چگونه می توان سهام پِلِتون (Peleton) را خریداری کرد؟

تناسب‌اندام رواج بسیار زیادی یافته است و شرکت پِلِتون Peleton بر روی این روندِ روبه‌رشد سرمایه گذاری کرده است. این شرکت آمریکایی فروشندهٔ تجهیزات تناسب‌اندام و بدنسازی و حق عضویت هایی است که به شما اجازه میدهند در کلاسهای آنلاین شرکت کنید. در این مقاله ما بررسی میکنیم که شما چگونه میتوانید با خرید سهامِ شرکت پِلِتون Peleton در این شرکت سرمایه گذاری کنید.

چگونه سهام پِلِتون را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام پِلِتون را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام پِلِتون استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام پِلِتون چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام پِلِتون چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم پِلِتون در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت پِلِتون

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت پِلِتون را پیدا کنید.

تحلیل پِلِتون

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام پِلِتون مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم پِلِتون در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام پِلِتون در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام پِلِتون را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم پِلِتون در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند پِلِتون در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام پِلِتون است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

درباره شرکت پِلِتون

در کشور هلند، باشگاههای بدنسازی و کلاسهای تناسب‌اندام آنلاین مانند قارچ ظاهر میشوند، اما در آمریکا این روند سریع‌تر هم هست. در اینجا پِلِتون Peleton یک نام بزرگ است. این شرکت بر روی تمامی جنبه های تناسب‌اندام در باشگاههای بدنسازی و خانه ها تمرکز کرده است و تجهیزات ورزشی مانند تردمیل و دوچرخه بدنسازی را تولید میکند تا بتواند کلاسهای آنلاین خانگی را برای انواع تمرینهای ورزشی برگزار کند.

این شرکت در بازار بورس آمریکا لیست شده است و به نظر میرسد که در آنجا نیز این فعالیت با همین شدت در حال انجام است و به‌مانند مشتریانِ این برندِ چتری (برند خانوادگی) در حال پیش روی است.

خرید سهام پلتون

دو روش عملیاتی

خدمات این شرکت به دو بخش تقسیم شده است. بخش اول با تأمین تجهیزات تناسب‌اندام سروکار دارد. این دستگاهها به باشگاهها و یا افرادی که تمایل دارند کلاس اسپینینگ را در خانه هایشان انجام دهند، تحویل داده میشود.

به‌علاوه، پِلِتون اطمینان حاصل می نماید که شما، به‌ویژه به‌عنوان یک ورزشکار خانگی، تمرینات ورزشی خود را به‌صورت نامنظم و بدون اطمینان از درستیِ روشِ تمرین خود انجام نمی دهید. Peleton همچنین خدماتی ارائه می دهد که شما بتوانید تعداد نامحدودی کلاس تناسب‌اندام را دنبال کنید تا مطمئن شود که شما تاحدامکان تمرینات ورزشی خود را درست و به میزان کافی انجام میدهید. شما میتوانید این درسها را از طریق یک سرویس عضویت، درخواست کنید؛ بنابراین کاربران مقدار ثابتی را در ماه پرداخت میکنند و می توانند هر تعداد کلاسی که بخواهند را بردارند.

زیبایی این سرویس عضویت این است که به شرکت اجازه میدهد درآمد منظم و دائمی داشته باشد. این نیز می‌تواند یک دلیل جذاب دیگر برای خرید سهام Peleton باشد.

محبوبیت باعث افزایش ارزش می شود

در سالهای اخیر، رفتن به باشگاه به یک روندِ بسیار محبوب تبدیل شده است. به‌ویژه افراد جوان بین 16 تا 35 سال تمایل زیادی به مراقبت از بدن خود و تمرینهای سنگین (که باعث تعریق بدن میشود) دارند. در نتیجه، عضویت و خدمات در زمینهٔ تناسب‌اندام رشدی غیر قابل توقف دارد و ارزش شرکت هایی نظیر Peleton در حال افزایش است. سهام شرکتهای ورزشی آمریکایی همواره درحال‌رشد است، به طوری که ارزش کنونی یک سهم چهار برابر ارزش آن در ابتدای عرضه سهامش در بازار بورس است.

آیا فکر می‌کنید این تمرکز بر روی سلامتی در آینده نیز ادامه می یابد؟ پس شاید هوشمندانه باشد که در سهام شرکت پِلِتون سرمایه‌گذاری کنید.

راهی به‌سوی سودآوری

چیزی که در مورد این ارزش‌گذاری خاص است، این است که افزایش ارزش سهام با سودی که شرکت می برد در تضاد است. پِلِتون یک شرکت زیان‌ده است که هر ساله ده‌ها میلیون دلار ضرر می دهد. اما اگر به نمودارهای بازار بورس نگاهی بیندازید، این مسئله محسوس نیست. دلیل این امر شاید این باشد که خریداران تجهیزات تناسب‌اندام، باشگاه‌های ورزشی بزرگ هستند و ازآنجایی‌که این باشگاه‌ها پس از خرید و تحویل گرفتن تعداد زیادی دستگاه اکنون تعداد کافی دستگاه در اختیار دارند و همچنین در شرایط کنونی ساعت‌های کمتری را باز هستند و یا کاملاً تعطیل هستند. در نتیجه این منبع در آمد در عمل ناپدید شده است.

منبع اصلی درآمد برای شرکت Peleton عضویت افرادی است که خدمات تمرینی ورزشی را در خانه دریافت میکنند. به دلیل هیاهوی زیادی که در مورد ورزشهای خانگی وجود دارد، آنها موفق شدند که میلیونها کاربر را در آمریکا جذب کنند، اما این امر برای سوددهی آنها کافی نیست.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *