چگونه می‌توان سهام ورایزن (Verizon Communications) را خریداری کرد؟

شرکت ورایزن (Verizon) یکی از شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات است که به‌تازگی به ارائه‌دهندگان تکنولوژی 5G پیوسته است. اگر ورایزن بتواند مشتریان خود را متقاعد کند که از این تکنولوژی جدید استفاده کنند و بسته‌های نامحدود خریداری کنند، می‌توان گفت که خرید سهام Verizon جذاب خواهد بود. اما بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری در سهام ورایزن کجاست؟ قیمت کنونی سهام Verizon چقدر است؟

چگونه سهام ورایزن را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام ورایزن را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام ورایزن استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام ورایزن چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام ورایزن چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم ورایزن در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت ورایزن

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت ورایزن را پیدا کنید.

تحلیل ورایزن

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام ورایزن مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم ورایزن در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام ورایزن در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام ورایزن را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم ورایزن در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند ورایزن در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام ورایزن است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

درباره شرکت ورایزن کامیونیکیشنز

شرکت Verizon Communications، یک شرکت ارتباطات از راه دور است. این شرکت خدماتی از قبیل اینترنت، سیستم‌های وایرلس، خط تلفن ثابت و اینترنت خانگی ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین، شبکه پوشش گسترده‌ای در سراسر آمریکا دارد. از مشتریان خدمات شبکه ورایزن، خطوط تلفن تجاری و دولتی هستند.

75% از گردش مالی شرکت Verizon، از شبکه وایرلس این شرکت تأمین می‌شود و می‌توان گفت که این بخش، مهم‌ترین بخش ورایزن است. کمپانی Verizon، تمرکز خود را بر روی بازار ایالات متحده قرار داده است و بیشتر گردش مالی این شرکت نیز، از همین بازار تأمین می‌شود.

شرکت ارتباطات ورایزن (Verizon Communication) نام خود را از دو کلمه “Veritas” به معنای امنیت و اعتماد و “Horizon” به معنای افق و نگاه به دوردست الهام گرفته است. دفتر مرکزی این شرکت، در شهر نیویورک قرار دارد.

خرید_سهام_ورایزون

بخش تجاری شرکت ورایزن

شرکت Verizon، از دو واحد تجاری مجزا تشکیل شده است:

  • بخش وایرلس (Wireless) شرکت، انواع خدمات بی‌سیم را به مشتریان ارائه می‌کند. %75 از گردش مالی این شرکت، از این بخش تأمین می‌شود و سودآورترین بخش ورایزن نیز محسوب می‌شود. تعداد مشترکان این سرویس، سالانه رو به افزایش است.
  • بخش کابلی (Wireline) شرکت، همان گونه که از نامش پیداست، مسئول ارائه خدمات خطوط تلفن به مشتریان است. هرساله، تعداد مشترکان خطوط ثابت کاهش می‌یابد. این بخش، تلویزیون و اینترنت کابلی نیز ارائه می‌دهد. برای کاربرانی که مصرف اینترنت زیادی دارند، این شرکت خدمات فیبر نوری نیز ارائه می‌دهد.

تاریخچه شرکت

در سال 1997، دو شرکت Bell Atlantic و Nynex که هر دو زیرمجموعه شرکت Bell بودند، با هم ادغام شدند. در سال 2000، Bell Atlantic، شرکت GTE را خریداری می‌کند و در نتیجه، Verizon Communications تأسیس می‌شود.

در سال 2005، شرکت ورایزن کمپانی MCI که سابقاً Worldcom نام داشت را خریداری می‌کند. ورایزن با این تصاحب، قصد داشت مشتریان تجاری MCI را به دست آورد و برای خریداری این شرکت، مبلغ 6.7 میلیارد دلار پرداخت کرد.

در سال 2014، ورایزن %45 درصد از سهام خود را که در تصاحب شرکت Vodafone بود را خریداری کرد. این سهام در آن زمان، 130 میلیارد دلار ارزش داشت.

همچنین، Verizon در سال 2015، شرکت ارائه خدمات اینترنتی AOL را نیز خریداری کرد. در سال 2016 نیز، ورایزن اعلام کرد که با پرداخت 4.8 میلیارد دلار، کمپانی اینترنتی Yahoo را خریداری کرده است. ورایزن امید دارد با ادغام این دو شرکت، بتواند بخش تبلیغات سودآوری را راه‌اندازی کند.

همان گونه که می‌بینید، ورایزن چندین شرکت را تصاحب و خریداری کرده است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از سرمایه‌گذاری در این شرکت، عملکرد این شرکت‌ها را نیز بررسی کنید. خریداری شرکت‌های دیگر، می‌تواند ارزش شرکت Verizon را افزایش دهد و دلیلی برای خرید سهام این شرکت باشد. اما اگر این شرکت‌ها، سودده نباشند، ممکن است تأثیر مخربی بر روی شرکت Verizon داشته باشند.

میلیون‌ها دلار جریمه برای عدم حفاظت از اطلاعات کاربران

در فوریه 2020، کمیسیون نظارت بر ارتباطات فدرال (FCC) که نهادی ناظر بر شرکت‌های مخابراتی در آمریکاست اعلام کرد که شرکت‌های اینترنتی مبلغ 200 میلیون دلار به دلیل عدم حفاظت از اطلاعات کاربران و موقعیت مکانی آن‌ها جریمه شده‌اند.

به گفته این نهاد ناظر، شرکت‌های اینترنتی اقدامات لازم برای محرمانه نگاه‌داشتن اطلاعات کاربران را انجام نداده‌اند. همچنین، ISP های اینترنتی، از دسترسی به اطلاعات کاربران اینترنت، جلوگیری نکرده اند. در این بین، شرکت Verizon مبلغ 48 میلیون دلار جریمه شد.

جریمه‌های این‌چنینی، برای شهرت و اعتبار شرکت‌ها، مخرب‌اند. به همین دلیل، هنگامی‌که چنین اخباری منتشر می‌شود، بهتر است کمی برای خرید سهام شرکت Verizon صبر کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *