چگونه می‌توان سهام نینتندو (Nintendo) را خریداری کرد؟

همه برند Nintendo را می‌شناسند. هر چه باشد، نسل جدید، با این برند بزرگ شده‌اند! اما آیا می‌دانستید که شما می‌توانید در سهام نینتندو سرمایه‌گذاری کنید؟ در این مقاله، تمام اطلاعاتی را که پیش از سرمایه‌گذاری در سهام Nintendo نیاز دارید بدانید، خواهید یافت. همچنین، می‌توانید قیمت کنونی این سهام را مشاهده کنید.

چگونه سهام نینتندو را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام نینتندو را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام نینتندو استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام نینتندو چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام نینتندو چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم نینتندو در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت نینتندو

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت نینتندو را پیدا کنید.

قیمت‌های سهام نینتندو در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام نینتندو را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

آیا سرمایه‌گذاری در نینتندو هوشمندانه است؟

سرمایه‌گذاری در شرکت Nintendo می‌تواند سودآور باشد. یکی از مزایای این شرکت این است که کنسول بازی این شرکت، بسیار ساده تر از کنسول شرکت‌هایی مانند Microsoft و Sony است. نینتندو با ایجاد تمایز در بازار بازی‌های منحصر به فرد، توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. حتی گیمرهای کمتر مشتاق نیز، میتوانند به راحتی بازی‌های این کنسول را بازی کنند و جزو مشتریان گروه هدف این برند باشند.

این مورد را می‌توانید در آمار و ارقام مالی منتشر شده این شرکت مشاهده کنید. Nintendo در سال 2020، حدود 500 میلیون بازی فروخته است که به طور میانگین، می‌توان گفت که این شرکت به هر گیمر، هفت بازی فروخته است. بیشتر گیمرها بازی‌ها را آنلاین خریداری می‌کنند که سود بیشتری به Nintendo می‌رساند. حاشیه سود بازی‌های آنلاین بیشتر است، چراکه این بازی‌ها هزینه بسته‌بندی و ارسال ندارند. این ترند جدید می‌تواند به سودآوری بیشتر نینتندو منجر شود و یکی از دلایل خرید سهام این شرکت باشد.

علاوه بر این مورد، باید بگوییم که صنعت گیم و بازی، یک صنعت روبه‌رشد است. هرروزه تعداد افراد بیشتری دنیای بازی‌های کامپیوتری را کشف می‌کنند و قرنطینه حاصل از کرونا نیز، این روند را تسریع کرده است. با زمان‌بندی مناسب و خرید سهام Nintendo پیش از ارائه محصولات جدید، می‌توانید سود خوبی کسب کنید.

چه چیزی می‌خواهید درباره نینتندو بدانید؟

کمپانی نینتندو چه فعالیت‌هایی دارد؟

در سال 1985، Nintendo اولین کنسول بازی را معرفی کرد. فروش این دستگاه از نیویورک آغاز شد و در مدت کوتاهی، کل ایالات متحده را فراگرفت و بعدتر، به کل دنیا سرایت کرد. با ظهور دستگاه نینتندو، دنیا زیباتر شد.

افراد زیادی با بازی‌هایی مثل Donkey Kong، Super Mario Bros یا Pokemon سرگرم می‌شوند و لذت می‌برند. سال‌ها از ارائه این بازی‌ها می‌گذرد و نینتندو هنوز هم محبوب است. این شرکت در طول این سال‌ها تکامل‌یافته است.

این شرکت فعالیت خود را در سال 1889 با بازی‌های کارتی شروع کرد. اما در دنیای امروز، گریز از نینتندو امکان‌پذیر نیست. از نقاط قوت Nintendo این است که این شرکت به مشتریان خود گوش می‌کند که علامت مثبتی است.

سرمایه_گذاری_در_نینتندو

تحولات قیمت سهام

در هر سرمایه‌گذاری خصوصاً سهام، قیمت نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. هر چه باشد، قیمت سهام گویای عملکرد شرکت در دوره‌های پیشین است. در نمودار قیمت سهام Nintendo مشاهده می‌کنیم که افزایش قیمت‌های عمده، مرتبط با ارائه محصولات جدید این شرکت است.

بین سال‌های 2006 و 2008، این سهام افزایش قیمت بسیار زیادی داشت. این افزایش قیمت به دلیل عرضه دو کنسول Wii و Nintendo DS بود که هر دو این دستگاه‌ها، بسیار محبوب واقع شدند. در سال 2008، به دلیل بحران مالی ایجاد شده، قیمت سهام Nintendo نیز کاهش پیدا کرد. در سال 2016، دوباره این سهام شروع به افزایش قیمت کرد. این افزایش قیمت به دلیل عرضه Nintendo Switch بود.

تحولات_دوره_ای_نینتندو

از تحولات قیمت سهام نینتندو چه نتیجه‌ای می‌توان گرفت؟ ظاهراً، سرمایه‌گذاری‌ها بیشتر بازتاب‌دهنده موفقیت این شرکت در ارائه تکنولوژی‌های نوآورانه هستند. البته جای تعجب ندارد. چراکه Nintendo زمانی سودآور خواهد بود که بتواند کنسول‌های بازی و بازی‌های خود را به فروش برساند.

آیا در فکر خرید سهام نینتندو هستید؟ پس بهتر است برنامه‌های آینده این شرکت را بررسی کنید. آیا فکر می‌کنید که برنامه‌های آینده این شرکت و نوآوری‌های آن، به خط تولید خواهد رسید؟ اگر جوابتان مثبت است، شاید بهتر باشد اقدام به خرید سهام این شرکت کنید.

موفقیت‌های عظیم نینتندو

در سال 1989، کنسول Game Boy به بازار عرضه شد و موفقیت چشمگیری نیز کسب کرد. عرضه این محصول بسیار جنجالی بود، چرا که تقاضا برای این محصول بسیار بالا بود اما عرضه محدودی داشت.

Pokemon نیز در سال 1996 عرضه شد. این دستگاه، عرضه ای بی سروصدا داشت. موفقیت این دستگاه، از سری Pocket Monster شروع شد و تبدیل به موفق ترین محصول نینتندو شد. سود خالص Pokemon برای نینتندو به بیش از 30 میلیارد دلار رسید. این شرکت هر ساله حدود 2 میلیارد یورو از این دستگاه سود به دست می آورد.

در سال 2016، Pokemon Go تبدیل به موفقیت دیگری برای این شرکت شد. احتمال این وجود دارد که Nintendo بتواند در سال‌های آتی بازهم این موفقیت را تکرار کند. البته آن زمان شما دوست خواهید داشت که سهام این شرکت را در سبد سرمایه‌گذاری خود داشته باشید.

چرا در نینتندو سرمایه‌گذاری کنیم؟

طبیعتاً قبل از سرمایه‌گذاری در شرکت نینتندو، می‌خواهید بدانید چرا سرمایه‌گذاری در این سهام، می‌تواند تصمیم عاقلانه‌ای باشد. بگذارید دلایل سرمایه‌گذاری در سهام Nintendo را بررسی کنیم.

سرمایه زیاد

Nintendo سرمایه بسیار زیادی دارد. این سرمایه، نتیجه سال‌ها فروش خوب این شرکت است و این فروش خوب، سود زیادی به همراه داشته است. نقدینگی بالای این شرکت ژاپنی، امنیت بیشتر شرکت را به دنبال دارد. نینتندو می‌تواند از این سرمایه برای جبران زیان‌های خود استفاده کند.

اگر پروژه‌ای از این شرکت شکست بخورد، Nintendo به‌اندازه کافی سرمایه دارد تا دوباره به فعالیت ادامه دهد. همچنین، این سرمایه می‌تواند برای توسعه محصولات جدید استفاده شود. این شرکت استعداد خوبی در ساخت و توسعه بازی‌های جدید دارد. سرمایه زیاد به معنی داشتن منابع کافی برای تولید و تبلیغ بازی‌های جدید نیز هست.

برند قوی نینتندو

Donkey Kong، Pokemon، Zelda و Mario Bros همگی برندهای شناخته شده و قوی محسوب می‌شوند. این نام‌ها تنها مختص به بازی نیست. محصولات بسیار زیادی تحت این عناوین ساخته و فروخته می‌شود. حتی کسانی که بازی نمی‌کنند نیز، این نام‌ها و برند Nintendo را می‌شناسند.

یکی از مزایای نینتندو همین است: افراد به دلیل نام این شرکت، این بازی‌ها را خریداری می‌کنند. این به Nintendo اجازه می‌دهد تا بر روی چنین محصولاتی تکیه کند.

بازار بازی‌های ویدئویی روبه‌رشد است

هر روز تعداد طرف‌داران بازی‌های ویدئویی افزایش پیدا می‌کند. اگر فکر می‌کنید بازی تنها مختص کودکان است، اشتباه می‌کنید. هرروزه به تعداد گیمرهای دختر، خانم و مردان بالغ افزوده می‌شود. صنعت بازی تبدیل به یک صنعت روبه‌رشد شده است. بازار بزرگ‌تر به معنای سود بیشتر برای شرکتی مثل Nintendo است و این مورد، می‌تواند یکی از دلایل خرید سهام نینتندو باشد.

هنگام سرمایه‌گذاری در نینتندو باید به چه نکاتی توجه کنید؟

قبل از خرید سهام شرکت Nintendo، باید ریسک‌های این سرمایه‌گذاری را نیز در نظر بگیرید.

رقابت

بازار گیم و بازی، یک بازار رقابتی است. کنسول بازی محصولی گران قیمت محسوب می‌شود. بسیاری از افراد تنها یک کنسول در یک نسل خاص را خریداری می‌کنند. Nintendo باید کنسول‌های نوآورانه ای ارائه کند تا بتواند محصولاتی مثل Xbox مایکروسافت و PlayStation سونی را در آینده شکست دهد.

قبل از تصمیم به سرمایه‌گذاری در سهام نینتندو، شاید بهتر باشد محصولات و نوآوری‌های این شرکت‌ها را نیز بررسی کنید. آیا اعتقاد دارید محصولات نینتندو ارزش بیشتری دارند؟ پس شاید بهتر باشد به فکر خرید سهام نینتندو باشید.

آیا سرمایه‌گذاری در این شرکت عاقلانه است؟

Nintendo سال‌های زیادی است که در حال فعالیت است و موقعیت مستحکمی در بازار کنسول‌های بازی و ویدیو گیم به دست آورده است. در نتیجه می‌تواند پتانسیل بالایی برای سرمایه‌گذاری داشته باشد. خصوصاً در ترکیب با برند قوی این شرکت و گردش مالی و نقدینگی بالای این شرکت و سهامی که ارزش خود را بارها درگذشته ثابت کرده است، چنین سرمایه‌گذاری می‌تواند جذاب باشد.

پاسخ به جو بازار

جو بازار می‌تواند تأثیر زیادی بر روی قیمت سهام داشته باشد. مثال این قضیه را در ارائه Pokemon Go شاهد بودیم. این نرم‌افزار به شدت در سال 2016 محبوب و پرطرف‌دار شد. افراد می‌توانستند با گوشی خود در دنیای واقعی به دنبال پوکمون ها بگردند.

نتیجه این جو به وجود آمده، افزایش قیمت سهام این شرکت بود. در تنها چند روز، قیمت این سهام تا 90% افزایش یافت. اگر شما نیز به این اتفاق توجه کرده بودید، می‌توانستید سود خوبی کسب کنید. آیا اطلاعات زیادی درباره بازی‌های کامپیوتری دارید و می‌توانید تأثیر عرضه یک کنسول جدید در بازار را پیش‌بینی کنید؟ پس ترید و معامله فعال سهام Nintendo می‌تواند مناسب شما باشد!

تاریخچه شرکت نینتندو

تاریخچه نینتندو به سال‌های دور برمی‌گردد. بسیاری از افراد Nintendo را با کنسول‌های بازی این شرکت می‌شناسند. اما این شرکت از سال 1889 در حال فعالیت است. این شرکت در شهر کیوتو ژاپن شروع به فعالیت کرد و در ابتدا به تولید کارت‌های بازی ژاپنی می‌پرداخت.

Nintendo از دهه 70 میلادی شروع به تولید و توسعه بازی‌های کامپیوتری و ویدئویی و همین‌طور کنسول بازی کرد. همه نام بازی‌هایی مثل Super Mario، The Legend of Zelda و Pokemon را شنیده‌اند. چه کسی می‌تواند پیش‌بینی کند که نوآوری آینده Nintendo چه خواهد بود…

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *