چگونه می‌توان سهام شرکت ارمس (Hermès) را خریداری کرد؟

کمپانی ارمس (Hermès) یکی از لوکس‌ترین برندهای دنیاست. همان گونه که ثروت جهانی افزایش می‌یابد، شرکتی مثل ارمس نیز، می‌تواند به منابع درآمدی بلندمدتی دسترسی پیدا کند. آیا در فکر سرمایه‌گذاری در شرکت Hermès هستید؟ در این صفحه، خواهیم دید که چگونه می‌توان سهام این شرکت را خریداری کرد.

چگونه سهام ارمس را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام ارمس را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام ارمس استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام ارمس چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام ارمس چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم ارمس در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت ارمس

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت ارمس را پیدا کنید.

قیمت‌های سهام ارمس در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام ارمس را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

درباره شرکت ارمس

برند فشن Hermès سه شاخصه اصلی دارد: کلاس بالایی دارد، تولید با کیفیتی دارد و 100% در فرانسه تولید شده است. محصولات ارمس، همه دست‌ساز هستند و کیفیت بالایی دارند. از محصولات پرطرف‌دار این برند، می‌توان کیف‌های Kelly و Birkin و همین‌طور شال‌های ابریشمی را نام برد. طراح معروف، Jean-Paul-Gualtier از سال 2003 تا 2011، طراحی‌های این مجموعه را برعهده داشته است.

تاریخچه شرکت

این برند در سال 1837 توسط Thierry Hermès در پاریس افتتاح شد. این برند ابتدا به‌عنوان یک سراجی فعالیت خود را شروع کرد و زین و محصولات اسب به خانواده‌های متمول می‌فروخت. در پایان قرن 19، خانواده‌های ثروتمند بیشتر با خودرو سفر می‌کردند و کمتر از اسب استفاده می‌کردند. در آن زمان، ارمس شروع به فروش ملزومات سفر مثل چمدان و کیف کرد. این محصولات نیز، با استاندارد بالایی ساخته می‌شدند و اروپایی‌های ثروتمند، از کیفیت آن‌ها بسیار راضی بودند.

محصولات این مجموعه شروع به رشد کرد. در سال 1920، Hermès شروع به ارائه ساعت و جواهرات کرد. محصولات دیگر این شرکت شامل، کفش، کراوات، عطر و لوازم‌خانگی می‌شوند.

Hermès در سراسر دنیا شعبه دارد. اما سردمدار تمام شعب هنوز شعبه خیابان Fauourg Saint Honore در پاریس است. سلبریتی‌های زیادی مثل Grace Kelly، Audrey Hepburn،Jacqueline Kennedy و Brigitte Bardot از مشتریان ثابت برند Hermès بودند.

اوضاع خوب ارمس

در مارچ 2019، این شرکت عملکرد مالی خود در سال 2018 را اعلام کرد. ارمس برخلاف بسیاری از شرکت‌ها که کاهش فروش را تجربه می‌کردند، اوضاع خوبی داشت. فروش این شرکت 7.7 درصد در سال 2018 افزایش‌یافته بود. Hermès به آینده خود خوش‌بین است. فروش و سود بیشتر این شرکت، به دلیل افزایش فروش در آسیا است.

آیا فکر می‌کنید Hermès در آینده نیز می‌تواند فروش خود را در کشورهای آسیایی افزایش دهد؟ در این صورت، شاید بهتر باشد سهام ارمس را خریداری کنید.

افزایش گردش مالی در سه‌ماهه سوم سال

گردش مالی ارمس در سه‌ماهه سوم 2020 افزایش یافت. فروش شعب نیز در این مدت 12 درصد بیشتر شد. فروشگاه‌های اروپا، توریست‌های بسیار کمتری داشتند که البته بخشی از آن با خرید افراد محلی جبران شد.

در آسیا نیز، سه‌ماهه سوم سال موفقیت‌آمیز بود. فروش در آسیا در این مدت 29 درصد رشد داشت. این افزایش فروش بیشتر به دلیل فروش آنلاین Hermès بود. در آمریکا اما، فروش این برند 29 درصد کاهش یافت. به گفته شرکت، بخشی از این کاهش فروش، به دلیل تعطیل شدن فروشگاه Hawaii است.

این شرایط می‌تواند موقعیت خوبی برای شرکت ارمس باشد. با ادامه یافتن بحران کرونا، افراد بیشتری به خرید اینترنتی روی می‌آورند و اجناس ارمس می‌توانند آنلاین فروخته شوند.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *