چگونه می‌توان سهام جانسون و جانسون (Johnson & Johnson) را خریداری کرد؟

کمپانی Johnson & Johnson بزرگ‌ترین شرکت دارویی در جهان است که محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت با بیش از 250 بخش متفاوت، می‌تواند سرمایه‌گذاری بسیار جذابی باشد. اما بهترین روش خرید سهام جانسون و جانسون چیست؟ قیمت کنونی این سهام چقدر است؟ در این مقاله تمام اطلاعاتی که پیش از سرمایه‌گذاری در این سهام نیاز دارید بدانید را می‌توانید مطالعه کنید.

چگونه سهام جانسون و جانسون را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام جانسون و جانسون را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام جانسون و جانسون استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام جانسون و جانسون چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام جانسون و جانسون چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم جانسون و جانسون در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت جانسون و جانسون

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت جانسون و جانسون را پیدا کنید.

تحلیل جانسون و جانسون

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام جانسون و جانسون مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم جانسون و جانسون در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام جانسون و جانسون در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام جانسون و جانسون را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم جانسون و جانسون در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند جانسون و جانسون در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام جانسون و جانسون است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

درباره شرکت جانسون و جانسون

شرکت آمریکایی Johnson & Johnson در صنعت داروسازی فعال است. هم محصولات پزشکی و هم محصولات تجاری این برند، در همین کارخانه تولید می‌شود. این کارخانه سه بخش مجزا دارد: بخش تجهیزات پزشکی، بخش دارویی و بخش محصولات تجاری.

بیش از نیمی از درآمد شرکت از بخش دارویی تأمین می‌شود و محصولات تجاری جانسون تنها 16% کل فروش را تشکیل می‌دهد. حدود نیمی از گردش مالی این شرکت که حدود 80 میلیارد دلار در سال 2019 بوده است، از بازار آمریکا تأمین می‌شود. دفتر مرکزی Johnson & Johnson در شهر New Brunswick در ایالت نیوجرسی قرار دارد.

خرید_سهام_جانسون_و_جانسون

تاریخچه شرکت

شرکت Johnson & Johnson در سال 1886 توسط سه برادر به نام‌های Robert Wood Johnson، James Wood Johnson و Edward Mead Johnson تأسیس شد. این شرکت اولین شرکت دارویی بود که بانداژی با خاصیت ضدباکتریایی تولید می‌کرد.

جانسون و جانسون چندین شرکت دیگر را خریداری کرده است. در سال 1961، این شرکت، کمپانی بلژیکی Janssen Pharmaceutica را خریداری کرد. در سال 1999 نیز، شرکت Centocor که اکنون Janssen Biotech را تصاحب کرد. بخش تجاری شرکت فایزر (Pfizer) نیز در سال 2006 به این شرکت اضافه شد.

در اکتبر 2010، جانسون و جانسون مبلغ 1.75 میلیارد یورو برای خرید باقی‌مانده سهام شرکت هلندی Crucell پیشنهاد کرد که پیش از آن، مالکیت 18% آن را در دست داشت. خریداری این شرکت نیز در فوریه 2011 به پایان رسید. Crucell نیز در اکتبر 2014 با شرکت Jenssen Pharmaceutica ادغام شد. این شرکت داروهای بیولوژیک خاصی را برای درمان بعضی از بیماری‌های سیستم ایمنی تولید می‌کند.

همان گونه که مشاهده می‌کنید، Johnson & Johnson در خرید شرکت‌های رقیب بسیار فعال است. این استراتژی، می‌تواند روشی هوشمندانه برای گسترش طیف محصولات این شرکت باشد و ریسک سرمایه‌گذاری را در بخش‌های مختلف تقسیم می‌کند. هنگامی‌که این شرکت اقدام به خریداری شرکتی دیگر می‌کند که ممکن است عملکرد کلی جانسون و جانسون را بهبود ببخشد، می‌توانید خرید سهام Johnson & Johnson را در نظر بگیرید.

عرضه سهام جانسون و جانسون

کمپانی Johnson & Johnson در سال 1944 سهام خود را در بازار بورس نیویورک عرضه کرد. سهام این شرکت در شاخص Dow Jones Industrial Average Index نیز لیست شده است.

جنجال‌های پیرامون شرکت جانسون و جانسون

درگذشته، این شرکت اقدام به ارائه داروهای بدون مجوز کرده است. همچنین، گفته می‌شود این شرکت رشوه‌هایی نیز به پزشکان پرداخت کرده است. در سال 2013، توافقی بین این شرکت و دادگستری آمریکا به مبلغ 2.2 میلیارد دلار نوشته شد. به‌علاوه، نظارت بر روی این شرکت افزایش‌یافته است.

این شرکت با مخفی کردن عوارض جانبی نوعی مسکن، باعث دامن‌زدن به بحران سو مصرف داروهای مسکن در آمریکا شد. صدها هزار آمریکایی از سال 2000 به دلیل سو مصرف این داروها کشته شدند. در سال 2019، یک قاضی در دادگاهی در آمریکا حکم داد که این شرکت باید جریمه‌ای به مبلغ 572 میلیون دلار به ایالت اوکلاهاما پرداخت کند. به دلیل این‌که مبلغ این جریمه بسیار کمتر از پیش‌بینی‌ها بود، قیمت سهام این شرکت افزایش پیدا کرد.

این شرکت اقدام به تبلیغ داروی Risperdal کرده بود که باعث شکل‌گیری سینه در پسران می‌شد و به همین دلیل، 8 میلیارد دلار جریمه دیگر نیز پرداخت کرد.

جنجال‌ها و رسوایی‌های این‌چنینی، می‌توانند عملکرد شرکت را تحت‌فشار قرار دهند. به‌عنوان سرمایه‌گذار، باید همواره از آخرین تحولات و اخبار پیرامون این شرکت مطلع باشید. قیمت سهام این شرکت هنگامی‌که تصمیم نابخردانه‌ای از شرکت سر بزند، به شدت تحت‌فشار قرار می‌گیرد. به‌عنوان یک تریدر فعال، شما می‌توانید از چنین اشتباهاتی نیز سود به دست بیاورید. می‌توانید اقدام به‌پیش فروش (Short) سهام جانسون و جانسون کنید تا از کاهش قیمت سهام، سود کسب کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *