چگونه می‌توان سهام شرکت کیلوگ (Kellogg) را خریداری کرد؟

کمپانی کیلوگ (Kellogg) در گذشته به دلیل تولید غلات صبحانه شناخته می‌شد. اما این روزها، محصولات این شرکت بسیار فراتر رفته است. مثلاً اخیراً این شرکت محصولاتی جایگزین گوشت حیوانی تولید می‌کند. آیا در فکر سرمایه‌گذاری در شرکت Kellogg هستید؟ در این صورت، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید تا راه‌های خرید و فروش سهام این شرکت را فرا بگیرید.

چگونه سهام کیلوگ را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام کیلوگ را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام کیلوگ استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام کیلوگچقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام کیلوگ چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم کیلوگ در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت کیلوگ

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت کیلوگ را پیدا کنید.

تحلیل کیلوگ

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام کیلوگ مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم کیلوگ در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام کیلوگ در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام کیلوگ را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم کیلوگ در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند کیلوگ در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام کیلوگ است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

درباره شرکت کیلوگ

کمپانی Kellogg که محصولات آن با نام Kellogg’s نیز شناخته می‌شود، یک شرکت غذایی است. این شرکت در بیش از صدسال فعالیت خود، به یک شرکت بزرگ چندملیتی تبدیل شده است. غلات صبحانه و شکلات‌های مغزدار این شرکت اکنون در بیش از نوزده کشور جهان تولید می‌شوند و در بیش از 180 کشور دنیا به فروش می‌رسند. امروزه محصولات این شرکت طیف گسترده‌ای از غلات صبحانه، بیسکوئیت، اسنک و کراکر را تشکیل می‌دهند.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر Battle Greek ایالت میشیگان قرار دارد. این دفتر مرکزی، دقیقاً در همان جایی واقع شده که شرکت در ابتدا تأسیس شده بود.

خرید سهام کلوگ

تاریخچه شرکت

مؤسس این شرکت فردی به نام William Keith Kellogg بود. او درباره سلامت تغذیه دوستان خود نگرانی‌هایی داشت. در اواخر قرون نوزده، او تصمیم گرفت محصولی بسازد که سلامت همگانی را بهبود ببخشد. او و برادر بزرگ‌تر خود Dr. Harvey Kellogg، صنعت تولید غلات صبحانه را افتتاح کردند.

این دو برادر، فضای یک آسایشگاه را در دست داشتند و در آن مکان، محصولاتی بر پایه غلات تولید کردند. در سال 1894، این دو تصمیم گرفتند تا دانه‌های گندم را بجوشانند و به طور تصادفی، این دانه‌ها زیادی جوش خوردند و مشاهده کردند اگر این غلات مدت‌زمان زیادی جوشانده شوند، تبدیل بهدانه‌هایی ترد خواهند شد. هنگامی‌که W.k. Kellogg این روند را با ذرت امتحان کرد، محصول به‌دست‌آمده همان کورن فلکس بود و این‌گونه بود که کورن فلکس پدید آمد.

W.k. Kellogg تصمیم گرفت به کارخانه‌ای نزدیک آن آسایشگاه نقل‌مکان کند. او محصولات مدنظر خود را تولید کرد و آماده عرضه به بازار کرد. در سال 1906، او شرکت Battle Creek Toasted Corn Flake را تأسیس کرد. او ذاتاً بازاریاب بود. در حین رقابت با رقبا، او تصمیم گرفت امضای خود، W.k. Kellogg’s را بر روی محصولات درج کند. با این کار، مشتری می‌توانست محصول اصل و با کیفیت Kellogg را به‌راحتی شناسایی کند.

برای بیش از 90 سال، این امضا بر روی تمام محصولات Kellogg نقش بسته است. امروزه نیز، لوگوی کیلوگ، برگرفته از همان امضا است. این برند مشهور و قابل‌شناسایی، می‌تواند یکی از دلایل سرمایه‌گذاری در این شرکت باشد.

خرید یک شرکت و فروش شرکتی دیگر

در سال 2012، کیلوگ شرکت Pringels را از Procter and Gamble به مبلغ 2.17 میلیون دلار خریداری کرد. با خرید این شرکت، Kellogg تبدیل به بزرگ‌ترین شرکت تولید اسنک بعد از PepsiCo شد.

بخش بیسکوئیت کیلوگ در سال 2019 به شرکت Ferrero فروخته شد. این شرکت ایتالیایی برای خرید این بخش، 1.3 میلیارد دلار پرداخت کرد.

مواجهه کیلوگ با خروج بدون توافق بریتانیا از اتحادیه اروپا

در پایان سال 2020، طبق قرارداد برگزیت، بریتانیا از اتحادیه اروپا جدا شد. تا مدت‌ها مشخص نبود که این برگزیت عملی خواهد شد یا خیر. به همین دلیل، Kellogg که دومین برند تولید نمک در بریتانیا محسوب می‌شود اقداماتی پیشگیرانه انجام داد.

این شرکت چیپس‌های Pringles و کورن فلکس جای خود را در بریتانیا انبار کرد. این شرکت حتی مجبور شد انبارهای جدیدی را برای این منظور باز کند. این اقدامات برای مواجهه با افزایش تعرفه جای احتمالی و مشکلات مرزی پس از خروج بدون توافق بریتانیا از اتحادیه اروپا انجام شد.

اکنون‌که قرارداد خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا مشخص شده است، نگرانی جای این شرکت نیز، برطرف شده است. این مورد می‌تواند یکی دیگر از دلایل سرمایه‌گذاری در این شرکت باشد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *