چگونه می‌توان سهام هیتاچی (Hitachi) را خریداری کرد؟

هیتاچی (Hitachi) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ژاپنی است. این شرکت ممکن است در اروپا چندان شناخته شده نباشد، اما هیتاچی خط تولیدی در هلند دارد. با بیش از 300,000 کارمند و گردش مالی میلیاردی، این شرکت قطعاً شرکت کوچکی نیست. آیا دوست دارید در سهام شرکت Hitachi سرمایه‌گذاری کنید؟ پس این مقاله را مطالعه کنید تا ببینید چگونه می‌توان سهام هیتاچی را خریداری کرد! همچنین در ادامه، قیمت کنونی این سهام را نیز مشاهده خواهیم کرد.

چگونه سهام هیتاچی را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام هیتاچی را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام هیتاچی استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام هیتاچی چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام هیتاچی چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم هیتاچی در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت هیتاچی

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت هیتاچی را پیدا کنید.

قیمت‌های سهام هیتاچی در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام هیتاچی را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

درباره کمپانی هیتاچی

هیتاچی فعالیت خود را با یک مغازه فروش لوازم الکترونیکی آغاز کرد. از این مغازه کوچک، کمپانی Hitachi پا گرفت و به یک شرکت جهانی تبدیل شد. اکنون این شرکت بیش از 20,000 محصول مختلف تولید می‌کند.

کمپانی Hitachi به تولید ماشین‌های صنعتی، دستگاه‌های مخابراتی، آسانسور، پله‌برقی، دستگاه‌های اندازه‌گیری، تجهیزات پزشکی، یخچال و قطارهای سریع‌السیر مشغول است. البته تولیدات هیتاچی بسیار فراتر از این لیست است. در کل می‌توان گفت که هیتاچی شرکتی با طیف فعالیت گسترده است. این طیف گسترده محصولات، از نقاط قوت سرمایه‌گذاری در هیتاچی محسوب می‌شود.

سهام_هیتاچی

نام برند هیتاچی

کلمه Hitachi به چه معناست؟ این کلمه ابتدا اشاره‌ای به شهری با همین نام است. البته، علاوه‌برآن، هیتاچی به یکی از حروف خط کانجی مورد استفاده در ژاپن نیز اشاره دارد. این حرف به معنای طلوع خورشید است که با فلسفه شرکت هیتاچی نیز جور درمی‌آید. تکنولوژی‌های تولید شده این شرکت، کیفیت زندگی مردم و جامعه را بهبود می‌بخشد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *