چگونه می‌توان سهام خودروسازی هوندا (Honda) را خریداری کرد؟

کمپانی Honda یکی از خودروسازی‌های مشهور ژاپن است. آیا دوست دارید در سهام هوندا سرمایه‌گذاری کنید؟ پس صفحه درستی را پیدا کرده‌اید! در این مقاله، خواهیم دید که چگونه می‌توان سهام شرکت Honda را خریداری کرد. همچنین، نگاهی به قیمت سهام هوندا خواهیم داشت.

چگونه سهام هوندا را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام هوندا را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام هوندا استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام هوندا چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام هوندا چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم هوندا در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت هوندا

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت هوندا را پیدا کنید.

قیمت‌های سهام هوندا در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام هوندا را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

درباره شرکت هوندا

کمپانی Honda اکنون چهارمین خودروسازی بزرگ در دنیا محسوب می‌شود و به تولید خودرو، موتورسیکلت و اسکوتر مشغول است. این شرکت همچنین موتور چهارچرخ، دستگاه‌های ورزش آبی، محصولات باغبانی، ژنراتور و موتور قایق نیز تولید می‌کند. به‌علاوه، این شرکت برنامه تحقیق و توسعه‌ای نیز در زمینه تولید ربات دارد.

همان گونه که پیش‌تر گفتیم، این شرکت چهارمین خودروسازی بزرگ در دنیا محسوب می‌شود. تقریباً سه‌چهارم گردش مالی این شرکت، از فروش خودرو تأمین می‌گردد. دفتر مرکزی Honda در شهر توکیو ژاپن قرار دارد.

Buying-Honda-share

تاریخچه شرکت

مؤسس هوندا شخصی به نام Soichiro Honda است. این شرکت در سپتامبر 1948 در Hamamatsu تأسیس شد. در آن زمان، این شرکت تنها به تولید موتور موتورسیکلت مشغول بود. کمی بعد از تأسیس شرکت، این شرکت تمام اجزای موتورسیکلت را تولید می‌کرد. در اواسط دهه 50 میلادی، Honda اولین شرکت ژاپنی بود که محصولات خود را اعم از موتورسیکلت‌های سبک‌وسنگین، به بازار اروپا و آمریکا عرضه کرد.

هوندا در اواخر دهه 60 میلادی وارد عرصه بین‌المللی شد. اکنون خودروهای Honda در بیش از 150 کشور جهان به فروش می‌رسند. از پرفروش‌ترین محصولات هوندا می‌توان خودروهای Civic، Accord، CR-V و HR-V را نام برد. بزرگ‌ترین بازار برای خودرویی مانند Civic که یک هاچ بک 5 درب محسوب می‌شود، بازار آمریکا است. خودروی Accord نیز چهار دهه متوالی پرفروش‌ترین خودروی بازار آمریکا بوده است.

عرضه سهام هوندا

سهام Honda در ژاپن در بازارهای بورس Tokyo، Osaka، Nagoya، Sapporo، Kyoto و Fukuoka قابل معامله است. همچنین سهام هوندا در بازارهای بین‌المللی در بازارهای بورس لندن، پاریس، سوئیس و نیویورک معامله می‌شود.

تولید خودروهای الکتریکی هوندا

کمپانی Honda در آوریل 2020 اعلام کرد که با همکاری شرکت آمریکایی جنرال موتورز، قصد ساخت دو خودروی کاملاً برقی را دارد. هوندا طراحی داخلی و خارجی این دو خودرو را بر عهده خواهد داشت. پلتفرم جدید جنرال موتورز برای خودروهای برقی، در این دو خودرو نیز استفاده خواهد شد. به‌علاوه، هوندا قرار است از تکنولوژی‌های جنرال موتورز در زمینه‌های امنیت رانندگی نیز استفاده کند. این دو خودروی برقی جدید، قرار است سال 2024 به بازار عرضه شود و به بازار آمریکای شمالی وارد خواهد شد.

آیا فکر می‌کنید تولید خودروی برقی توسط Honda تصمیم موفقیت آمیزی خواهد بود؟ در این صورت، شاید بهتر باشد اقدام به خرید سهام هوندا کنید.

M: آیا دوست دارید در شرکت خودروسازی ژاپنی هوندا سرمایه‌گذاری کنید؟ در این مقاله، خواهیم دید که چگونه می‌توان با خرید سهام Honda، در این شرکت سرمایه‌گذاری کرد. قیمت کنونی سهام هوندا چقدر است؟

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *