چگونه می‌توان سهام HSBC را خریداری کرد؟

HSBC به مشتریان حقیقی خدمات عمده مالی ارائه می‌دهد. HSBC بزرگ‌ترین سرویس مالی اروپا محسوب می‌شودود و ششمین بانک بزرگ در جهان است. آیا در فکر سرمایه‌گذاری در HSBC هستید؟ در این مقاله خواهیم دید چگونه می‌توان سهام HSBC را با کمترین کارمزد خریداری کرد. همچنین در این صفحه قیمت کنونی سهام HSBC را مشاهده خواهیم کرد.

چگونه سهام HSBC را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام HSBC را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام HSBC استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام HSBC چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام HSBC چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم HSBC در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت HSBC

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت HSBC را پیدا کنید.

قیمت‌های سهام HSBC در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام HSBC را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم HSBC در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند HSBC در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام HSBC است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

درباره HSBC

HSBC یک غول بانکی بین‌المللی محسوب می‌شود. این شرکت در بیش از 65 کشور دنیا فعالیت دارد و نرخ رشد سالمی نیز دارد. HSBC در زمینه مالی به کسب‌وکارها و مشتریان خود کمک می‌کند تا به امیدها و آرزوهای خود دست یابند.

این شرکت در زمینه‌های مشتریان حقیقی بانکی، امور بانکی کسب‌وکارها و همین‌طور بانکداری جهانی فعال است. تمرکز این شرکت بر روی خاور دور است و گردش مالی آن در سال 2018، 2500 میلیارد دلار بوده است. این شرکت 235,000 کارمند دارد و سهام آن در بازارهای بورس لندن، نیویورک، هنگ‌کنگ، پاریس و برمودا قابل معامله است.

تمامی افراد می‌توانند سهام این شرکت را خریداری کنند. شما نیز می‌توانید با خرید و فروش سهام HSBC، سود به دست بیاورید.

سرمایه_گذاری_در_HSBC

هنگام سرمایه‌گذاری در HSBC به چه نکاتی باید دقت کرد؟

بسیاری از سرمایه‌گذاران از پرداخت سود سهام HSBC به وجد می‌آیند. اما هنگامی‌که قصد سرمایه‌گذاری در HSBC را دارید، باید به ریسک‌های احتمالی این سرمایه‌گذاری نیز دقت کنید.

یکی از ریسک‌های سرمایه‌گذاری در HSBC، بازار آسیاست. شعار این شرکت “بانک محلی تمام دنیا” است اما در اینجا چندان کاربرد ندارد. یک‌سوم گردش مالی این شرکت از آسیا تأمین می‌شود.

سهام بانک‌ها عملکردی دوره‌ای دارند. رشد اقتصادی چین و هنگ‌کنگ در حال کم شدن است و این مورد می‌تواند سوددهی HSBC را کاهش دهد. به همین جهت، هنگامی‌که قصد سرمایه‌گذاری در HSBC را دارید، باید اوضاع اقتصادی جهان و این منطقه را در نظر بگیرید.

 

همچنین باید بگوییم که بخش وام مسکن HSBC در انگلستان و بخش سرمایه‌گذاری بین‌المللی این شرکت عملکرد چندان خوبی ندارد. به همین جهت، این بانک در برابر نوسانات اقتصادی بسیار آسیب‌پذیر است.

قبل از سرمایه‌گذاری در HSBC، باید عملکرد بخش بانکی را تحلیل و بررسی کنید. همچنین به دقت رقبای HSBC را آنالیز کنید تا ببینید آیا خرید سهام HSBC هوشمندانه است یا خیر.

 

تاریخچه‌ای داستان وار

HSBC فعالیت خود را در سال 1865 تحت نام The Hong Kong Shanghai Banking Corporation آغاز کرد. مؤسس این شرکت، فردی اسکاتلندی بود. او این شرکت را به امید کسب سود از معاملات مالی در شرق دور تأسیس کرد. یک سال پس از تأسیس این شرکت، HSBC شعبه‌ای در ژاپن افتتاح کرد. کمی بعد شعباتی در هند، فیلیپین و ویتنام افتتاح کرد. این شرکت از ابتدای فعالیت خود، نرخ رشد سالم و خوبی را تجربه کرده است.

HSBC محافظ کار است

کمپانی HSBC، از ابتدا روشی محافظ کارانه برای مواجهه با ریسک داشته است. HSBC با اعطای وام‌های مسئولانه توانسته است از افراد محافظت کند.

از ارزش‌های این شرکت می‌توان گشودگی، قابل‌اعتماد بودن و ارتباط را نام برد. به کارمندان این شرکت پیشنهاد می‌شود صادق و شجاع باشند. محافظ کار بودن این شرکت نکته خوبی محسوبمی‌شودود و می‌تواند یکی از دلایل خرید سهام HSBC باشد.

HSBC چه فعالیت‌هایی دارد؟

HSBC طیف گسترده‌ای از مشتریان دارد. از کسانی که تنها به یک حساب پس‌انداز نیاز دارند تا سرمایه‌گذاران چند ملیتی که به خدمات بانکی احتیاج دارند. دولت‌ها و سازمان‌های بزرگ نیز از مشتریان HSBC هستند.

مهم‌ترین هدف HSBC، فراهم‌کردن موقعیت‌های مختلف برای مشتریان خود است. این شرکت برای هر گروه از مشتریان خود، خدمات متفاوتی ارائه می‌کند. خدمات این بانک شامل اعطای وام مسکن، حساب پس‌انداز و مدیریت دارایی می‌شود.

این بانک همچنین به شرکت‌های درحال‌رشد وام اعطا می‌کند. همچنین HSBC خدماتی برای انتقال اعتبار معاملات بزرگ بین‌المللی دارد. به‌علاوه، شما می‌توانید از خدمات برون‌مرزی این بانک نیز استفاده کنید. خدمات برون‌مرزی این بانک به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از تحولات اقتصاد جهانی با خبر شوند و بتوانند تصمیمات هوشمندانه‌ای در این باره بگیرند.

ازآنجایی‌که HSBC خدمات مالی گسترده‌ای ارائه می‌دهد، ریسک فعالیت‌های این بانک در بخش‌های مختلف تقسیم می‌شود و در نتیجه کاهش می‌یابد. این مورد نیز می‌تواند دلیل دیگری برای خرید سهام این شرکت باشد.

خرید مشروعیت؟

HSBC همانند بسیاری از بانک‌های دیگر، تیتر اخبار پول‌شویی و فساد بوده است. این بانک نیز مثل بسیاری دیگر تلاش کرده است تا اقداماتی انجام دهد تا در آینده با مشکلاتی مشابه روبرو نشود. البته این اقدامات برای حفظ مشروعیت این بانک نیز هستند.

HSBC، بانکی برای کارتل‌های مواد مخدر

چندی پیش، من مستندی به نام Dirty Money در نتفلیکس مشاهده کردم که توضیح می داد HSBC سالها آگاهانه به کارتل‌های مواد مخدر خدمات ارائه می کرده است. البته HSBC توانست بدون پیامد از این اتهامات عبور کند و تنها جریمه کوچکی پرداخت کرد. اگر درباره اخلاقیات سرمایه‌گذاری خود نگران هستید، شاید بهتر باشد سهام HSBC را خریداری نکنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *