چگونه میتوان سهام اینتل ست (Intelsat) را خریداری کرد؟

اینتل ست (Intelsat) یکی از بزرگترین شرکت های ارتباطات ماهواره ای است. ماهواره های ارتباطی این شرکت در حال حاضر به عدد 52 ماهواره رسیده است که یکی از بزرگترین ناوگان ماهواره های تجاری در دنیا محسوب میشود.

در ابتدا، Intelsat در سال 2004 با نام International Telecommunications Satellite تاسیس شد. موسسان این شرکت، چند سرمایه گذار خصوصی بودند و تاسیس این شرکت، مبلغ سه میلیارد دلار هزینه در بر داشت. آیا در فکر سرمایه گذاری در سهام اینتل ست هستید؟ در این مقاله، تمام اطلاعات درباره اینتل ست را خواهید یافت!

چگونه سهام اینتل ست را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام اینتل ست را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام اینتل ست استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

یکی از بزرگترین شرکت های ارتباط ماهواره ای

اینتل ست (Intelsat) در بسیاری از موارد توانسته است تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت های ارتباطات ماهواره ای در دنیا شود. برای مثال، اینتل ست همواره از بروزترین تکنولوژی های ماهواره ای استفاده میکند و همواره از قوی ترین موشک ها برای راه اندازی ماهواره های خود استفاده میکند.

در گذشته، Intelsat یکی از معدود شرکت هایی بود که هنوز هم از تجهیزات دریایی برای راه اندازی ماهواره ها استفاده میکرد. اما در سال 2014، این شرکت تصمیم گرفت دیگر از این تجهیزات استفاده نکند. در سی ام ماه می سال 2012، اینتل ست قراردادی با شرکت SpaceX امضا کرد تا یکی از ماهواره های خود به نام Falcon Heavy را به فضا بفرستد.

سهام_اینتل_ست

تاریخچه شرکت اینتل ست

برای دانستن پیشینه شرکت Intelsat، باید به گذشته برگردیم. بسیاری از افراد نمیدانند، اما اولین بار، رئیس جمهور پیشین آمریکا جان اف کندی، در سخنرانی بیست و پنج سپتامبر 1961، از تاسیس یک شرکت ماهواره ای نام برد.

حدود یک سال بعد، رئیس جمهور وقت، لایحه “ارتباطات ماهواره ای” را امضا کرد و در ادامه، شرکت اینتل ست تاسیس شد. البته در آن زمان، نام این شرکت، International Telecommunications Satellite بود. این شرکت، تا سال 2001 به فعالیت خود ادامه داد و از آن زمان به بعد، کاملا تجاری شد.

بعد از تجاری شدن شرکت، خصوصی سازی شرکت در دستور کار قرار گرفت و در هجدهم جولای 2001، بعد از 37 سال فعالیت شرکت، تصمیم گرفته شد که این شرکت خصوصی شود. در ژانویه 2005، اینتل ست به قیمت 3.1 میلیارد دلار به چهار سرمایه گذار این شرکت فروخته شد. خریداران شرکت،  Madison Dearborn، Apax Partners، Permira و Apollo Global Management بودند. همچنین، اینتل ست، شرکت PanAmSat را در سوم جولای 2006 خریداری کرد.

در زمان نگارش مقاله، اینتل ست (Intelsat) بزرگترین ارائه دهنده خدمات ماهواره ای در جهان است. در ژوئن سال 2007، شرکت BC Partners 76 درصد شرکت اینتل ست را به مبلغ 3.75 میلیون دلار خریداری کرد.

سرمایه_گذاری_در_اینتل_ست

معایب و مزایای سرمایه گذاری در شرکت اینتل ست

از آنجایی که اینتل ست یکی از بزرگترین شرکت های ارتباطات ماهواره ای در جهان است، ناگفته پیداست که سرمایه گذاری در Intelsat میتواند جذابیت زیادی داشته باشد. در سال های گذشته، اینتل ست توانسته علی رغم تلاطم بازار شرکت های ماهواره ای، جایگاه خود را همواره ثابت نگه دارد. اینتل ست توانسته با نوآوری های گوناگون و استفاده از بهترین ماهواره ها، همواره خود را نسبت به رقبا برتر نگه دارد.

اما باید گفت که در بازار ارتباطات ماهواره ای، رقابت بسیار شدید است. تضمینی نیست که نتایج درخشانی که اینتل ست داشته است، در آینده نیز تکرار شود. این نکته ای است که هر سرمایه گذار پیش از سرمایه گذاری در این شرکت، باید به آن فکر کند.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *