چگونه می‌توان سهام تیندر (Tinder) را خریداری کرد؟

این روزها همه اپلیکیشن تیندر (Tinder) را می‌شناسند. تیندر اپلیکیشنی است که افراد می‌توانند با کشیدن تصویر به چپ و راست، فرد مورد نظر خود را پیدا کنند. اگر دو نفر از عکس یکدیگر خوششان بیاید، می‌توانند با همدیگر تماس بگیرند و ارتباط برقرار کنند. این واقعیت که افراد بسیار زیادی Tinder را می‌شناسند، باعث می‌شود این اپ در موقعیت ویژه‌ای قرار بگیرد.

شما نیز می‌توانید از این موقعیت ویژه تیندر استفاده کنید. شرکت سازنده اپ تیندر که Match Group نام دارد از سال 2015 سهام خود را در بازار بورس NASDAQ ارائه کرده است. در این مقاله، خواهیم دید چگونه می‌توان با خرید سهام Match group، در این شرکت سرمایه‌گذاری کرد.

چگونه سهام تیندر را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام تیندر را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام تیندر استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام تیندر چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام تیندر چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم تیندر در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت تیندر

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت تیندر را پیدا کنید.

تحلیل تیندر

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام تیندر مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم تیندر در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام تیندر در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام تیندر را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم تیندر در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند تیندر در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام تیندر است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

آیا سرمایه‌گذاری در شرکت Match Group عاقلانه است؟

سرمایه‌گذاری در کمپانی مچ گروپ قطعاً می‌تواند سودآور باشد. اپ Tinder روزانه بیش از 1.6 میلیارد نفر را باهم جفت می‌کند. Match Group می‌داند که چگونه می‌تواند با ارائه سرویس‌های ویژه، از کاربران خود پول دریافت کند. اکثر افراد حاضرند پول زیادی برای پیدا کردن عشق زندگی خود خرج کنند.

بزرگ‌ترین خطر برای موفقیت تیندر و مچ گروپ، اپلیکیشن‌های رقیب است. موفقیت تیندر، بسته به شمار کاربران این اپلیکیشن است. اگر تعداد زیادی از افراد، از تیندر به اپ های دیگر مهاجرت کنند، تیندر برای دیگر کاربران نیز، جذابیت خود را از دست خواهد داد.

تیندر و Match Group سعی کرده‌اند به طور زیرکانه‌ای به این تحول پاسخ دهند. این شرکت اکثریت سهام Hinge را خریداری کرده است و در نتیجه از سود این اپلیکیشن نیز، سود دریافت می‌کند. جالب است بدانید که Hinge در ابتدا به‌عنوان یک اپلیکیشن ضد تیندر شروع به کارکرده بود.

بازار خدمات آنلاین روزانه رو به افزایش است و نرم‌افزارهای دیت آنلاین نیز از این قضیه مستثنی نیستند. با خرید سهام Match Group Tinder شما نیز می‌توانید از این ترند سود کسب کنید. البته باید زمان مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در سهام Match Group انتخاب کنید تا از کاهش قیمت این سهام، ضرر نکنید.

درباره شرکت مچ گروپ

شرکت سازنده اپلیکیشن تیندر، کمپانی Match Group است. این شرکت صاحب و سازنده OKCupid و Match.com نیز هست. با سرمایه‌گذاری در این شرکت، شما بر روی بازار قرارهای آنلاین سرمایه‌گذاری خواهید کرد. تیندر بزرگ‌ترین بخش این شرکت است و طبیعتاً بیشترین تأثیر را نیز بر روی سهام این شرکت خواهد داشت. آخرین اعداد و ارقام مالی منتشر شده مچ گروپ، بسیار مثبت بوده است.

اپلیکیشن Tinder بیش از 57 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد. این کاربران رایگان از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند اما بسیاری از آنان نیز اشتراک‌های پولی تیندر را خریداری می‌کنند. هزینه این اشتراک بین 1.99$ تا 19$ در ماه است.

سرمایه_گذاری_در_تیندر

تحولات شرکت از زمان عرضه سهام

اعداد و ارقام و همینطور عملکرد مالی شرکت زمانی جذاب‌تر می‌شود که بدانید این شرکت تنها از سپتامبر 2012 در حال فعالیت است. در سه‌ماهه چهارم 2015، این شرکت سهام خود را به بازار عرضه کرد. در اولین روز عرضه سهام مچ گروپ، سهام این شرکت 15.20 یورو معامله شد.

در زمان عرضه سهام تیندر به بازار بورس، ارزش سهام این شرکت به شدت افت کرد. در آخر، سرمایه‌گذاران فکر کردند که قیمت پایین سهام این شرکت، ارزش سرمایه‌گذاری دارد. در نتیجه، سهام این شرکت در سال‌های اخیر آهسته و پیوسته درحال‌رشد بوده است.

امکانات CFD سهام تیندر

شما می‌توانید علاوه بر معامله مستقیم سهام تیندر، CFD (قرارداد اختلاف قیمت) این سهام را نیز معامله کنید. این می‌تواند گزینه جذابی برای کسب سود از نوسانات قیمت سهام باشد. افت‌وخیز دائمی این سهام، باعث می‌شود موقعیت‌های سودآور زیادی هنگام سرمایه‌گذاری در این سهام داشته باشید. البته، برای کسب سود از نوسانات، باید بتوانید قیمت سهام این شرکت را به‌خوبی پیش‌بینی کنید.

در بازار قرارهای آنلاین، ممکن است اتفاقات بسیاری رخ دهد. یکی از موقعیت‌های سودآور اخباری است که ممکن است به‌سرعت در رسانه‌ها منتشر نشوند. مثلاً، ممکن است متوجه شوید که افراد زیادی در حال ترک تیندر و پیوستن به اپلیکیشن جدیدی هستند. در چنین شرایطی، قیمت سهام تیندر سقوط خواهد کرد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *