چگونه می‌توان سهام شرکت سیگنیفای (Signify) را خریداری کرد؟

کمپانی سیگنیفای (Signify) در گذشته بخشی از شرکت Philips بود. این شرکت، به تولید لامپ و تجهیزات نورپردازی مشغول است. آیا دوست دارید در سهام شرکت سیگنیفای سرمایه‌گذاری کنید؟ در این مقاله، خواهیم دید چگونه می‌توان سهام شرکت Signify را خریداری کرد. همچنین، قیمت کنونی این سهام را نیز در ادامه همین صفحه مشاهده خواهید کرد.

چگونه سهام سیگنیفای را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام سیگنیفای را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام سیگنیفای استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام سیگنیفای چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام سیگنیفای  چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم سیگنیفای در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت سیگنیفای

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت سیگنیفای را پیدا کنید.

قیمت‌های سهام سیگنیفای در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام سیگنیفای را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

درباره شرکت سیگنیفای

کمپانی Signify، یک شرکت هلندی است که به تولید لامپ و لوازم روشنایی برای مشتریان و شرکت‌های حرفه‌ای مشغول است. این شرکت درگذشته، بخشی از شرکت Koninklijke Philips Electronics B.V محسوب می‌شد و در ماه می سال 2018، نام خود را از Philips Lighting به Signify تغییر داد. پس از تغییر نام نیز، این شرکت از برند Philips استفاده کرد.

سیگنیفای در بازار تجهیزات نورپردازی فعال است و از محصولات این شرکت می‌توان لامپ‌های رشته‌ای، هالوژن، فلورسنت، HID و LED اشاره کرد. به‌علاوه، این شرکت چک الکتریکی، فیکسچر و دیگر تجهیزات الکترونیکی تولید می‌کند. این شرکت در بیش از 180 کشور جهان فعال است و در بیش از 70 کشور جهان دفتر دارد. همچنین، این شرکت 22 کارخانه و خط تولید در کشورهای مختلف دارد. دفتر مرکزی سیگنیفای، در Eindhoven قرار دارد.

خرید سهام سیگنیفای

تاریخچه شرکت

در گذشته، تنها تولید شرکت‌های لامپ سازی، فقط لامپ بود. تولید لامپ و تجهیزات روشنایی، از اولین فعالیت‌های شرکت Philips بود. این شرکت در سال 1891، فعالیت خود را با تولید لامپ‌های رشته‌ای آغاز کرد. در سال 1909، کمپانی فیلیپس شروع به تولید لامپ‌هایی با رشته فلزی کرد و در سال 1925، اولین لامپ رادیویی این شرکت تولید شد.

کمپانی The Head Industrial Light که در سال 1946 تأسیس شد، تا سال 1988 یکی از زیرمجموعه‌های شرکت فیلیپس بود. اما در این سال، این زیرمجموعه، تبدیل به بخشی مستقل در شرکت فیلیپس تبدیل شد. اکنون، این شرکت یکی از سه بخش اصلی کمپانی فیلیپس است.

عرضه سهام شرکت

بخش تجهیزات روشنایی فیلیپس در ماه می سال 2015، به یک بخش مجزای تجاری تبدیل شد تا بتواند سهام خود را به بازار عرضه کند. پیش‌ازاین، امکان عرضه سهام این شرکت به سرمایه‌گذاران خصوصی وجود نداشت. به همین دلیل، فیلیپس تصمیم گرفت بخش Philips Lightning را در ماه می سال 2016 به بازار عرضه کند. سهام این شرکت در بازار بورس آمستردام عرضه شد. در زمان عرضه اولیه سهام، Philips Lightning حدود 7.4 میلیارد یورو گردش مالی داشت و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازار بورس آمستردام محسوب می‌شد.

قیمت اولیه سهام این شرکت، 20 یورو بود و در زمان عرضه اولیه سهام، 43 میلیون سهم به فروش رسید که کمی بیش از یک‌چهارم کل شرکت است. سرمایه به‌دست‌آمده از فروش این سهام، 862.5 میلیون یورو بود. در آوریل 2017، فیلیپس 22.3 میلیون سهم دیگر به قیمت 28.80 یورو به فروش رساند. آخرین سهام این شرکت در سپتامبر سال 2019 به فروش رسید. سهام Philips Lightning که در سال 2018 به Signify تغییر نام داد، تا ماه مارس 2019 در شاخص AEX لیست شده بود. از ماه مارس 2019، سهام Signify بخشی از شاخص AMX است.

خرید و فروش شرکت‌های دیگر

در سال 1981، کمپانی فیلیپس بخش تجهیزات نور و روشنایی شرکت آمریکایی Westinghouse را خریداری کرد. در اواخر قرن بیستم، لامپ‌های LED به بازار عرضه شدند. در سال 1999، کمپانی‌های Philips Lightning و Agilent Technologies در طی یک همکاری مشترک، به تولید و فروش لامپ‌های LED پرداختند. فیلیپس با خریداری دو شرکت Massive در سال 2006 و Genlyte Group در سال 2007، این شرکت سعی کرد موقعیت خود را در بازار لامپ‌های LED مستحکم‌تر کند.

در اکتبر سال 2019، سیگنیفای اعلام کرد که قصد خرید شرکت آمریکایی Cooper Lighting Solutions را به قیمت تقریبی 1.3 میلیارد یورو دارد. خرید این شرکت، موقعیت سیگنیفای را در بازار حرفه‌ای فروش در آمریکای شمالی تقویت خواهد کرد.

Philips Lighting چندین شرکت را نیز پیش‌ازاین به فروش رسانده است. شرکت آلمانی Springe که مالکیت آن در دست فیلیپس بود، در سال 2010 به شرکت هلندی Varova واگذار شد. این شرکت سرمایه‌گذاری، پیش‌ازاین شرکت‌های TL و Chalon-sur-Saône که در تولید شیشه فعالیت داشتند را نیز، در سال 2012 خریداری کرده بود. کارخانه تولید شیشه Winschoten نیز در سال 2016 به شرکت German QSIL واگذار شد.

آیا فکر می‌کنید خرید و فروش شرکت‌های این‌چنینی، عملکرد Signify را بهبود خواهد بخشید؟ اگر جواب شما به این سؤال مثبت است، پس می‌توانید خرید سهام سیگنیفای را مدنظر قرار دهید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *