری در این شرکت را بررسی خواهیم کرد! چگونه سهام اسیتی را خریداری کنیم؟ آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام اسیتی را خریداری … [Lees meer]

چگونه می‌توان سهام شرکت اسکانسا (Skansa) را خریداری کرد؟

شرکت اسکانسا (Skansa) یک شرکت ساخت‌وساز سوئدی است که بسیاری پروژه در خارج از خاک اروپا دارد. این فعالیت در مناطق مختلف، سرمایه‌گذاری در شرکت اسکانسا را جذاب می‌کند. در این مقاله، بهترین روش‌های خرید سهام Skansa را بررسی خواهیم کرد. چگونه سهام اسکانسا را خریداری کنیم؟ سرمایه‌گذاری در اسکانسا می‌تواند بسیار جذاب باشد. این … [Lees meer]